  • 11. Data: 2022-04-16 12:32:57
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 11:47, ii pisze:

    > Ja bym ich ukrzyżował albo na pal nabił.

    Ja bym ocenę zostawił póki co sądowi. Moim skromnym zdaniem było tak że
    kolo zapierdalał ile fabryka dała, samochodem zjechali na lewy bo
    zwyczaj nakazuje i teraz pozostaje stwierdzić czy biorąc pod uwagę
    prędkość motocyklisty byli w stanie ocenić, że mu drogę zajadą czy nie.
    IMHO nie ich wina ale to tylko moje zdanie i to na czuja.

    Nieudzielenie pomocy i spierdolenie z miejsca wypadku to "osobna sprawa"
    i mam nadzieję że im się do dupy dobiorą.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 12. Data: 2022-04-16 14:38:45
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 16.04.2022 o 12:32, Shrek pisze:

> [...]
    > prędkość motocyklisty byli w stanie ocenić, że mu drogę zajadą czy nie.
    > IMHO nie ich wina ale to tylko moje zdanie i to na czuja.

    Osobiście jestem raczej sceptyczny co do tego że gościu chciał popełnić
    samobójstwo. Ale w ogóle się do tego nie odnoszę tylko do udzielania pomocy.

    > Nieudzielenie pomocy i spierdolenie z miejsca wypadku to "osobna sprawa"
    > i mam nadzieję że im się do dupy dobiorą.

    To była ironia. No ale jak nie rozumiecie to napiszę, że naprawdę
    uważam, że udzielenie pomocy jest dobrą wolą. Uważamy, że np jak się
    ktoś przewróci to trzeba mu pomóc wstać. Jednak ... z zachowania
    większość kierowców wynika, że wcale tak nie uważa, np nie zatrzyma się
    jak się ktoś wyp.. na chodniku. Nie podzielam poglądu jakoby prawo
    stanowiło jak mamy się zachowywać. Konkretnie uważam, że jest dokładnie
    odwrotnie, prawo tylko opisuje jak się normalnie zachowujemy. Raczej
    żałosne jest to krzyżowanie tutaj przez ludzików, którzy być może
    zachowaliby się identycznie np ze zwykłego strachu. Pomijam, że w tym
    przypadku (jak i wielu innych) nie chodzi o sensu stricte udzielenie
    pomocy tylko o wykonanie telefonu na 112. Kiedyś goście pobili się a
    jakaś kobieta ze strachu uciekając któregoś najechała i też ją
    ukrzyżowali zamiast tych co się pobili.

    Idę sobie Twizy trochę pojeździć :-) Wymienię jakieś uśmiechy itp itd :-)

  • 13. Data: 2022-04-16 15:48:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 14:38, ii pisze:

    > Osobiście jestem raczej sceptyczny co do tego że gościu chciał popełnić
    > samobójstwo. Ale w ogóle się do tego nie odnoszę tylko do udzielania
    > pomocy.

    Chciał, nie chciał... 99% przypadków jak ktoś "kładzie maszynę" to po
    prostu panic braking. Wiem bo sam "położyłem":P

    > To była ironia.

    No co ty....

    > No ale jak nie rozumiecie to napiszę, że naprawdę
    > uważam, że udzielenie pomocy jest dobrą wolą.

    Ale nie ma znaczenia co ty uważasz a co sąd.

> [...]
    > większość kierowców wynika, że wcale tak nie uważa, np nie zatrzyma się
    > jak się ktoś wyp.. na chodniku. Nie podzielam poglądu jakoby prawo

    No cóż - ja się zatrzymuję jak coś takiego widzę...

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 14. Data: 2022-04-16 16:14:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie jakiś czas temu coś mocno na ekspresówce (ok. 110 km/h) łupnęło, myślałem że
    ktoś mnie stuknął, po kilku dniach (!!)
    zauważyłem, że to plastikowy dekiel z jednego koła mi odleciał, akurat dzień
    wcześniej zmieniałem gumy gumiarz fuszerant.

    -----
    > Z drugiej strony jak się popatrzy, jak ludzie bezmyślnie i beztrosko jeżdżą, to
    wydaje się to być całkiem możliwe.

  • 15. Data: 2022-04-16 16:17:27
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nieudzielenie czego?
    Trupowi na miejscu?
    Gdzie mieli się zatrzymać i wysiąść?
    Żeby ich ktoś inny rozjechał?
    "Widzieli w lusterku, że ciężarówka zatrzymuje się i udziela pomocy".
    IMO wykręcą się.

    -----

  • 16. Data: 2022-04-16 16:19:09
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście, że chciał - kupując narzędzie zwane motocyklem.
    Organy chociaż były świeże do przeszczepów?
    Więc na coś się przydał.

    -----

  • 17. Data: 2022-04-16 16:24:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ja się kiedyś nie zatrzymałem, wiozłem 7 osób, oberwanie chmury, noc, zakręt na
    dwupasmówce (szybka jazda), 16/24 za kółkiem, małe
    doświadczenie busem z hamowaniem na mokrym, bałem się dotknąć hamulców, w tym samym
    zakręcie pewnie za szybko pojechał, jechało dużo
    innych, pasażerowie spali, trudno żebym za kółkiem wyciągał telefon z kieszeni.

    -----
    > Raczej żałosne jest to krzyżowanie tutaj przez ludzików, którzy być może
    zachowaliby się identycznie np ze zwykłego strachu.
    > Pomijam, że w tym przypadku nie chodzi o sensu stricte udzielenie pomocy tylko o
    wykonanie telefonu na 112.

  • 18. Data: 2022-04-16 16:28:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 16:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nieudzielenie czego?
    > Trupowi na miejscu?

    A skąd wiedział, że trup?

    > Gdzie mieli się zatrzymać i wysiąść?

    Na pasie awaryjnym?

    > Żeby ich ktoś inny rozjechał?
    > "Widzieli w lusterku, że ciężarówka zatrzymuje się i udziela pomocy".
    > IMO wykręcą się.

    Być może się wykręcą. Ale tak być nie powinno.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 19. Data: 2022-04-16 17:58:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 15.04.2022 o 23:06, Poldek pisze:

    > A wam się nigdy nie zdarzyło, żeby młotocyklista was wyprzedził przy
    > barierce? Mi się zdarzyło, że jechałem lewym pasem na drodze
    > dwujezdniowej, prędkość miałem (typowo) +9 i po mojej lewej stronie,
    > między mną, a barierką na pełnej pycie wyprzedził mnie młotor. Z tyłu
    > siedziała panienka wypinając zadek. Poleciał dalej, wyprzedził tak
    > jeszcze tego, co był przede mną. Da się? Da się.

    Oczywiście, że się da.

    > Chociaż akurat w tym przypadku, to raczej młotocyklista leciał z
    > prędkością przyświetlną na lewym uważając go za swój, a Subaru wykonało
    > manewr w lewo widząc TIRa. Młot się przestraszył, że go przyciśnie do
    > bariery, szarpnął hamulcem i dalej już widać na filmie.

    Czytam powyższe i nijak nie mogę zorientować się, co piszący ma na
    myśli. Subaru zajechało ci drogę? Jeśli chwalisz się przeżyciami, to
    pisz składniej.

    --
    -
    Akarm

  • 20. Data: 2022-04-16 18:15:35
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 16.04.2022 o 17:58, Akarm napisał:

    > Czytam powyższe i nijak nie mogę zorientować się, co piszący ma na
    > myśli. Subaru zajechało ci drogę? Jeśli chwalisz się przeżyciami, to
    > pisz składniej.

    Czytać każdy może, trochę lepiej, lub trochę gorzej, ale nie każdy
    może ogarnąć to, co czyta. Jak ten kot idący przez pustynię - kuwety.
    Stad te pretensje przedpiścy, piszącego jak Pan Bóg przykazał, czyli
    pani od polskiego.

    Idą dwa koty przez pustynię.
    Idą, idą i idą, aż w końcu jeden odzywa się do drugiego:
    - wiesz co, kurwa, nie ogarniam tej kuwety!