  • 51. Data: 2020-12-04 14:53:04
    Temat: Re: Moc nominalna a maksymalna w... blenderze
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Michal <m...@g...ze.ta.pl> wrote:

    > a może własnie z sensem? Myślałes o jakimś małym klimatyzatorze jako
    > ogrzewaniu?

    Klimatyzator byłby OK, gdyby był całkowicie cichy :)

    --
    Studentom warszawskich uczelni polecono nauczyc się na pamiec ksiazki
    telefonicznej, a potem zbano ich reakcje na to polecenie, i tak:

  • 52. Data: 2020-12-08 08:22:30
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 23.11.2020 00:37, Zbynek Ltd. wrote:

    > Wszelkie szpary załatać. Wszelkie.

    Ale o wentylacji wilgoci już nic nie napisałeś. Jak przyjedzie na
    następny sezon, to będzie miał grzyba.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 53. Data: 2020-12-08 20:00:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mateusz Bogusz napisał(a) :

    > Ale o wentylacji wilgoci już nic nie napisałeś. Jak przyjedzie na
    > następny sezon, to będzie miał grzyba.

    Fakt, nie napisałem, choć to bardzo ważny czynnik. Założyłem, że i
    tak nie da rady zrobić z tego szczelnego słoika :-) Już chociażby
    dlatego, żeby dało się używać piecyka.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65