  • 181. Data: 2009-04-08 23:40:39
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Pisz na temat albo spierdalaj.

    Widze ze sie odwaga zbiera to sorry chlopaki ale musze wykorzystac fale .
    Chlopczyku, gdzie moj pozew do sadu ?

    Wpadne odebrac osobiscie.

    KJ

  • 182. Data: 2009-04-09 01:39:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Widze ze sie odwaga zbiera to sorry chlopaki ale musze wykorzystac fale .
    > Chlopczyku, gdzie moj pozew do sadu ?
    >
    > Wpadne odebrac osobiscie.

    A wpadaj sobie albo i wypadaj, ale PISZ NA TEMAT, o ile w ogóle to
    potrafisz, durny trollu.

  • 183. Data: 2009-04-09 06:37:06
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    wiadomości news:r4gva6-rej.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > W sumie normalnie to nie patrzę na licznik - dostosowuję prędkość do
    > okoliczności "na oko".
    >
    > Natomiast jeśli jadę za kimś, kto jedzie wolniej niż ja bym chciał, to z
    > reguły patrzę sobie wtedy na licznik - i jak jedzie zgodnie z limitem
    > lub powyżej limitu, to nie marudzę, nie poganiam i nie trąbię, tylko
    > czekam na okazję do wyprzedzenia.
    >
    > Chyba że jedzie lewym pasem, wtedy zgłaszam (światłami) wniosek o zmianę
    > przez niego pasa na prawy lub sam wyprzedzam prawym.

    a co ty jestes zeby na mnie mrugac swiatłami?
    oj musiałbys na mnie wtedy trafic....

    E.

  • 184. Data: 2009-04-09 06:42:36
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Easy pisze:
    > w wiadomości news:r4gva6-rej.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > a co ty jestes zeby na mnie mrugac swiatłami?
    > oj musiałbys na mnie wtedy trafic....

    ale chamska baba. skąd Ty dojeżdżasz, kobieto, z Zielonej Góry?

    hyhyhy

    --
    gildor
    9'99

  • 185. Data: 2009-04-09 06:43:23
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ale chamska baba. skąd Ty dojeżdżasz, kobieto, z Zielonej Góry?

    z Zielonej Dziury ;) na chama trzeba chamstwem ;)

    E.

  • 186. Data: 2009-04-09 06:52:32
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Easy pisze:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > z Zielonej Dziury ;) na chama trzeba chamstwem ;)

    ale to Ty jedziesz niezgodnie z przepisami w dodatku blokując ruch,
    jeśli jedziesz lewym pasem, gdy prawy jest wolny. o tym pisał AL.

    takich to ja nie tylko światłami ale i klaksonem czasem poganiam.

    --
    gildor
    9'99

  • 187. Data: 2009-04-09 08:11:05
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

> [...]
    > reguły patrzę sobie wtedy na licznik - i jak jedzie zgodnie z limitem
    > lub powyżej limitu, to nie marudzę, nie poganiam i nie trąbię, tylko

    Czyli jeździsz jak wiekszość. Z prędkoscią rozsądną, bezpieczną ale
    niekoniecznie zgodną z przepisami. Dlatego argumenty o dopuszczalnej zgodnie
    ze znakiem predkosci mnie nie przekonują.
    A tacy co jeżdzą "na siłe" zgodnie z przepisami lub, jak te czopki z powodu
    braku mozliwości - czesto tamują ruch.

    b.

  • 188. Data: 2009-04-09 08:14:17
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Budyń pisze:
> [...]
    > ze znakiem predkosci mnie nie przekonują.
    > A tacy co jeżdzą "na siłe" zgodnie z przepisami lub, jak te czopki z powodu

    tyno, ale jak możesz się wkurwiać na kogoś, kto jedzie zgodnie z
    przepisami? nie uważasz, że to idiotyczne jest?

    --
    gildor
    9'99

  • 189. Data: 2009-04-09 10:10:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Easy pisze:

    > a co ty jestes zeby na mnie mrugac swiatłami?

    Nie co, tylko kto - użytkownik drogi, który natknął się na jakąś
    półprzytomną dziumdzię, co to wlecze się lewym pasem pomimo wolnego
    prawego. A śpiących na drodze trzeba czasem obudzić, bo jeszcze gamonie
    do rowu wjadą albo co.

    > oj musiałbys na mnie wtedy trafic....

    I co byś zrobiła, hmm?

  • 190. Data: 2009-04-09 10:11:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budyń pisze:

    > Czyli jeździsz jak wiekszość. Z prędkoscią rozsądną, bezpieczną ale
    > niekoniecznie zgodną z przepisami.

    Owszem.

    > Dlatego argumenty o dopuszczalnej zgodnie
    > ze znakiem predkosci mnie nie przekonują.

    A mnie owszem, dlatego nie popędzam, jak ktoś jedzie zgodnie z limitem.

    > A tacy co jeżdzą "na siłe" zgodnie z przepisami lub, jak te czopki z powodu
    > braku mozliwości - czesto tamują ruch.

    Nie tamują. Tamowałyby, jakby jechali poniżej limitu.