  • 21. Data: 2021-01-14 10:29:00
    Temat: Re: Mądra pani
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.01.2021 o 00:18, Piotr Wyderski pisze:

    > Grupa istotnie nie ta, ale skoro sam zacząłeś...
    > Ja też mam ciekawsze rzeczy do zrobienia niż obrona Kai Godek, która z
    > wielu powodów mnie odpycha. Chciałem Ci tylko zwrócić uwagę na to, że z
    > jednej strony starasz się bronić mniejszości seksualnych przed mową
    > nienawiści, a z drugiej sam posługujesz się podobnymi środkami w celu
    > ośmieszenia Godek. Cały czas odnoszę wrażenie, że powodem wyśmiania
    > Godek jest to, że powiedziała to Godek, a nie to, co powiedziała. Bo to,
    > co teraz powiedziała, jest chyba najmniej głupie spośród długiej listy
    > jej (nie)wątpliwych osiągnięć.

    Niekoniecznie i to zależy jednak od spojrzenia na sprawę. Nie można
    mieszać pojęć a później bronić głupiej tezy. Mógłbym napisać, że nie ma
    czegoś takiego jak farma fotowoltaiczna a później udowadniać, że żaden
    panel nie rośnie z ziarenka i w pełnym rozkwicie ma 300W i w sumie
    wyszedłbym na głupiego filozofa.

    Inną sprawą jest, że osoby "delegowane" do takiej walki jaką toczy
    Godek, powinny posiadać jakiś intelekt z naciskiem na jakiś a nie jego
    brak. Możliwe, że w tym wyborze jest metoda bo głupi wzbudza współczucie.

    > Efekt końcowy jest taki, że powstają i napieprzają się kolejne dwa obozy
    > oszołomów, czego zawsze było pod dostatkiem, ale ostatnio idziemy na
    > rekord. Czyli jest dokładnie tak, jak ma być -- będą się wzajemnie sobą
    > zajmować i nie bruździć przy kręceniu lodów przy okazji naprawdę
    > istotnych spraw. Metodę "prętem po klatce z małpami" wymyślono za
    > poprzedniego reżimu, a udoskonalono za obecnego. Działa niezawodnie.

    Ja dla mnie, to każda walka opiera się na jakiejś agresji i w sumie
    należy ustalić kto jest agresorem i dlaczego. Co do sposobu walki, to
    ten nie zawsze jest uznany przez osoby postronne ale na strzelaninę nie
    przychodzi się z nożem i często trzeba używać tej samej broni co
    przeciwnik, jeśli inna jest nieskuteczna. Często też, broniący się przed
    atakiem, (tym razem 5% LGBT) oskarżany jest o agresję i inne bzdury co
    umyka osobom postronnym i prowadzi do mylnych wniosków.

    > Ale masz rację, skończmy. Zbyt dużo jeszcze ciekawych tematów zostało.

    OK.
    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

  • 22. Data: 2021-01-14 11:36:44
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-01-13 22:36, Kaczin wrote:

    > Dodatkowo większość Polaków ma sprawny wzrok i słuch. Czy ślepi i głusi
    > są nienormalni?
    >
    > A ci z zespołem Downa, albo cierpiący na autyzm?
    >
    > Itd., itd. - a do czego może doprowadzić taki prostacki ogląd świata już
    > zdaje się doświadczyliśmy.

    Noo, i zaczyna się powtórka na wielką skalę (USA),
    ale to już kompletny offtop.
    Polecam: https://lubimyczytac.pl/ksiazka/4877891/sloneczna-lo
    teria

    Włodek

  • 23. Data: 2021-01-14 13:16:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" napisał w wiadomości grup
    pl...
    J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    >Wiemy, że w jakimś stopniu środowisko społeczne w którym się
    >dorastało oraz

    IMO - u nas malo prawdopodobne.
    Dorastali w takim samym srodowisku jak inni ..

    >genetyka. I co do tego drugiego, to nie wiemy jak to dokładnie się
    >odbywa. Dotąd nie odkryto genu, którego można by nazwać "genem
    >homoseksualizmu".

    Co nie znaczy, ze go nie ma ..

    J.

  • 24. Data: 2021-01-14 14:26:46
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-01-13 o 21:08, Grzegorz Niemirowski pisze:

    > Wiemy, że w jakimś stopniu środowisko społeczne w którym się dorastało
    > oraz genetyka. I co do tego drugiego, to nie wiemy jak to dokładnie się
    > odbywa. Dotąd nie odkryto genu, którego można by nazwać "genem
    > homoseksualizmu". W tej chwili analizując czyjeś DNA nie jesteśmy w
    > stanie stwierdzić, czy jego orientacja będzie zgodna z płcią czy nie. I
    > pewnie o to chodziło pani Godek. Nie ma tu się za bardzo czego czepiać w
    > tej części wypowiedzi.

    Moja zasłyszana gdzieś (lata temu) 'wiedza' w tym temacie (nie
    gromadziłem dowodów więc ich nie mam) jest taka, że na tomografii mózgu
    widać wyraźne różnice (jakiegoś tam małego kawałeczka) między mózgiem
    kobiety i mężczyzny. Mózg mężczyzny homoseksualnego podobno w tym
    fragmencie jest po prostu kobiecy.
    Jeśli to prawda (do tej pory nie miałem wątpliwości) to według mnie ten
    fragment mózgu swobodnie podchodzi pod nazwanie go cząstką biologiczną
    decydującą o orientacji i byłaby to podstawa czepiania się tej
    wypowiedzi. A jakie geny wpływają na powstanie mózgu w akurat takiej
    postaci a nie innej - chyba za mało czasu od ustalenia pełnego genomu
    ludzkiego minęło abyśmy rozumieli działanie każdego genu.

    Według mnie wpływ środowiska jest zerowy. O ile wiem dzieci nie hetero w
    wieku około 10..12 lat zaczynają podejrzewać, że są 'inne'.
    P.G.

  • 25. Data: 2021-01-14 15:38:17
    Od: nadir <n...@h...org>

    https://www.youtube.com/watch?v=6Yrc6M6ORJo

  • 26. Data: 2021-01-14 15:52:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 13 Jan 2021 21:26:10 +0100, LordBluzg(R) napisał(a):

    > Właśnie próba nazwania orientacji heteroseksualnej normą, powoduje
    > nazywanie innych orientacji odstępstwem czy zboczeniem a nawet chorobą,
    > co jest błędne właśnie wtedy, kiedy wyprowadza się taką tezę.

    Należy powiedzieć więcej. Ponieważ homoseksualna wersja osobowości się
    utrzymuje na stałym poziomie paru % populacji od kiedy sięga ludzka
    pamięć pisana (a pewnie znacznie dłużej) mimo tego że jest z natury
    bezpłodna, musi istnieć silnie korzystna cecha skorelowana z
    homoseksualizmem. Póki co, nie bardzo wiadomo jaka, choć są pewne
    spekulacje. Mówiąc prościej, homoseksualizm się opłaca naszemu
    gatunkowi.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 27. Data: 2021-01-14 16:13:20
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > homoseksualizmem. Póki co, nie bardzo wiadomo jaka, choć są pewne
    > spekulacje. Mówiąc prościej, homoseksualizm się opłaca naszemu

    :) Może to:
    Elton John
    Freddie Mercury
    George Michael
    Ricky Martin
    Boy George
    Rufus Wainwright
    Rob Halford i wielu, wielu innych a to tylko muzycy.

    Co do bezpłodności to bym nie spekulował bo wielu gejów ma potomstwo:]
    Zawsze się dziwię (szczególnie homofobom) że łączą bezpośrednio i bez
    możliwości rozgraniczenia gejów, w pary nierozłączne i doszukują się
    tutaj całego sedna sprawy w seksie, kiedy jednak chodzi w tym o zupełnie
    coś innego ale jak wspomniałem, ten temat nie jest na tą grupę.

  • 28. Data: 2021-01-14 19:34:55
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 14.01.2021 o 14:26, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > postaci a nie innej - chyba za mało czasu od ustalenia pełnego genomu
    > ludzkiego minęło abyśmy rozumieli działanie każdego genu.

    A moja zasłyszana gdzieś (całkiem niedawno) '"wiedza" mówi, że u
    mężczyzn tendencja do homoseksualizmu jest dziedziczona po matce. Jeśli
    więc brat matki dziecka jest gejem, to dziecko ma spore szanse też nim
    być. Strona po ojcu nie ma znaczenia. U kobiet natomiast, jak to u
    kobiet, sprawa jest daleko bardziej skomplikowana. Ale dowodów nie
    gromadziłem...

    P.P.

  • 29. Data: 2021-01-15 09:58:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 13 stycznia 2021 o 22:36:52 UTC+1 Kaczin napisał(a):

    > Większość Polaków to osoby rasy białej. Czy czarni albo żółci Polacy to
    > osoby nienormalne?
    >
    > Dodatkowo większość Polaków ma sprawny wzrok i słuch. Czy ślepi i głusi
    > są nienormalni?
    >
    > A ci z zespołem Downa, albo cierpiący na autyzm?
    >
    > Itd., itd. - a do czego może doprowadzić taki prostacki ogląd świata już
    > zdaje się doświadczyliśmy.
    >
    > To ad rem wypowiedzi "mędrków" w rodzaju Wyderskiego czy Niemirowskiego.
    >
    > --
    > Kaczin
    Jakoś tak bezpiecznie napisałeś o tych z Downem i autyzmem. Okresl dokładnie czy
    uważasz ich za normalnych czy nie.

  • 30. Data: 2021-01-16 14:25:29
    Od: Alojzy Gąska <g...@g...com>

    Paweł Pawłowicz napisał(a):

> [...]

    Jest trochu jak napisał kol. Piotr.
    >lewica jak i prawica usilnie starają się z tego zrobić mój problem

    I lewaki i prawaki ciągną z jałowego w sumie tematu niezłe frukty.
    Jedni i drudzy (czy się stoi, czy się leży 12 tysi się należy) mogą o coś
    walczyć zawzięcie, a nawet zażarcie i nikomu nie zależy na tym by powiedzieć
    jak właściwie jest z tymi sodomitami i gomorytkami. Wstępny opis może nie jest
    prosty,
    ale jest do ogarnięcia przez standardowego widza judeopolonijnej TVKurski* czy
    "ż"-komuszej ITI tefauenowni**.
    Prawie cały opis jest zawarty tu:
    https://docer.pl/doc/1vsnx0
    Orientacja kształtuje się w łonie matki, do tego dochodzą uwarunkowania kulturowe
    które owe zachowania/orientację mogą wzmocnić lub osłabić. Np. zachowania sodomickie
    są wzmacniane w jednopłciowych UK koledżach gdzie samce tentegują z samcami, są
    osłabiane np. w państwach
    muzułmańskich gdzie za tentegowanie samca z samcem grozi stryczek lub inna
    nieprzyjemność.

    *
    https://youtu.be/5r4Nfm0vsaI?t=2609 do 43 min 40s
    https://twitter.com/AndrzejDuda/status/1117913414821