  • 11. Data: 2021-01-13 21:15:47
    Temat: Re: Mądra pani
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2021 o 20:27, Piotr Wyderski pisze:
> [...]
    70257_fyt5rg_600.jpg

> [...]
    > normy.
    >
    > Dotąd wszystko się zgadza na poziomie faktów -- w zakresie cytatu nie
    > widzę przypisania temu żadnego wartościowania moralno-etycznego, więc
    > nie ma się z czym zgodzić lub nie zgodzić. Czy zaś istnieje cząstka
    > biologiczna, która za orientację odpowiada -- nie mam pojęcia i raczej
    > mało mnie to interesuje, ale jest to jakaś opinia w dyskusji. Postawiła
    > jak najbardziej falsyfikowalną tezę, to niech się ze specjalistami spiera.
    >
    > Czy do wyśmiania tych opinii kluczowe jest, że wyraziła je akurat Kaja

    W sumie:
    "Aktywistka pro-life otrzymała nagrodę ze stwierdzenie na antenie Polsat
    News, że "nie ma czegoś takiego jak orientacja". Twórcy konkursu
    podkreślają, że "w rzeczywistości istnieje orientacja homo i
    heteroseksualna (oraz występowanie obu jednocześnie, czyli biseksualna)".
    https://www.rp.pl/Spoleczenstwo/210119846-Biologiczn
    a-Bzdura-Roku-2020-Zwyciezczynia-Kaja-Godek.html

    Tyle :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 12. Data: 2021-01-13 21:19:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2021 21:08:53 +0100, Grzegorz Niemirowski napisał(a):

    > I pewnie o to chodziło pani Godek.

    Bynajmniej. Jej chodziło o to że skoro nie ma genu to znaczy że LGBT
    wybierają swój los z własnej woli. A skro źle wybierają to należy mieć
    ich w pogardzie.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 13. Data: 2021-01-13 21:26:10
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2021 o 20:27, Piotr Wyderski pisze:

    > Jeśli nazwać tę większość normą, to inne konfiguracje są odstępstwem od
    > normy.

    Ja bym jednak był skłonny do stwierdzenia, że konfiguracje orientacji:
    homo, heteroseksualna i biseksualna to normy z przewagą
    heteroseksualnej. Podobnie jak napisałeś ale jednak inaczej :)

    Właśnie próba nazwania orientacji heteroseksualnej normą, powoduje
    nazywanie innych orientacji odstępstwem czy zboczeniem a nawet chorobą,
    co jest błędne właśnie wtedy, kiedy wyprowadza się taką tezę.

  • 14. Data: 2021-01-13 21:26:57
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(a):
    > Bynajmniej. Jej chodziło o to że skoro nie ma genu to znaczy że LGBT
    > wybierają swój los z własnej woli. A skro źle wybierają to należy mieć
    > ich w pogardzie.

    Nie wiem, nie słyszałem żeby miała kogoś w pogardzie.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 15. Data: 2021-01-13 21:52:23
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    > Nie wiem, nie słyszałem żeby miała kogoś w pogardzie.

    Miała nawet sprawę sądową za pomówienie a w TV Polsat porównywała LGBT
    do faszyzmu i chciała żeby zabronić LGBT podobnie jak faszyzm czy komunizm.

  • 16. Data: 2021-01-13 22:36:50
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 13.01.2021 o 21:26, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > nazywanie innych orientacji odstępstwem czy zboczeniem a nawet chorobą,
    > co jest błędne właśnie wtedy, kiedy wyprowadza się taką tezę.

    Większość Polaków to osoby rasy białej. Czy czarni albo żółci Polacy to
    osoby nienormalne?

    Dodatkowo większość Polaków ma sprawny wzrok i słuch. Czy ślepi i głusi
    są nienormalni?

    A ci z zespołem Downa, albo cierpiący na autyzm?

    Itd., itd. - a do czego może doprowadzić taki prostacki ogląd świata już
    zdaje się doświadczyliśmy.

    To ad rem wypowiedzi "mędrków" w rodzaju Wyderskiego czy Niemirowskiego.

    --
    Kaczin

  • 17. Data: 2021-01-13 22:56:29
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    LordBluzg(R) wrote:

    > Właśnie próba nazwania orientacji heteroseksualnej normą

    Normą potocznie nazywa się jakąś cechę typową w danej populacji.
    Mój wzrost mieści się w tak pojmowanej normie, waga ostatnio już
    niestety nie. Nie czuję się z tego powodu nienormalny ani zboczony.

    > powoduje nazywanie innych orientacji odstępstwem czy zboczeniem a nawet chorobą,
    > co jest błędne właśnie wtedy, kiedy wyprowadza się taką tezę.

    Na początku takich obraźliwych lub wręcz poniżających etykietek znajdują
    się intencje, a nie słowa. Moją są doskonale neutralne, bo sprawy
    prywatne innych dorosłych ludzi mało mnie interesują. Niestety, zarówno
    lewica jak i prawica usilnie starają się z tego zrobić mój problem, co
    zaczyna mnie poważnie irytować.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 18. Data: 2021-01-13 23:00:39
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    LordBluzg(R) wrote:

    > Miała nawet sprawę sądową za pomówienie a w TV Polsat porównywała LGBT
    > do faszyzmu i chciała żeby zabronić LGBT podobnie jak faszyzm czy komunizm.

    No to *z tego* zróbcie mema.

    Pozdrawiam, Piotr

  • 19. Data: 2021-01-13 23:37:56
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.01.2021 o 23:00, Piotr Wyderski pisze:

    > No to *z tego* zróbcie mema.

    https://cdn.donald.pl/filer_public_thumbnails/filer_
    public/7d/a8/7da8ac3c-b61c-43f9-a028-9271783fa031/go
    d.png__655x0_q85_crop_subsampling-2_width-655.png
    :)

    A to kwintesencja :)

    https://img.styl.fm/resize/w1280/newsy/wp-content/up
    loads/2021/01/kaja-godek.jpg

    Całość tutaj
    https://styl.fm/newsy/370223.kaja-godek-przyszla-na-
    rozprawe-sadowa-w-koronkowej-maseczce-wyglada-jak-ko
    ronkowe-majtki-pisza-internauci

    No dobra, bo to nie ta grupa na takie teksty :)

  • 20. Data: 2021-01-14 00:18:34
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    LordBluzg(R) wrote:

    > No dobra, bo to nie ta grupa na takie teksty :)

    Grupa istotnie nie ta, ale skoro sam zacząłeś...
    Ja też mam ciekawsze rzeczy do zrobienia niż obrona Kai Godek, która z
    wielu powodów mnie odpycha. Chciałem Ci tylko zwrócić uwagę na to, że z
    jednej strony starasz się bronić mniejszości seksualnych przed mową
    nienawiści, a z drugiej sam posługujesz się podobnymi środkami w celu
    ośmieszenia Godek. Cały czas odnoszę wrażenie, że powodem wyśmiania
    Godek jest to, że powiedziała to Godek, a nie to, co powiedziała. Bo to,
    co teraz powiedziała, jest chyba najmniej głupie spośród długiej listy
    jej (nie)wątpliwych osiągnięć.

    Efekt końcowy jest taki, że powstają i napieprzają się kolejne dwa obozy
    oszołomów, czego zawsze było pod dostatkiem, ale ostatnio idziemy na
    rekord. Czyli jest dokładnie tak, jak ma być -- będą się wzajemnie sobą
    zajmować i nie bruździć przy kręceniu lodów przy okazji naprawdę
    istotnych spraw. Metodę "prętem po klatce z małpami" wymyślono za
    poprzedniego reżimu, a udoskonalono za obecnego. Działa niezawodnie.

    Ale masz rację, skończmy. Zbyt dużo jeszcze ciekawych tematów zostało.

    Pozdrawiam, Piotr