  • 11. Data: 2010-03-19 11:11:34
    Temat: Re: Mandaty do zwrotu??
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hnvchu$c5o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > wybacz ale o to samo mogę zapytać Ciebie
    > wręcz mam wiele przesłanek by tak mysleć!!
    > przeczytaj ostatni akapit

    Jaki sąd?? Stwierdził to podrzędny dziennik powołując się na jakieś tam
    wyroki sądów z zadupia. Pomyśl, ile takich spraw trafia do Sądów w
    Warszawie, Krakowie, Łodzi itp. A one problemów z tym nie mają.
    Przypominam, że jesteśmy na grupie poświęconej prawu a nie
    pl.rec.popierdułkiprasowe.pl ;)

  • 12. Data: 2010-03-19 11:13:15
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

> [...]

    wyroki sądów z zadupia. Pomyśl, ile takich spraw trafia do Sądów w
    Warszawie, Krakowie, Łodzi itp. A one problemów z tym nie mają.
    Sprawdź na sobie ( załóż kominiarkę przed fotoradarem) , potem opisz
    zakończenie.

  • 13. Data: 2010-03-19 11:18:01
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > OK. Powiedz to przed sądem ;)) Opisz później reakcję sądu ;)

    Ale po co skoro sąd sam doszedł do takiego wniosku czego dowodem jest link w
    pierwszym poście. /i to nie raz/

  • 14. Data: 2010-03-19 11:23:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > Warszawie, Krakowie, Łodzi itp. A one problemów z tym nie mają.
    > Sprawdź na sobie ( załóż kominiarkę przed fotoradarem) , potem opisz

    Po co kominiarke, wystarczy zdjąc tablice i wsadzić za szybę tak co by była
    "słabo widoczna" , w zimie można też "zachlapać" śniegiem. Nie sprawdzałem
    ale widziałem tej zimy kilkadziesiąt takich pojazdów. Metod od liku, sam
    przez pare tygodni jeżdziłem bez przedniej tablicy bo połamałem ramki, a nie
    za bardzo chciało mi się w zimie z tym grzebać. Czasami woziłem na
    podszybiu, a czasmi nie.

    Aha, naklejki nie mam na szybie 'od zawsze', leży w schowku.

  • 15. Data: 2010-03-19 11:31:36
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Który sąd??? I skąd dane? Z brukowca??

  • 16. Data: 2010-03-19 11:33:22
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > Po co kominiarke, wystarczy zdjąc tablice

    Jesteś przygłupem czy tylko udolnie udajesz?
    Mówimy o sytuacji, gdy zidentyfikowane jest na zdjęciu auto ale nie
    kierowca.
    Nie śmieć.

  • 17. Data: 2010-03-19 11:39:54
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jesteś przygłupem czy tylko udolnie udajesz?
    > Mówimy o sytuacji, gdy zidentyfikowane jest na zdjęciu auto ale nie
    > kierowca.

    No ale czyj to problem kierowcy, że się zdjęciu nie wyszło?

  • 18. Data: 2010-03-19 11:43:02
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Który sąd??? I skąd dane? Z brukowca??

    Poszukaj w archiwum, były już takie tematy, dotyczyły identycznych zdarzeń w
    których sądy orzekały identycznie. U nas nie ma precedensu ale widać
    niektóre urzędy myślą logicznie.

  • 19. Data: 2010-03-19 11:45:57
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jesteś przygłupem czy tylko udolnie udajesz?
    > Mówimy o sytuacji, gdy zidentyfikowane jest na zdjęciu auto ale nie
    > kierowca.
    > Nie śmieć.

    Ok, co w sytuacji kiedy wskazujesz kierowce bo FAKTYCZNIE nie Ty
    prowadziłeś, a kierowca co na dzień dzisiejszy nie jest niczym dziwnym,
    "pracuje na zmywaku w anglii" ?

  • 20. Data: 2010-03-19 11:46:31
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    > No ale czyj to problem kierowcy, że się zdjęciu nie wyszło?

    Eeee.....I tak nie zrozumiesz. Powtórzę: Policja I Sądy problemu z tym nie
    mają.
    Temat do filozofowania mają tylko neostradowe popierdułki ;)