  • 51. Data: 2012-08-16 20:13:19
    Temat: Re: Kolizja z dzikiem i A18b - szansa na odszkodowanie?
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:k0ifj1$5jl$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "neelix" <a...@w...pl>
    > A ile zwierząt naraża użytkowników dróg ?

    Bezmyślnych użytkowników olewających znaki drogowe, inne przepisy i zdrowy
    rozsądek. Jest droga, a przy niej drzewa, krzaki. Zakaz wyprzedzania,
    ograniczenie do 40-tu, kawałek dalej "Zwierzęta dzikie". Ani jeden znak nie
    jest respektowany!

    > Drzewa zrzucają liście i uniemożliwiają "zorganizowanie pasa awaryjnego".
    > Można je posadzić w parku.

    Podejrzewam, że jak budowali drogi to te drzewa rosły tam od lat. Mnie nie
    przeszkadzają. Nie można wyciąć i wybić wszystkiego, bo ktoś nie potrafi
    dostosować prędkości do warunków.

    > Są inne metody. Można je tresować :-) Poza tym statystycznie większość
    > zwierząt nie naraża zbytnio użytkowników dróg bo po prostu nie wbiega
    > wprost pod samochód tylko wystarczająco daleko by użytkownik zatrzymał
    > się.

    To jak to jest, że leżą pozabijane? Częstym grzechem "kierowców" jest jazda
    poboczem wydzielonym z jezdni. Linia ciągła nie robi na nich wrażenia.
    Przecież ten z tyłu chce jechać szybciej niż dozwolone 90. Trzeba mu zrobić
    miejsce. A w nocy ile zapieprzają żeby dojechać 2 minuty wcześniej? Mijania
    świecą przyzwoicie powiedzmy 10 m. Droga hamowania jest dużo dluższa.

    neelix

  • 52. Data: 2012-08-16 22:52:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Aug 2012 20:13:19 +0200, neelix napisał(a):
> [...]
    > rozsądek. Jest droga, a przy niej drzewa, krzaki. Zakaz wyprzedzania,
    > ograniczenie do 40-tu, kawałek dalej "Zwierzęta dzikie". Ani jeden znak nie

    Jakby tak samochodow zabronic, to byloby fajnie, bo czy ktos slyszal zeby
    rowerzysta czy furmanka dzika zabila ?

    > Podejrzewam, że jak budowali drogi to te drzewa rosły tam od lat. Mnie nie
    > przeszkadzają. Nie można wyciąć i wybić wszystkiego, bo ktoś nie potrafi
    > dostosować prędkości do warunków.

    A nie mozna ich posadzic 5, 100, czy 5000m dalej ?
    Wlasnie po to zeby sie dalo 120 w miare bezpiecznie zap* ... bo przeciez
    nie o to chodzi zeby w calym kraju obowiazywalo 30 ..

    J.

  • 53. Data: 2012-08-20 20:04:41
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    > Jakby tak samochodow zabronic, to byloby fajnie, bo czy ktos slyszal zeby
    > rowerzysta czy furmanka dzika zabila ?

    Komu fajnie? :-) Mnie nie. Ze wszystkiego trzeba i wystarczy korzystać z
    głową.

    > A nie mozna ich posadzic 5, 100, czy 5000m dalej ?
    > Wlasnie po to zeby sie dalo 120 w miare bezpiecznie zap* ... bo przeciez
    > nie o to chodzi zeby w calym kraju obowiazywalo 30 ..

    Przecież już rosną. :-) Są drzewa a i tak jadą 120? Jak tak dalej będzie to
    zrobią w UE 30 i wtedy rzeczywiście będzie wywołana furmanka lub rower.

    neelix