  • 11. Data: 2009-04-05 20:17:33
    Temat: Re: Lanserzy psia mać
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał

    > Niektorzy jezdza dla przyjemnosci a nie zeby miec z tego kase wiec im sie
    > nie spieszy.

    Nie jechałem w celach zarobkowych. Przywoziłem pożyczonym vito z końca
    świata mebel zakupiony przez moją żonę na allegro.

    Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod
    > wzgledem przyjemnosci z jazdy

    Ciekawe podejście....

    > tym jadac w grupie dostososowujesz sie do najslabszej maszyny - moze byly
    > jakies 125 ccm?

    To jest jakiś argument, ale z drugiej strony to podobne prędkości znajomy
    osiąga odblokowanym skuterem 50ccm.

    Poza tym dozwolona predosc w niezabudowanym to 90 km/h -
    > jechali raptem 10 km/h mniej a zachowujesz sie jakby jechali 20 na
    > godzine.

    Bardzo proszę o nie pierdolenie o prędkościach dozwolonych w Polsce.

    Wojtek

  • 12. Data: 2009-04-05 20:22:40
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Zreszta na moto 80-90 km/h to jest optymalna predkosc pod
    >
    > Ciekawe podejście....

    Jak wsiadam na motor (chopper) to mi sie nie spieszy, proste :-) Sloneczko
    swieci, wiaterek wieje i fajnie sie jedzie. Chociaz na krajowych to jade te
    90-100 km, ale na bocznych juz kolo 80-90.

    > To jest jakiś argument, ale z drugiej strony to podobne prędkości znajomy
    > osiąga odblokowanym skuterem 50ccm.

    125 ccm chopper-em pewnie 100-110 wyciagniesz, ale bedziesz zarzynal silnik,
    wiec nie ma sensu :-)

    Dysiek

  • 13. Data: 2009-04-05 20:25:15
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
    >W kwestii formalnej - prędkości z jakimi jeździsz samochodem w trasie są
    >zgodne z przepisami?

    Owszem.
    No, ale ja nie mam jednego z szybszych dostawczaków, czy jak to tam
    było.

    --
    [------------------------] Rzeczywiście Geant ma dosyć rozbudowany jak
    [ K...@e...eu.org ] na spożywczaka dział komputerowy (Bart Ogry-

  • 14. Data: 2009-04-05 20:28:57
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Alti pisze:
    > Waracam dzisiaj do Wrocławia i trochę za Antoninem (koło Ostrowa Wlkp)
    > dopadłem bandę debili wracających z jakiegoś zlotu. Ja jadę
    > dostawczakiem a oni głównie na czopkach.

    Moj drogi Kierowco bialego busa z antenka. Ja na codzien, w pracy, tez
    jezdze sobie bialym busem, aczkolwiek gorszym bo wolniejszym i bez
    antenki, i jakos nie mam parcia zeby byc twardzielem w busie gdy widze
    kolumne motocykli, chocby jadaca z predkosciami ponizej dopuszczalnej. I
    nawet jesli na codzien nie jezdze w 100% przepisowo to jednak z wielka
    przyjemnoscia poruszam sie za taka kolumna bez parcia na wyprzedzanie.
    Moze dlatego ze sam jezdze motocyklem i rozumiem czerpanie przyjemnosci
    z poruszania sie z w niespiesznej kolumnie motocykli z kilkunastoma
    moimi kolegami. Moze znajdz sobie w koncu kolegow i zobacz jakie to
    przyjemne tak sie powolutku pobujac po okolicy.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 15. Data: 2009-04-05 20:29:09
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "gildor"
    >ile pojazdów może mieć kolumna i jaka powinna byc odleglosc miedzy
    >kolumnami?

    Napisał, że było "10-12", czyli mogło być przepisowe 10.
    BTW, ciekawym określeniem jest "zorganizowana kolumna". Co oznacza
    "zorganizowana" w tym kontekście? Jak ludzie wyjeżdżają ze zlotu razem
    i po drodze się "rozsypują", to są zorganizowani, czy nie? A jakby tak
    się "zsypali" po drodze i zaczęli jechać za sobą, to są zorganizowani,
    czy nie?

    --
    [------------------------] Borginator 2: Assimiltaion Day
    [ K...@e...eu.org ]

  • 16. Data: 2009-04-05 20:29:39
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Alti pisze:

    > Nie jechałem w celach zarobkowych. Przywoziłem pożyczonym vito z końca
    > świata mebel zakupiony przez moją żonę na allegro.

    Zmien zone

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 17. Data: 2009-04-05 20:30:42
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Alti"
    >Poza tym dozwolona predosc w niezabudowanym to 90 km/h -
    >Bardzo proszę o nie pierdolenie o prędkościach dozwolonych w Polsce.

    Jak taki kretyn "szybkim dostawczakiem" skosi twoją żonę z dzieckiem, bo
    się nie wyrobi na zakręcie/wybojach też będziesz prosił o niepierdolenie
    (BTW, to powinno być razem napisane) o prędkościach dozwolonych w Polsce?

    --
    [------------------------] (A)bort, (R)etry, (F)ail, (Q)uit in disgust?
    [ K...@e...eu.org ]

  • 18. Data: 2009-04-05 20:49:27
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > moimi kolegami. Moze znajdz sobie w koncu kolegow i zobacz jakie to
    > przyjemne tak sie powolutku pobujac po okolicy.

    Kuczu nie pierdol, co innego jechac sobie 90 bo Ci sie nie spieszy a co
    innego
    jak masz 800 kilosów do zrobienia w ta i z powrotem. Wiesz dobrze ze
    nikt nie
    ma prawa blokowac innego pojazdu nawet jesli przekracza on dozwolona
    predkosc.
    A kolumna powinna byc podzielona zeby innym jazdy nie utrudniac. To nie
    jest kwestia parcia na wyprzedzanie bo wtedy mowimy o wyprzedzaniu dla
    samej zasady. A tu ktos miał potrzebe pojechac szybciej i to jego
    broszka czy zgodnie z przepisami. Na pewno jezdzcy w zgodzie z
    przepisami nie byli.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 19. Data: 2009-04-05 20:52:28
    Od: "rychoo" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nikt by im nic nie mowil jak by jakos jechali w sposob umozliwiajacy ich
    wyprzedzenie , sami na drodze nie sa , pewnie czuja sie panami szosy i
    jeszcze ten parking przy wlocie na autostrade...70 km/h to ja na lekkim
    enduraku i nowych oponach "kostkowych" szybciej jezdze. Wczoraj jechalem
    puszka , za takimi dwoma na czoprach , na zwyklej drodze pozamiejskiej
    zwalniali do 50km/h w zakretach - gdzie puszka mozna bylo jechac ponad 100
    spokojnie, no ale nie od dzis wiadomo ze czoper NIE skreca :).