  • 291. Data: 2020-08-26 16:29:28
    Temat: Re: Ladowanie
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2020 o 16:06, J.F. pisze:

    > A co Ty robisz w toalecie przez wiecej czasu ?

    Wiesz, ja już z drzewa dawno zszedłem, więc mam więcej potrzeb niż tylko
    toaleta.

  • 292. Data: 2020-08-26 16:30:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2020 o 15:27, J.F. pisze:

    > Spalinowym sie zatrzymuje tam gdzie chce.

    I gdzie Ci wolno.
    Elektrykom wolno dużo więcej.

    > A elektrycznym tam gdzie musze :-)

    Gdzie chcesz też możesz, żaden problem.
    Nikt nie mówi, że nie można robić częstszych postojów.

  • 293. Data: 2020-08-26 16:33:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2020 o 16:02, J.F. pisze:

    > Raczej bedzie ten sam.

    Nie - bo nikt nie wyciąga nóg w Twoim kierunku.

    > A to akurat zalezy. Zawsze to byl powolny i niepewny - te przykladowe
    > 120 minut spoznienia :-)
    > Wroclaw-Szklarska Poreba bylo 5h - 120 km :-)

    Ja mówię o takim normalnym pociągu (od IC wzwyż), a nie podmiejskim.
    Choć ostatnio podmiejskie wygodne były, bo puste.
    Z Warszawy i z Katowic takimi do Poznania przejechałem.

  • 294. Data: 2020-08-26 16:35:40
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-08-26 o 15:32, J.F. pisze:

    > A to zalezy ile czasu zmarnowales.

    Ludzie, którzy mają niskopłatną profesję nie postrzegają
    w ten sposób straty czasu. A inni widzą w tym czysty zysk,
    bo przecież doładowują bez płacenia.

  • 295. Data: 2020-08-26 16:37:10
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2020 o 15:21, J.F. pisze:
    > W dniu 26-08-2020 o 11:35, cef pisze:
    > [...]
    >
    > A w centrum Wroclawia to gdzie te ładowarki ?

    Czy ja coś o Wrocławiu pisałem?

  • 296. Data: 2020-08-26 16:38:40
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-26 o 16:30, Cavallino pisze:

    > I gdzie Ci wolno.
    > Elektrykom wolno dużo więcej.

    > Gdzie chcesz też możesz, żaden problem.
    > Nikt nie mówi, że nie można robić częstszych postojów.

    Jeszcze do ciebie nie dotarło że większość ceni swój czas?

    Pozdrawiam

  • 297. Data: 2020-08-26 16:39:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2020 o 15:32, J.F. pisze:

    > A to zalezy ile czasu zmarnowales.

    Ja czasu nie marnuję.
    Byłoby tak, gdyby jechał 10h ciurkiem.

    > 1200km w 9.5h to raptem 126km/h, wiec zadne tam "duzo szybciej"

    Jeśli dla Ciebie dodanie +20 do średniej oznacza, ze nie trzeba dużo
    szybciej, to znaczy, ze jeszcze nigdy tak nie robiłeś.
    I tylko wymądrzasz się w interentach spod klawiatury.
    Przejedź, zdaj relację.

    , a pol

    No właśnie.
    A do tego rzadko się da, bo ruch spory.
    Wiec po co w ogóle to bicie rekordów?

  • 298. Data: 2020-08-26 16:42:47
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-08-26 o 16:29, Cavallino pisze:

    > Wiesz, ja już z drzewa dawno zszedłem, więc mam więcej potrzeb niż tylko
    > toaleta.

    A główna potrzeba to wypisywanie kłamstw w usenecie.

    Pozdrawiam

  • 299. Data: 2020-08-26 16:45:33
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2020 o 16:17, J.F. pisze:

    > coraz ich mniej,

    Od tego roku wręcz przeciwnie.

    > Mozna przez internet przed podroza.

    Aha, i ten czas się wtedy wyzeruje?

    > Paliwo, hotdog i winietka w jednym :-)

    Wszystko 2 5 minut?
    W imię czego?

    > Rozprostowane przy okazji powyzszego :-)

    Moim nie wystarcza 5 minut, 15 też nie bardzo.

    > No i co z tego, ze odzywam, skoro przyspieszyc nie moge, bo sie nie
    > oplaca :-)

    I tym sposobem masz problem z głowy - i tak nic to nie da, więc nie
    musisz tego na siłę robić.
    Włączasz chill i jedziesz...

    Spróbuj kiedyś - ja się mocno zdziwiłem że tak można. ;-)

    > Kimac za kierownicą ?

    Zapomniałeś że pisałeś o pasażerach?

    > Ale skad jechal, bo to tak wydaje sie troche nie po drodze,

    Jak najbardziej po drodze, skądkolwiek.
    Z Poznania też tak właśnie bym pojechał (i nie raz jeździłem onegdaj),
    jeśli miałoby być tanio i po autostradach ile się da.

    Inaczej musisz albo zapłacić za Czechy+Słowację (lub Austrię), potem
    trzeci raz na Węgrzech, albo wlec się po lokalnych drogach.

  • 300. Data: 2020-08-26 16:47:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 26-08-2020 o 16:35, cef pisze:

    > Ludzie, którzy mają niskopłatną profesję nie postrzegają
    > w ten sposób straty czasu.

    Źle rozumujesz - to w niskopłatnych profesjach pracujesz na czas.
    Więc każda godzina wykorzystana na coś innego kojarzy Ci się ze stratą kasy.