  • 1. Data: 2009-09-06 18:42:27
    Temat: Monitor - obraz wklęsły w poziomie z powtórzeniami.
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Witam

    Mam monitor CRT - GDM - 5003 - PT9 do wczoraj obraz na nim był
    wyświetlany normalnie. Dzisiaj po włączeniu włącznika na obudowie obraz
    z pojawił sie zniekształcony z obu stron zamiast prosto jest wklęsły.
    Dodatkowo pasem startu jest wyświetlany 4 krotnie wysokość. Testowałem
    na 2 źródłach sygnału (komputerach) i dwóch kablach. Sygnał przesyłany
    analogowo.

    Co może być powodem takiego wyświetlania obrazu? I jakie ewentualnie
    koszty naprawy.

  • 2. Data: 2009-09-06 21:44:14
    Od: Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com>

    Damian Skrycki pisze:
> [...]
    > analogowo.
    >
    > Co może być powodem takiego wyświetlania obrazu? I jakie ewentualnie

    Powodem jest problem z synchronizacją albo odchylaniem, jak zwykle
    zresztą w monitorach CRT. A koszty naprawy? Ciężko powiedzieć, jak
    również ciężko będzie znaleźć kogoś, kto się za to weźmie. Przy kosztach
    ~400 zł już kupisz niezły używany LCD.

  • 3. Data: 2009-09-07 11:08:19
    Od: willy <m...@i...pl>

    On 6 Wrz, 23:44, Tomasz Wójtowicz <S...@T...MUCH.SPAM.com> wrote:

> [...]
    > zresztą w monitorach CRT. A koszty naprawy? Ciężko powiedzieć, jak
    > również ciężko będzie znaleźć kogoś, kto się za to weźmie. Przy kosztach

    Zimne luty w okolicach trafopowielacza na dzień dobry

  • 4. Data: 2009-09-07 12:59:34
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Tomasz Wójtowicz pisze:

> [...]
    > zresztą w monitorach CRT. A koszty naprawy? Ciężko powiedzieć, jak
    > również ciężko będzie znaleźć kogoś, kto się za to weźmie. Przy kosztach

    To nie problem obok stoi maleństwo na MVA.
    Tylko niektóre prace wygodniej mi się robi na CRT.

  • 5. Data: 2009-09-08 20:56:54
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    Damian Skrycki pisze:

    > To nie problem obok stoi maleństwo na MVA.
    > Tylko niektóre prace wygodniej mi się robi na CRT.
    http://img2.vpx.pl/up/20090908/monitor.jpg

    Zdjęcie dla zainteresowanych

  • 6. Data: 2009-09-08 21:28:09
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>