  • 31. Data: 2022-04-16 23:50:11
    Temat: Re: Młotocyklista wyprzedzający przy barierce
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-kwietnia-2022 o 12:32, Shrek pisze:
    > Ja bym ocenę zostawił póki co sądowi. Moim skromnym zdaniem było tak że
    > kolo zapierdalał ile fabryka dała, samochodem zjechali na lewy bo
    > zwyczaj nakazuje i teraz pozostaje stwierdzić czy biorąc pod uwagę
    > prędkość motocyklisty byli w stanie ocenić, że mu drogę zajadą czy nie.
    > IMHO nie ich wina ale to tylko moje zdanie i to na czuja.
    >
    > Nieudzielenie pomocy i spierdolenie z miejsca wypadku to "osobna sprawa"
    > i mam nadzieję że im się do dupy dobiorą.

    I znowu się zgadzamy. Psipadek ;;)

  • 32. Data: 2022-04-16 23:53:34
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-kwietnia-2022 o 14:38, ii pisze:
> [...]
    > jak się ktoś wyp.. na chodniku. Nie podzielam poglądu jakoby prawo
    > stanowiło jak mamy się zachowywać. Konkretnie uważam, że jest dokładnie
    > odwrotnie, prawo tylko opisuje jak się normalnie zachowujemy. Raczej
    > żałosne jest to krzyżowanie tutaj przez ludzików, którzy być może
    > zachowaliby się identycznie np ze zwykłego strachu. Pomijam, że w tym
    > przypadku (jak i wielu innych) nie chodzi o sensu stricte udzielenie
    > pomocy tylko o wykonanie telefonu na 112. Kiedyś goście pobili się a
    > jakaś kobieta ze strachu uciekając któregoś najechała i też ją

    I z Tobą się też zgadzam. Prawo nie powinno zmuszać kogoś do udzielania
    pomocy.
    Ale ... Takie prawo obowiązuje i te gnidy sędziowskie powinny to wiedzieć.

    A może spierdalali bo mieli w bagażniku trefny towar dla putina albo
    trupa ;-)

  • 33. Data: 2022-04-16 23:59:16
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-kwietnia-2022 o 19:55, Shrek pisze:
    > Trudno. Ten natomiast bardziej spierdolił z miejsca niż po prostu nie
    > udzielił pomocy.

    Dokładnie.

    Gdyby jechał spokojnie prawym pasem to można zrozumieć że sprawa go nie
    dotyczyła, nie widział co tam się wydarzyło...

    Ale on tam wykonywał manewr. Być może (nie umniejszając winy samobójcy)
    przyczynił się do wypadku nawet jadąc z godnie z prawem.

    Taki sprzedajny sędzia powinien wiedzieć że to trzeba będzie i tak
    wyjaśnić a uciekanie tylko pogarsza sytuację.

  • 34. Data: 2022-04-17 00:02:28
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-16-kwietnia-2022 o 16:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > IMO wykręcą się.

    Jeśli złom ich wyprzedził a świadczy o tym dym/kurz, zwolnili a potem
    ominęli z lewej strony...

    TO JEST NIE UDZIELENIE POMOCY. To nie są debile że nie rozumieją
    podstawowych praw fizyki.

    Pomroczność jasna? ;_)

  • 35. Data: 2022-04-17 00:18:22
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 17 Apr 2022 00:02:28 +0200, w <625b3cf4$0$468$65785112@news.neostrada.pl>,
    _Master_ <M...@...pl> napisał(-a):

    > TO JEST NIE UDZIELENIE POMOCY.

    "Za nieudzielenie pomocy grozi kara pozbawienia wolności do lat 3. Osoba
    widząca zagrożenie jest zwolniona z obowiązku udzielenia pomocy, jeśli
    wiązałoby się to zagrożeniem jej życia lub naraziłoby ją na ciężki uszczerbek
    na zdrowiu."

    "Nieudzielenie pomocy poszkodowanemu nie będzie stanowić przestępstwa, wtedy
    kiedy konieczny jest zabieg lekarski."

    >To nie są debile że nie rozumieją
    > podstawowych praw fizyki.

    ??? Ty chyba nie tylko fizyki nie rozumiesz.

  • 36. Data: 2022-04-17 07:39:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.04.2022 o 23:43, r...@k...pl pisze:

    > No, ale po co mieli się zatrzymywać skoro są 100-200m z przodu, a już inni z
    > tyłu udzielają pomocy?

    Chociażby po to, że taki mają obowiązek. O tym, że z filmu wynika że w
    wypadku brali udział już nie wspomnę.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 37. Data: 2022-04-17 09:00:50
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-04-16 o 23:37, _Master_ pisze:

    > Mam przekonanie graniczące z pewnością że koledzy jakoś zintrpretują
    > stosownie odjazd z miejsca wypadku ;-)

    Przeleciało im coś przed maską, pewnie lis albo kuna,
    przyhamował, żeby tego nie potrącić i odjechał.
    Jaki wypadek?

  • 38. Data: 2022-04-17 15:13:49
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 16.04.2022 o 20:19, Akarm napisał:

    > Autora tego wpisu wyprzedził motocyklista (lecący z prędkością
    > przyświetlną) z panienką wypinającą tyłek, po czym TIR się przestraszył
    > Subaru lub kierowca Subaru przestraszył się TIRa(?) i szarpnął hamulcem.
    > A reszta jest na filmie.
    > I to jest składnie napisane?

    Poproś kogoś nie spokrewnionego z tobą, by ci wskazał ten sam
    podmiot liryczny w obu rozpatrywanych zdaniach twego przedpiścy.
    Wtedy będziesz miał już z górki z ogarnięciem tego, co poeta miał
    na myśli - o tu, że przypomnę:

    > Tylko ktoś mocno upośledzony umysłowo może twierdzić, że to jest
    > napisane "jak Pan Bóg przykazał".

    Nie powiem za Poetą - pies cię jebał, bo to mezalians byłby
    dla psa. Ciulku mały o nienachalnej inteligencji.

  • 39. Data: 2022-04-17 20:13:27
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-16 o 23:48, _Master_ pisze:

    > Uważajcie. W tvnie powiedzieli że nagranie bardzo złej jakości i nie
    > można wyciągać takich wniosków ;[-)
    Bo po kompresji z youtuba ale prokuratura ma pewnie nagranie z kamerki
    które zapewnie jest lepszej jakości.

    --
    Janusz

  • 40. Data: 2022-04-18 14:20:00
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-04-16 o 23:53, _Master_ pisze:

> [...]
    > Ale ... Takie prawo obowiązuje i te gnidy sędziowskie powinny to wiedzieć.
    >
    > A może spierdalali bo mieli w bagażniku trefny towar dla putina albo

    Trzeba ocenic, co się wydarzyło. Trudno wymagać, że np. widząc stłuczkę
    wszyscy gremialnie mają się zatrzymać i pomagać. Jak widzę juz kilka
    stojących aut i pomagających kierowców to nie zatrzymuję się i nie robię
    tłoku. Na szczęście nie byłem nigdy świadkiem jakiegoś dramatycznego
    wypadku, praktycznie nawet stłuczek. Przejeżdżałem obok już po fakcie.
    T.