  • 21. Data: 2007-02-13 19:44:21
    Temat: Re: MPLS w TK zrobi Computerland
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 13 Feb 2007 20:16:59 +0100, Wlochaty wrote:

    > zycze Ci, choc jesli masz zamiar wyciagac tyle z dzialalnosci ISP to raczej
    > nie wroze dobrze...

    dzialalnosc ISP zapewnia stale zrodlo dochodow i pozwala na zajescie sie
    ciekawszymi projektami :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 22. Data: 2007-02-13 19:51:04
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    > dzialalnosc ISP zapewnia stale zrodlo dochodow i pozwala na zajescie sie
    > ciekawszymi projektami :>

    Pod warunkiem ze tej dzialalnosci juz nie rozwijasz...
    Tak czy inaczej taka dzialalnosc w tym kraju sie skonczy i ten koniec powoli
    juz widac.

    Wlochaty

  • 23. Data: 2007-02-13 22:27:40
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 13 Feb 2007 20:51:04 +0100, Wlochaty wrote:

    > Pod warunkiem ze tej dzialalnosci juz nie rozwijasz...
    > Tak czy inaczej taka dzialalnosc w tym kraju sie skonczy i ten koniec powoli
    > juz widac.

    blablabla

    od 3 lat z rzedu (czyli od momentu pojawienia się neo za 59zł) wielcy tej
    sieci przepowiadaja koniec dzialalnosci malych ISP. I co ? I nic, w
    miejscach gdzie dzialaja dobrzy lokalni ISP maja oni wiecej klientów jak
    nerwozdrada i dalej się rozwijają.

  • 24. Data: 2007-02-13 23:23:35
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

> [...]
    > sieci przepowiadaja koniec dzialalnosci malych ISP. I co ? I nic, w
    > miejscach gdzie dzialaja dobrzy lokalni ISP maja oni wiecej klientów jak

    3 lata wstecz, a 3 lata do przodu liczac od dzis to bedzie kolosalna
    roznica. Nie bede krakal i zlowieszczyl, czas pokaze. Duzi ISP pozyja jeszcz
    dlugo, ale jesli nie dasz 3play w przyzwoitej cenie za te 2-3 lata nie
    bedzie Cie na rynku. Tu nie chodzi ze nie chce czy nie umiem, ale o to ze
    nie mam jak/za co...

    pozdr
    Wlochaty

    PS 3 lata temu VoIP wykorzystywal promil internautow, podobnie bedzie z TVoD

  • 25. Data: 2007-02-14 07:50:02
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Wed, 14 Feb 2007 00:23:35 +0100, Wlochaty wrote:

    > 3 lata wstecz, a 3 lata do przodu liczac od dzis to bedzie kolosalna
    > roznica.

    wiemy wiemy, zdaje sie 6 lat temu powstala firma google...

> [...]
    > jeszcz dlugo, ale jesli nie dasz 3play w przyzwoitej cenie za te 2-3
    > lata nie bedzie Cie na rynku. Tu nie chodzi ze nie chce czy nie umiem,

    nigdzie nie jest napisane ze za 3 lata:
    1.Swiadczenie 3play bedzie nie na kieszen przecietnego urynanetu
    2.Zestaw do bezprzewodowego swiadczenia 3play przez urynanet nie bedzie
    sie skladal z 2 anten: satelitarnej do TV (duze strumienie
    danych dla ktorych 30 sekundowe opoznienie nie ma wiekszego znaczenia)
    oraz naziemnej do internetu/telefonu (transmisja dwukierunkowa z malymi
    opoznieniami do Internetu i telefonu).

    Obecnie sa na rynku zabaweczki z wyjsciem na miche i ethernet obslugujace
    wszelkie formaty video.

    > PS 3 lata temu VoIP wykorzystywal promil internautow, podobnie bedzie z
    > TVoD

    o TVoD czytalem jako nastolatek nascie lat temu kiedy mialem w domu
    telefon na korbke :>

  • 26. Data: 2007-02-14 09:27:53
    Od: kulek <k...@p...onet.pl>

    Wlochaty napisał(a):

> [...]
    > Wlochaty
    >
    > PS 3 lata temu VoIP wykorzystywal promil internautow, podobnie bedzie z TVoD

    Może nie związane z sieciami.. ale

    DVD promowane przez wszystkie media miało stać się "standardem" (w
    sensie wykorzystania) w roku 2002, w Polsce takim standardem stało się
    dopiero w roku 2006 (4 lata później niż przewidywano). To, że jakieś
    wielkie firmy mają jakieś "marzenia" nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

    Zobacz jak wygląda sprawa z wimax. Tak się ludzie podniecali co to nie
    potrafi, jaki ma zasięg, że wifi na 2,4 i 5 może już się zwijać a ludzie
    wyjeżdzać do Anglii itd ... i co teraz jest ? Sprzęt drogi, pingi
    kosmiczne pasmo licencjonowane (koszty utrzymania wysokie). Może za dwa
    trzy lata ta technologia się rozpowszechni, ale może być też tak, że
    powstanie coś lepszego tańszego ...

    Przewidywanie upadku tego czy owego to jakaś nagonka medialna w której
    interes mają wielcy tego rynku. Czasami jak czytam CRN i wypowiedzi
    ludzi na temat lokalnych ISP to mnie skręca.

    Są i jeszcze długo będą ludzie którzy mają 3play w głębokim poważaniu.
    (w tym ja).
    Mam w domu aktualnie 3 TV (wcześniej 4ry). Płacę za kablówkę 27 zł w
    której jest jakieś 45 programów. Nie płacę nic za dodatkowe TV.
    Rozgałęzienie sygnału na wszystkie TV kosztowało mnie około 70 zł.

    Wskaż mi rozwiązanie równie tanie i legalne, które za tą cenę pozwoli mi
    oglądać niezależnie programy TVoIP na wszystkich telewizorach ?