  • 1. Data: 2012-08-12 19:43:31
    Temat: Passat B7 - jak usunąć żółtą kupę z daszka?
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    Czy ktoś z Was wie w jaki sposób usunąć żółtą kalkomanię (czy cokolwiek
    to jest) z idiotycznymi ostrzeżeniami dla odmóżdżonych pasażerów z osłony
    przeciwsłonecznej? Zazwyczaj jest to zwykła nalepka, w dodatku po jednej
    stronie daszka, której można się bez problemu pozbyć. Tutaj jest to coś w
    stylu kalkomanii, wielkie, obleśne, żółte i przywalone po obu stronach!
    Czyli obojętne, czy osłona jest otwarta, czy zamknięta, mamy ciągły
    kontakt z tym żółtym paskudztwem.

    Jakieś pomysły? Zaznaczam, że chodzi mi o takie, od których sama osłona
    nie ucierpi. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 2. Data: 2012-08-12 20:30:03
    Temat: Re: Passat B7 - jak usunąć żółtą kupę z daszka?
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-08-2012 19:43, t? pisze:
    > Jakieś pomysły? Zaznaczam, że chodzi mi o takie, od których sama osłona
    > nie ucierpi. ;-)

    Zamaż korektorem albo markerem. Ew. możesz coś nakleić, np. hello kitty:)

    --
    Pozdr.

  • 3. Data: 2012-08-12 21:10:54
    Od: sandman <s...@p...wprost.pl>

    W dniu 2012-08-12 19:43, t? pisze:
> [...]
    > kontakt z tym żółtym paskudztwem.
    >
    > Jakieś pomysły? Zaznaczam, że chodzi mi o takie, od których sama osłona

    sprzedać samochód

    --
    sandman

  • 4. Data: 2012-08-12 21:40:04
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-08-12 19:43, t? pisze:

    > Jakieś pomysły? Zaznaczam, że chodzi mi o takie, od których sama osłona
    > nie ucierpi. ;-)

    Powieś CB w tym miejscu.

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 5. Data: 2012-08-13 11:32:26
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    t? wrote:
> [...]
    > obleśne, żółte i przywalone po obu stronach! Czyli obojętne, czy
    > osłona jest otwarta, czy zamknięta, mamy ciągły kontakt z tym żółtym

    Nalepic JP2 i sw Krzysztofa - duet ten daje ci +1 i oslone przeciw zlym mocom.

  • 6. Data: 2012-08-13 18:04:18
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-08-2012 11:32, Papkin pisze:
    > Nalepic JP2 i sw Krzysztofa - duet ten daje ci +1 i oslone przeciw zlym
    > mocom.

    Tylko z której strony? Krzysztof z lewej czy prawej?

    --
    Pozdr.