  • 11. Data: 2009-02-19 22:46:14
    Temat: Re: Materiał na tarcze hamulcowe
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 22:04:25 +0100, Zygmunt M. Zarzecki napisał(a):
    > Niektórzy kupują karbonowe 10kg fulle...
    A ty co jakis czas pytasz "z czego tarcze".
    Prawdziwi twardziele nie uzywaja hamulcow :)
    No chyba ze to na podryw takie potrzebne :D

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 12. Data: 2009-02-19 23:29:41
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > A ty co jakis czas pytasz "z czego tarcze".
    > Prawdziwi twardziele nie uzywaja hamulcow :)
    > No chyba ze to na podryw takie potrzebne :D

    Miałem i jeszcze mam nadzieję, że pojawi się nowy fachowiec.

    zyga

  • 13. Data: 2009-02-20 18:43:36
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Niektórzy kupują karbonowe 10kg fulle...

    Kto hamuje, ten przegrywa :)

  • 14. Data: 2009-02-21 14:46:45
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Kto hamuje, ten przegrywa :)

    Kto nie hamuje, ten przegrywa ... w sądzie.

    zyga

  • 15. Data: 2009-02-21 15:07:03
    Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Kto nie hamuje, ten przegrywa ... w sądzie.

    Lepiej żeby dwunastu sądziło niż czterech niosło.

    Adam

  • 16. Data: 2009-02-24 20:10:07
    Od: "Adrian S." <n...@w...pl>

    a.com> wrote:

    > A masz gdzie wygrzebać kawałek hardoxa/armoxa czy czegoś w rodzaju
    > kuloodpornej blachy?

    nawet jeśli bym uwierzył że tarcze hamulcowe za ok 30zł sztuka są
    produkowane z hardoxu to jest jeszcze mały kruczek: hardox jest produkowany
    standardowo w grubości od 3mm wzwyż, rowerowe zaciski hamulcowe wraz z
    standardowymi klockami hamulcowymi przyjmują tarcze o grubości od 1,8 do
    2,1mm, więc więcej (czyli te typowe 4mm dla Hardox 400 z którym ja mam do
    czynienia) nie wejdzie albo będzie wymagało klocków hamulcowych o grubości
    na granicy zużycia.

    --
    Adrian Socho
    "dyskietki? Chodzi o te małe plastikowe kwadraciki

  • 17. Data: 2009-02-25 08:53:39
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    a.com> wrote:

> [...]
    > czynienia) nie wejdzie albo będzie wymagało klocków hamulcowych o grubości

    44S jest od 2.4mm, MARS-300 od 2.5mm. Amerykańskie w rodzaju 4340 TOD
    albo 4130 można mieć poniżej 1.6mm. Wspomniany martenzytyczny 410
    występuje już od grubości żyletki, ale utwardzane wydzieleniowo 17-4
    już takie cienkie nie bywają. Obrobiony cieplnie HSS też występuje w
    postaci cienkich blach. Tak czy siak, pancerny rower da się zrobić :-)