  • 81. Data: 2021-04-24 08:52:09
    Temat: Re: Kolejny paszkwil lobby paliwowego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:6083bea5$0$23915$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 21.04.2021 o 20:54, Cavallino pisze:

    >Konieu - nie pisałeś przypadkiem że już nie jeżdzisz elektrykiem bo
    >cię na prądzie wydymali?

    Nie czytales - kupil trzeciego, smarta.

    Maly samochodzik, mala bateryjka ... ale jako drugi samochod w
    rodzinie sie przydaje.

    A laduje sobie w domu w nocy. Jakos teraz podlaczanie wtyczki nie jest
    uciazliwe :-)

    J.

  • 82. Data: 2021-04-24 08:53:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...
    W dniu 23.04.2021 o 22:13, J.F. pisze:

    >Bo ja wiem - to ty i sąsiedzi nie będziecie mieli prądu jak jebnie:P

    Raz, drugi, trzeci ... a potem trzeba bedzie do PiS pisac i pomoze
    :-P

    >Parafrazując "bydło stoi na aparatach":
    >- a chuj mnie obchodzi wasz bezpiecznik!
    >- no to jak pana nie obchodzi to po co pan dzwonisz?

    :-)

    J.

  • 83. Data: 2021-04-24 08:56:43
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2021 o 08:52, J.F. pisze:

    > Nie czytales - kupil trzeciego, smarta.

    No i co - na smarcie już nie ruchają?

    > A laduje sobie w domu w nocy. Jakos teraz podlaczanie wtyczki nie jest
    > uciazliwe :-)

    Pod warunkiem że nie zapomnisz:P

    No dobra - ale czemu sobie tego pierwszego elektryka co go ruchali
    wtyczką nie podłączał na noc, skoro to takie proste i nieuciążliwe a 90
    km dzienni powinno wystarczyć każdemu?

    --
    Shrek

  • 84. Data: 2021-04-24 12:12:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2021 o 08:53, J.F. pisze:

    > Raz, drugi, trzeci ...  a potem trzeba bedzie do PiS pisac i pomoze :-P

    To już lepiej do księdza:P

    --
    Shrek

  • 85. Data: 2021-04-24 12:26:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

> [...]
    > sie przydaje.
    >
    > A laduje sobie w domu w nocy. Jakos teraz podlaczanie wtyczki nie jest

    Nie ja będę podłączał, więc nie będzie w ogóle uciążliwe.
    A na paliwo musiałbym dawać.;-)

  • 86. Data: 2021-04-24 12:29:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.04.2021 o 12:26, Cavallino pisze:

    > Nie ja będę podłączał, więc nie będzie w ogóle uciążliwe.
    > A na paliwo musiałbym dawać.;-)

    I w ten sposób nawet trole potwierdzają, że elektryki są całkiem w
    porzo, ale pod warunkiem że dla innnych;)

    --
    Shrek

  • 87. Data: 2021-04-24 15:49:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-04-23 o 21:50, TomN pisze:

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Specjalnie dla takich kmiotów jak ty, którzy czytają wybiórczo podkreśliłem.
    > Proponowałem konsultacje z fachowcem, i podałem rozwiązanie tymczasowe.
    > A, że nie zrozumiałeś to tylko twój problem, i możesz skonsultować to ze
    > specjalistą z innej dziedziny niż elektryka (choć może się wydawać, że w
    > twoim przypadku przewodnictwo w "dyni" by ogarnął z łatwością kandydat na
    > elektryka)

    Się powtórzę"
    "A dlaczego robisz z siebie idiotę?
    Kmiocie. "

    Pozdrawiam

  • 88. Data: 2021-04-24 21:51:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żony dają przez bywa 50 lat i więcej i żyją ;-)

    -----

  • 89. Data: 2021-04-25 13:06:55
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 23.04.2021 o 17:12, Shrek pisze:

    > Na tak silne argumenty medycyna jest bezsilna...

    No właśnie, stań w lustrze, pooglądaj swoje klepki i podyskutuj z nimi.

    > Chyba dla rolników, co cały dzień na tej wsi spędzają i niegdzie nie
    > jeżdzą.

    W tym samym zakresie w jakim w mieście używa się samochodów
    elektrycznych. Czyli nie podłączamy ich do glebogryzarki ani nie
    jedziemy na wakacje. Różnica w porównaniu z miastem jest taka, że jest
    gdzie ładować te samochody. Nie ma problemu dostępu do gniazdka w
    mieszkaniu w bloku i braku gniazdka w garażu spółdzielczym. Więc wcale
    nie jest tak, że "nadają się do robienia za mieszczuchy". W mieście da
    się tylko uzasadnić potrzebę korzystania z elektryków (np w kontekście
    wyższej ceny) i są ludzie, których na nie stać (bardziej niż na wsi).
    Zrozumiałeś?

    > Stany to stany. Zresztą w stanach to jeszcze ciężej będzie naładować
    > pokątnie niż u nas. U nich "siła" to 220V;)

    Po co ładować pokątnie? To jest problem jakiegoś Cavalino może.
    Normalnie ludzie szukają gniazdka, włączają wtyczkę i płacą za to. I te
    gniazdka w domach mają, więc mogą sobie jeździć Teslą na codzień. Nie po
    całych Stanach tylko w swojej okolicy. A ładowarek dużej mocy na inne
    okoliczności mają w ...j i trochę.

  • 90. Data: 2021-04-25 13:24:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2021 o 13:06, ii pisze:

    > No właśnie, stań w lustrze, pooglądaj swoje klepki i podyskutuj z nimi.

    Dobra - widzę, że słabokumaty jesteś więc napiszę jaśniej - prąd bierze
    się z elektrowni i jest przesyłany do gniazdka - po drodze dzieją się
    różne rzeczy. Zamo gniazdko to za mało.

> [...]
    > elektrycznych. Czyli nie podłączamy ich do glebogryzarki ani nie
    > jedziemy na wakacje. Różnica w porównaniu z miastem jest taka, że jest

    Różnica jest taka, że na wsi wszedzie jest daleko (albo bardzo blisko)

> [...]
    > się tylko uzasadnić potrzebę korzystania z elektryków (np w kontekście
    > wyższej ceny) i są ludzie, których na nie stać (bardziej niż na wsi).

    Nie.

    > Po co ładować pokątnie? To jest problem jakiegoś Cavalino może.

    Żeby nie trzeba było jeść codziennie obiadu pod ładowarką. A potem
    drugiego jak zajęta i piwa w knajpie przez pół nocy.

    > Normalnie ludzie szukają gniazdka, włączają wtyczkę i płacą za to. I te
    > gniazdka w domach mają, więc mogą sobie jeździć Teslą na codzień.

    W usach "siła" ma 220V - a ładowanie przez gniazdko to jak tankowanie
    łyżeczką - niby można...

    > Nie po
    > całych Stanach tylko w swojej okolicy.

    Nie mieszkam w stanach.