  • 21. Data: 2023-02-13 07:37:08
    Temat: Re: Kto mówi, że nie da się ładować w bloku
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2023-02-13 o 00:02, io pisze:
> [...]
    -arabskich-oznaczajacych-liczebniki-porzadkowe;62974
    6.html

    > Tak właściwie to nie wiem które to było piętro, czyli czy 7-me czy np
    > 9-te, ale wysoko.

    Popracuj jeszcze nad interpunkcją.

  • 22. Data: 2023-02-13 15:39:40
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 07:19:10 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

    > Prawidłowo, bo kto zapłaci za ten prąd z żarówki? Jeden zrobi, drugi,
    > trzeci, dwudziesty, a potem już co trzeci dzień, co drugi, codziennie w
    > nocy. Okaże się, że za "światło w piwnicy" wyjdzie więcej niż w całym
    > pionie :-D

    Juz sie tak okazywalo.
    Spoldzielnie montowały zarowki 24V, albo diode szeregową wstawialy.

    Przy czym jak ktos tam troche elektronarzedzi podlączy raz na miesiąc,
    to rachunku wysokiego raczej nie nabije.
    Wiec czego sie spoldzielnie boją - ktos zamrażarkę wstawil do piwnicy,
    czy farelke ... ale farelka to w mieszkaniu ma sens ...

    > Z elektrykami "pod blokiem" nie ma absolutnie żadnego problemu poza tym
    > - kto zapłaci za ładowanie?

    Gniazdek na razie nie ma, wiec pytanie skąd sie mają wziac.
    Spoldzielnia/wspolnota/miasto ma zainstalowac,
    czy na latarniach zainstalowac ?

    J.

  • 23. Data: 2023-02-13 19:25:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.02.2023 15:39, J.F wrote:
    > Gniazdek na razie nie ma, wiec pytanie skąd sie mają wziac.
    > Spoldzielnia/wspolnota/miasto ma zainstalowac,

    Jak właściciel domu chce ładować auto, to gniazdko musi zainstalować
    sobie sam. Jak mieszkańcy spółdzielni chcą ładować auta, to wniosek
    wydaje się prosty. Napisać uchwałę, przegłosować i "środkami
    spółdzielni" zamontować.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 24. Data: 2023-02-14 08:43:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    I spokojnie da się zrobić opłacane np. kartą magnetyczną (na przystaniach jachtowych
    lata temu opanowali).

    -----

  • 25. Data: 2023-02-14 11:20:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Feb 2023 19:25:33 +0100, Mateusz Bogusz wrote:

> [...]
    > sobie sam. Jak mieszkańcy spółdzielni chcą ładować auta, to wniosek
    > wydaje się prosty. Napisać uchwałę, przegłosować i "środkami

    Moze byc mały problem - blok jest spółdzielni, ale ulica
    niekoniecznie.
    Gniazka moga byc na bloku, ale zostaje problem drugiej strony ulicy
    i kabli na chodniku.

    J.

  • 26. Data: 2023-02-14 11:45:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-02-2023 o 11:20, J.F pisze:

    > Moze byc mały problem - blok jest spółdzielni, ale ulica
    > niekoniecznie.
    > Gniazka moga byc na bloku, ale zostaje problem drugiej strony ulicy
    > i kabli na chodniku.

    Trzeba zrobić parking na terenie spółdzielni...
    Albo wykorzystac inny, już istniejący.

  • 27. Data: 2023-02-14 12:45:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 14 Feb 2023 11:45:50 +0100, Cavallino wrote:

    > Trzeba zrobić parking na terenie spółdzielni...

    Z tym moze byc problem, jak spóldzielnia wolnego terenu nie ma.
    Albo spółdzielcy/prezes wolą trawnik dla psów niz parking.

    > Albo wykorzystac inny, już istniejący.

    Nadal nie wiadomo, w czyim władaniu.

    J.

  • 28. Data: 2023-02-14 13:23:22
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-02-2023 o 12:45, J.F pisze:

    > Z tym moze byc problem, jak spóldzielnia wolnego terenu nie ma.
    > Albo spółdzielcy/prezes wolą trawnik dla psów niz parking.

    Trzeba ponosić skutki swoich złych decyzji.
    I albo znaleźc sobie inne miejsce do ładowania, albo zmienić mieszkanie,
    albo pozostać przy ice.

    > Nadal nie wiadomo, w czyim władaniu.

    Pisałem o innym spółdzielnianym, więc wiadomo.

  • 29. Data: 2023-02-14 18:59:38
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 14.02.2023 12:45, J.F wrote:
    > Z tym moze byc problem, jak spóldzielnia wolnego terenu nie ma.
    > Albo spółdzielcy/prezes wolą trawnik dla psów niz parking.

    Dziwne pytania zadajesz - chce zrobić grilla u sąsiada, ale ten ma
    ogrodzenie, zamkniętą furtkę i generalnie muszę się pytać czy mogę wejść.

    Albo te ładowarki robicie na terenie spółdzielni albo dogadujecie się z
    właścicielem terenu gdzie chcecie je postawić albo zmieniasz
    spółdzielnie na taką która ma dogodniejsze warunki.

    Pojawiły się auta elektryczne, okazuje się że nie bardzo są kompatybilne
    z chciejstwem mieszkańców dużych osiedli i czego oczekujesz? Niech kto
    jakąś ustawą nakaże...?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 30. Data: 2023-02-14 19:24:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pojawiły się auta elektryczne, okazuje się że nie bardzo są kompatybilne
    > z chciejstwem mieszkańców dużych osiedli i czego oczekujesz? Niech kto
    > jakąś ustawą nakaże...?

    Na początek zauważyć, że elektryki mają wadę, która eliminuje je dla
    sporej części ludzi. Gdyby tak istniały samochody które można zatankować
    w pięć minut na stacji benzynowej...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!