  • 431. Data: 2020-09-04 21:46:47
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-14 13:14, abn140 wrote:
    > ciekawie bedzie....
    > masa solarow podbija napiecie w sieci. jest o tym obok na budowaniu.
    > cos z tym musza zrobic.
    > inwestycje w miliony albo zablokowac solarkowanie, albo rozdzielac
    > pozwolenia by sie instalacje nie kumulowaly w jednej dzielni,
    > albo dawac zgody tylko wlascicielom elektrykow....
    > itp itd...
    > w kazdym razie majac miejsce i kase to mozna juz elektryka rozwazyc, ale
    > wlasnie z panelami. imo....
    > poczekamy zobaczymy.

    Chyba na emeryturze.

  • 432. Data: 2020-09-04 22:03:16
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-14 14:59, Myjk wrote:
    > Fri, 14 Aug 2020 14:48:05 +0200, abn140

    > Mogłeś przegapić że w dopuszczą możliwość produkcji w jednym miejscu a
    > bezkosztowego odbioru w innym punkcie. Dzięki temu produkujący energie w
    > domu odbierze energię w pracy czy w innym dowolnym miejscu, która to
    > energia będzie produkowana z lokalnych paneli w danym regionie.

    A przesył kto zapłaci?

    > Zresztą
    > covid zweryfikował konieczność jazdy do biur -- wiele firm już
    > zapowiedziało że zostawi pracę zdalną, ergo, więcej ludzi będzie pracować w
    > domach i będzie mogło konsumować energię na bieżąco jednocześnie zmniejszy
    > się zużycie energii na rzecz jałowego transportu.

    Moja zapowiedziała, że do końca roku podstawą będzie praca zdalna
    ewentualnie dystans społeczny. Przy czym kierownik jakby tego nie
    słyszał i wymaga by raz w tygodniu cały team przyjechał do firmy "dla
    integracji", czyli dalej jestem "przywiązany do budy". Właśnie
    zachorowałem i mam nadzieję, że wszystkich wcześniej pozarażałem, ale
    jest to raczej naiwna nadzieja. Przy czym na okoliczność pracy zdalnej
    firma wymaga przestrzegania regulaminu w którym w każdej chwili może
    wysłać pracownik na tę pracę zdalną do jego domu oraz z tej pracy
    zdalnej wrócić.

  • 433. Data: 2020-09-04 22:21:58
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-17 17:19, Cavallino wrote:

    > Nie - po prostu własne gniazdko na bidę wystarczy mi na dojazd na morze.
    > Ale zgadza się - to nie jest najtańsza opcja, darmowe ładowarki są
    > jeszcze tańsze.

    Ale Ty nie jesteś rezrezentatywny. Reprezentatywna jest warszawka. Jej
    nawet w jedną stronę za bardzo na razie nie starcza.

  • 434. Data: 2020-09-06 08:11:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Sep 2020 22:03:16 +0200, kk napisał(a):

    > A przesył kto zapłaci?

    Z tym przesylem to roznie bywa, bo jak ktos wyprodukowal w Gdansku a
    odebral w Piotrkowie, to jakby nawet tego przesylu mniej ...

    J.

  • 435. Data: 2020-09-20 18:22:15
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-09-06 08:11, J.F. wrote:

    > Z tym przesylem to roznie bywa, bo jak ktos wyprodukowal w Gdansku a
    > odebral w Piotrkowie, to jakby nawet tego przesylu mniej ...

    No jakby mniej, ale ogólnie to jakby nie zero.

  • 436. Data: 2020-09-27 12:54:17
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-28 16:10, J.F. wrote:

    > No widzisz, to Ci elektryk tak bardzo nie przeszkadza :-)
    > Przejedziesz troche kilometrow, podlaczysz pod ładowarke, zdrzemniesz
    > sie 2h, pojedziesz dalej :-)
    > Zeby tak jeszcze jakies wygodne łóżka byly obok tych ładowarek, no i
    > zeby pasazerowie mogli sie przespac wygodnie :-)

    Elektryczny kamper by się przydał :-)

  • 437. Data: 2020-09-27 16:13:05
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-08-27 09:32, Cavallino wrote:

    > Tak a propos - w pieprzonym Renault jest navi z trafikiem produkcji
    > TomToma.
    > W Hultaju niby też była, ale jakaś nowocześniejsza wersja, albo tylko
    > live był z TT, bo działała znakomicie.
    >
    > Ale tutaj - wróciły stare koszmary, bo jest ta cholerna nieruchoma mapa
    > z której nic nie widać, nie idzie powiększyć, pomniejszyć, kliknąć, nic.
    > Autora tego pomysłu powinni rozstrzelać w kołysce, tak profilaktycznie.

    Dotykam palcem panel i powiększa się, pomniejsza, klika.