  • 41. Data: 2010-02-21 08:02:21
    Temat: Re: Łożyska samochodowe i klocki hamulcowe
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Feb 2010 20:49:06 +0100, peter wrote:

    >lozyska najlepiej kupic na sztuki w sklepie z lozyskami. konkretnie to
    >polecam nsk japonskie-i tylko takie.

    Do kol nie sa lozyska jakies ulepszane w stosunku do "zwyklych" ?

    >uzyc wspomnianego dobrego (najlepszego) smaru. nie
    >uzywac towotu, tak jak to maja w zwyczaju druciarze min z tej grupy.

    Ja tam nie wiem, ale na towocie chyba wiele krajowych konstrukcji
    jakos sie krecilo ?

    J.

  • 42. Data: 2010-02-21 08:26:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Feb 2010 21:25:01 +0100, peter wrote:
    >specjalnie dla takich tepych usenetowych łajz jak ty i reszta podam
    >przyklad:
    >lozysko firmy skf o symbolu VKBA 1985 (stosowane w Isuzu Trooper, Opel
    >Monterey, Opel Frontera)
    >Zesta sklada sie z lozysk 32007 i 32008 oraz uszczelniacza 58*75*10.
    >owy zestaw na stronie ic jest za 302,96 pln.
    >treaz poszukaj jeden z drugim pseudoznawca ile te lozyska kosztuja w sklepie
    >z lozyskami i czy nie trzeba ich smarowac. rotfl

    Domyslam ze znacznie taniej ? To kto daje taki narzut ?
    IC ? OPEL/GM ? SKF jak sprzedaje w komplecie ?

    A moze to jednak nie to samo ?

    J.

    P.S. http://www.rufus.pl/37-opel-lozyska-piasty-kola&id_l
    ang=3
    Oni pisza ciut inaczej, a cena za zestaw jest od 39 do 199 zl

  • 43. Data: 2010-02-21 12:49:56
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Domyslam ze znacznie taniej ? To kto daje taki narzut ?
    > IC ? OPEL/GM ? SKF jak sprzedaje w komplecie ?

    oczywiscie ze taniej. owe lozyska sa w cenach od 8 zl netto za zvl do ~30 za
    nsk

    > A moze to jednak nie to samo ?

    to samo

  • 44. Data: 2010-02-21 12:51:01
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Do kol nie sa lozyska jakies ulepszane w stosunku do "zwyklych" ?

    w zestawie ruvilla siedzi dokladnie to samo lozysko nsk ktore mozesz kupic
    na sztuki

    > Ja tam nie wiem, ale na towocie chyba wiele krajowych konstrukcji
    > jakos sie krecilo ?

    tylko jak dlugo

  • 45. Data: 2010-02-21 15:39:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 21 Feb 2010 12:51:01 +0100, peter wrote:
    >w zestawie ruvilla siedzi dokladnie to samo lozysko nsk ktore mozesz kupic
    >na sztuki

    Ale pewnych rzeczy mozesz nie zauwazyc okiem.

    I nie o zestaw nieznanej [?] firmy chodzi, tylko co fabryka samochodow
    zamawia w fabryce lozysk, nawet jesli to cos nosi oznaczenie typowego
    lozyska.

    >tylko jak dlugo

    Na tyle dlugo ze krajowy przemysl nie widzial potrzeby innego smaru.
    Do dzisiaj zreszta towot chyba robia .. a wlasnie - kto go robi ?

    J.

  • 46. Data: 2010-02-21 19:35:42
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > Ale pewnych rzeczy mozesz nie zauwazyc okiem.

    lozyska sa identyczne (nie chodzi mi o wymiary tylko np o napisy na nich)

  • 47. Data: 2011-10-28 12:03:30
    Temat: Re: Re:_Łożyska_samochodowe_i_klocki_hamulcowe
    Od: Opiate <s...@o...pl>

    Najlepsze łożyska, to Polski CX. Niezawodnie i w dobrej cenie. Czy wspinałem już, że
    to Polskie łożyska?
    --
    Wiadomość wysłana za pośrednictwem http://manager.money.pl/

  • 48. Data: 2012-08-22 10:48:03
    Od: k...@g...com

    jeżeli szukacie dobrych klocków hamulcowych i łożysk to polecam www.eurojapancars.pl

  • 49. Data: 2012-08-22 11:18:08
    Od: c...@g...com

    dobrej jakości klocki i łożyska znajdziecie na www.eurojapancars.pl ja często tam
    kupuje i jestem zadowolony

  • 50. Data: 2012-08-22 11:41:35
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    W dniu 22-08-2012 11:18, c...@g...com pisze:
    > dobrej jakości klocki i łożyska znajdziecie na www.eurojapancars.pl ja często tam
    kupuje i jestem zadowolony

    przeciez to sa oszusci sprzedajace marnej jakosci lozyska z chin!
    uzywanie ich czesci doprowadzilo juz do wielu wypadkow!