  • 11. Data: 2010-02-20 21:01:03
    Temat: Re: Łożyska samochodowe i klocki hamulcowe
    Od: DoQ <p...@g...com>

    peter pisze:

    > badziewnym. przy montazu ustawic odpowiedni luz i uzyc wspomnianego
    > dobrego (najlepszego) smaru. nie uzywac towotu, tak jak to maja w
    > zwyczaju druciarze min z tej grupy.

    Zapomniales druciarzu o tym, ze lozyska piast sa najczesciej zabudowane
    i nie kitujesz tam wiadra smaru. Ale u ciebie na smarowanie zabudowanego
    lozyska to pewnie z 1kpln ekstra trzeba wybecelowac.

  • 12. Data: 2010-02-20 21:02:22
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    peter pisze:

    > ruville jest zawsze drozszy od skf

    Z cała pewnością - pewnie z 500PLN od sztuki na każde koło w Passacie B4
    z 1993 roku. Podejrzewam, że wymiana łożysk z przodu oraz klocków to
    pewnie ze 2000 PLN - masz jakieś rabaty dla pms?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 13. Data: 2010-02-20 21:06:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Artur Maśląg pisze:

    > Z cała pewnością - pewnie z 500PLN od sztuki na każde koło w Passacie B4
    > z 1993 roku. Podejrzewam, że wymiana łożysk z przodu oraz klocków to
    > pewnie ze 2000 PLN - masz jakieś rabaty dla pms?

    500PLN to bez smarowania kolego:)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 14. Data: 2010-02-20 21:06:44
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:

    > aha powyzsza zasada nie dotyczy przypadkow gdy lozysko wystepuje np z
    > polosia jako jedna czesc. (nie wiem jakie lozyska sa w passacie)

    Ty nasz nadworny mechaniku, nie wiesz jakie lozyska sa w pasku?
    Passaty to ci powinny z reki jesc.

    MarcinJM

  • 15. Data: 2010-02-20 21:07:38
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Zapomniales druciarzu o tym, ze lozyska piast sa najczesciej zabudowane i
    > nie kitujesz tam wiadra smaru. Ale u ciebie na smarowanie zabudowanego
    > lozyska to pewnie z 1kpln ekstra trzeba wybecelowac.

    tak tak oczywiscie masz racje. a teraz zamknij dziob i idz sie doucz w tym
    temacie (i sprawdz na wszelki wypadek to o czym napisalem zamiast robic z
    siebie kretyna po raz kolejny)

  • 16. Data: 2010-02-20 21:08:08
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    DoQ pisze:

    > Zapomniales druciarzu o tym, ze lozyska piast sa najczesciej zabudowane
    > i nie kitujesz tam wiadra smaru. Ale u ciebie na smarowanie zabudowanego
    > lozyska to pewnie z 1kpln ekstra trzeba wybecelowac.

    Tak się składa, że takowe łożyska leżą u mnie na półce - samochód dawno
    pojechał do ludzi, ale łożyska zostały. Problem w tym, że są one
    zamknięte, z własnym zapasem smaru :) Ten rzeczony druciarz po raz
    kolejny pokazuje, że nie ma zielonego pojęcia o zagadnieniu, za to
    bardzo chce zaistnieć :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 17. Data: 2010-02-20 21:08:38
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > masz jakieś rabaty dla pms?

    dla ciebie mam u psychiatry
    ty tez zrobiles z siebie odiote w tym watku.

  • 18. Data: 2010-02-20 21:09:51
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    peter pisze:

    > tak tak oczywiscie masz racje. a teraz zamknij dziob i idz sie doucz w
    > tym temacie (i sprawdz na wszelki wypadek to o czym napisalem zamiast
    > robic z siebie kretyna po raz kolejny)

    Napisales cos o lozyskach z polosiami. W jkimz to aucie wystepuja?

    MarcinJM

  • 19. Data: 2010-02-20 21:10:16
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    >Ten rzeczony druciarz po raz
    > kolejny pokazuje, że nie ma zielonego pojęcia o zagadnieniu, za to
    > bardzo chce zaistnieć :)

    tepy pedofilski pierdolcu. napisalem ze nie wiem jakies sa w vw a zasada
    jest ogolna. poza tym matole bez szkoly lozyska na sztuki mozna tez kupic
    takie o jakich piszesz. tylko skad tuman usenetowy moze o tym wiedziec. a
    teraz ssij.

  • 20. Data: 2010-02-20 21:12:17
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Napisales cos o lozyskach z polosiami. W jkimz to aucie wystepuja?

    np w (prawie) kazdej terenowce z tylu. i nie mowie tu o lozysku piasty. to
    byl przyklad ze nie zawsze da sie samo lozysko wymienic.