  • 91. Data: 2010-02-18 14:21:03
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-02-17 21:36, DoQ pisze:

    > I ten pasek w Krakowie kosztuje dodatkowo 1000pln, niezle was tam dymaja
    > jednak...

    Napisz do jakiego samochodu pasek kosztuje 1000 zł.

  • 92. Data: 2010-02-18 14:29:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-02-18 11:34, *krzysiek82* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > to nie ocynk a jakość blach i ich spasowania świadczy o dobrym
    > zabezpieczeniu auta przed korozją.

    Jakość - trochę tak (ocynku ;) ) - spasowanie? nie ma nic do rzeczy do
    ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,
    kataforeza i wosk w przestrzeniach zamkniętych.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 93. Data: 2010-02-18 14:48:44
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:

    > Na szczęście znam ją również.

    > I nie ma potrzeby więcej.

    > Owszem, ale to nieistotne z punktu widzenia fabrycznego zabezpieczenia
    > profili zamkniętych.

    Na podstawie twoich wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że żyjesz w swoim
    szczęśliwym świecie i może niech tak zostanie.

    --
    krzysiek82

  • 94. Data: 2010-02-18 14:57:45
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Mirek Ptak pisze:
    > Jakość - trochę tak (ocynku ;) )

    i nie mam na myśli jakości ocynku.
    Wyobraź sobie sytuację, masz jajko w środku jednak zgniło, dla poprawy
    nastroju malujesz je na inny kolor. Da Ci to coś? nie da Ci to nic bo i
    tak wiesz, że baza a w tym wypadku wnętrze jajka jest zgnite.
    Może przykład z jajkiem nie za dobry,ale na takie jajko dzisiaj
    natrafiłem przy śniadaniu :/

    - spasowanie? nie ma nic do rzeczy do

    i znowu gafa, źle spasowana karoseria i ocierające o siebie elementy to
    doskonałe środowisko do pojawiania się korozji.

    > ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,

    ocynk zapewnia dobre samopoczucie, czego przykładem jest np cinquecento
    z 97 roku, według zapewnień producenta ocynk, zabezpieczenia profili
    zero, a ruda wcina progi i profile aż miło, tak samo punto II także
    ocynk problem dokładnie taki sam, co prawda nie tak nasilony jak w CC
    ale okolice wlewu paliwa to sito. Ktoś może użyć stwierdzenia jakże
    ostatnio modnego "bity" wcale nie, a problem występuje. Tak więc co mi
    możesz jeszcze powiedzieć o ocynku?

    --
    krzysiek82

  • 95. Data: 2010-02-18 15:01:09
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > Na podstawie twoich wypowiedzi, dochodzę do wniosku, że żyjesz w swoim
    > szczęśliwym świecie i może niech tak zostanie.

    Cieszę się, że podzieliłeś się z nami swoimi głębokimi przemyśleniami,
    niemniej wnioski te są błędne oraz nieuzasadnione. Ze swej strony
    jednak polecam choć trochę poczytać o zasadach zabezpieczeń
    antykorozyjnych nadwozi samochodowych (w tym profili zamkniętych).
    Endoskop nie jest do tego potrzebny.

  • 96. Data: 2010-02-18 15:13:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    krzysiek82 pisze:

    > bredzisz chłopie bredzisz

    Facet - narazie jedynym który tutaj bredzi to jesteś Ty sam.

    > to nie ocynk a jakość blach i ich spasowania świadczy o dobrym
    > zabezpieczeniu auta przed korozją.

    Jakość spasowania ma wpływ na ochronę antykorozyjną ?

    Chyba tylko w taki sposób że sól zimą nie będzie właziła w zakamarki,
    ale jeśli samochód jest ocynkowany to w czym problem ?? przyjdą deszcze
    i się wszystko wypłucze.

    Chcesz to sobie zabezpieczaj pojazd nawet jak wyjedziesz nim prosto z
    salonu, twoje pieniądze, twoja robota, ale wiedz że nie jest
    nieuzasadnione niczym.

    Chcesz to moge Ci pokazać - mercedesy, audi z połowy lat 80tych zeszłego
    stulecia które nie były niczym pryskane od wyjechania z fabryki i mają
    blachę bez jakichkolwiek oznak korozji, wystarcza im zabezpieczenie
    fabryczne.

    Wiesz - jak masz taką manię - idź do blacharza i porozmawiaj na temat
    psikania bitexami i innymi świństwami.

    Pozdrawiam !!

  • 97. Data: 2010-02-18 15:14:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
> [...]
    > jednak polecam choć trochę poczytać o zasadach zabezpieczeń
    > antykorozyjnych nadwozi samochodowych (w tym profili zamkniętych).

    proszę Cię weź dowoloną dacię logan (ostatnio taką miałem zaszczyt się
    zajmować) i używając endoskopu zajrzyj do profili zamkniętych. Wiesz co
    tam zobaczysz? Niechlujnie wprowadzony fluidol który nie przykrywa nawet
    1/4 powierzchni w tym wypadku podłużnicy. Więc po co mi wciskasz głupoty
    na temat dostatecznego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozi.

    --
    krzysiek82

  • 98. Data: 2010-02-18 15:17:22
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Czarek Daniluk pisze:
> [...]
    > stulecia które nie były niczym pryskane od wyjechania z fabryki i mają
    > blachę bez jakichkolwiek oznak korozji, wystarcza im zabezpieczenie

    bo właściciele o to zadbali, mogę Ci pokazać całą masę beczek które nie
    mają już podłogi pod dywanikiem. Albo tutaj piszą same dzieciaki albo
    polska to już kraj totalnych ciołków.

    > Wiesz - jak masz taką manię - idź do blacharza i porozmawiaj na temat
    > psikania bitexami i innymi świństwami.

    bitex to syf i to chyba wiadomo już od dłuższego czasu. Jeśli nie znasz
    nic poza bitexem to wybacz, ale nie powinieneś nawet uczestniczyć w tej
    dyskusji.

    --
    krzysiek82

  • 99. Data: 2010-02-18 15:32:24
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Czarek Daniluk pisze:
    > Facet kiedyś w końcu się doigrasz, ja Ci nie ubliżam pomimo tego że
    > pewnie jesteś ode mnie młodszy ładnych parę lat.

    i właśnie chociaż z tego powodu nie powinieneś opowiadać bajek.

    Ale jakbym Cię zobaczył
    > w 4 oczy to pewnie dostałbyś niezłą wiązkę ;P

    to jednak chyba jesteś młodszy albo po prostu ...

    > Przestań już się dalej błaźnić.

    kto w ogóle wypuścił Cię z tego pokoju bez klamek?

    > Eot, nie ma co rozmawiać z wszechwiedzącymi.

    nie ma tu takich, a jeśli się za takiego uważasz czas na leki.

    --
    krzysiek82

  • 100. Data: 2010-02-18 15:36:16
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    krzysiek82 pisze:

> [...]
    > dyskusji.

    Facet kiedyś w końcu się doigrasz, ja Ci nie ubliżam pomimo tego że
    pewnie jesteś ode mnie młodszy ładnych parę lat. Ale jakbym Cię zobaczył