  • 1. Data: 2010-03-03 19:23:57
    Temat: Umowa kupna-sprzedazy z ograniczeniami.
    Od: news-gazeta <n...@n...pl>

    Witam szanowne grono.
    Chcę kupić auto osobowe dosyć rzadko spotykane.
    Jest napęd 4x4, ale był uszczelniany tylny dyferencjał
    i nie jest złożony. Czyli wał pędny oraz półosie są zdemontowane.
    Przez to musiał być zdemontowany cały układ wydechowy, od silnika.
    Silnik jest to V6 biturbo.
    Zawieszenie z regulacją wysokości, niestety uszkodzone i auto
    siedzi bardzo nisko.
    Aku wyjęty, auto stoi nieodpalane od roku.

    Sprzedawca zapewnia mnie że silnik 100% sprawny, sprężarki pompują,
    a napęd działa. Niestety nie mam jak tego sprawdzić, a zalezy mi na tym
    aucie.

    Pierwszy raz jestem w takiej sytuacji, auto nie jest tanie i nie
    chciałbym kupić sobie mebla do ogródka :(

    Czy możecie podpowiedzieć czy mogę wprowadzić do umowy jakieś
    zastrzeżenia i jak one powinny wyglądać?

    Może ktoś już przechodził taki problem i podpowie?

    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-03-03 19:44:31
    Temat: Re: Umowa kupna-sprzedazy z ograniczeniami.
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-03-03 19:23:57 +0100, news-gazeta <n...@n...pl> said:

> [...]
    > Aku wyjęty, auto stoi nieodpalane od roku.
    >
    > Sprzedawca zapewnia mnie że silnik 100% sprawny, sprężarki pompują,

    (...)
    > Czy możecie podpowiedzieć czy mogę wprowadzić do umowy jakieś
    > zastrzeżenia i jak one powinny wyglądać?

    Że resztę pieniędzy mu zapłacisz, gdy potwierdzi się jego teoria o
    sprawnym silniku, pompująych sprężarkach i działającym napędzie.

    Albo nie kupuj, skoro się nie znasz na tym i masz obawy.

    (sądzisz, że jest magiczna formuła, która zamiast wieloletniego procesu
    załatwi sprawę w trzy dni i to po twojej myśli? gdyby tak było, to
    prawnik byłby wymierającym zawodem)

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2010-03-03 19:50:41
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Bydlę pisze:

> [...]
    >
    > (sądzisz, że jest magiczna formuła, która zamiast wieloletniego procesu
    > załatwi sprawę w trzy dni i to po twojej myśli? gdyby tak było, to

    ew niech sprzedajacy wezmie naprawe na swoj koszt zrobi - najpierw
    podpisujecie umowe przedwstepna, gdzie zapisujesz " jesli auto bedzie
    sprawne (dokladnie okreslasz co to znaczy, tj sprawny mechanicznie,
    elektrycznie, elektronicznie itp.) to w dniu xx.xx.xxxx kupie od Pana A
    w cenie XX. Podpisano ... i wasze podpisy...

    Jesli koszt duzy - mozna pomyslec nad umowa potwierdzona notarialnie
    ... oraz kwestii zaliczki/zadatku - tylko najpierw poczytaj czym sie
    roznia te dwa pojecia.

    --
    Filcowisko
    http://daffodilum.blogspot.com/

  • 4. Data: 2010-03-03 19:59:57
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Silnik jest to V6 biturbo.
    > Zawieszenie z regulacją wysokości, niestety uszkodzone i auto

    Z ciekawości co to za auto?
    Stałe 4x4?

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 5. Data: 2010-03-03 20:34:58
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    Lewis pisze:
    > Użytkownik "news-gazeta" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Z ciekawości co to za auto?
    > Stałe 4x4?

    v6 biturbo, 4x4 i regulowany zawias to mi audi allroad pasuje

    ps. sam bym chetnie sprawnego przygarnal jakbym poznal corke jakiegos
    szejka naftowego;)

  • 6. Data: 2010-03-03 21:53:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    newsy_gazeta pisze:

    > v6 biturbo, 4x4 i regulowany zawias to mi audi allroad pasuje

    Mi to bardziej wygląda na Safrane Biturbo Quadra.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 7. Data: 2010-03-03 22:16:28
    Od: to <t...@a...xyz>

    newsy_gazeta wrote:

    > v6 biturbo, 4x4 i regulowany zawias to mi audi allroad pasuje

    > ps. sam bym chetnie sprawnego przygarnal jakbym poznal corke jakiegos
    > szejka naftowego;)

    Allroad wcale nie pali jakoś specjalnie dużo...

    --
    cokolwiek

  • 8. Data: 2010-03-03 22:37:25
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hmmijg$513$1@news.dialog.net.pl...
    > Mi to bardziej wygląda na Safrane Biturbo Quadra.

    A mi na Legnuma VR4 ale to by było Twin Turbo.

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-03-03 23:34:58
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > zastrzeżenia i jak one powinny wyglądać?
    >
    > Może ktoś już przechodził taki problem i podpowie?

    Czy to jest to auto co ja bym chciał mieć, tylko w oklicy 300km
    żadnego nie było nigdy :) ? safrane biturbo :)

    Co zrobić nie wiem: safrane się kupuje na zaufanie do porzedniego
    właściela, za dużo rzeczy do sprawdzenia, auto bardzo trudne do
    zajechania, a kilka (naście) częsci i masz wartość auta.

    pozdrawiam.

  • 10. Data: 2010-03-04 00:22:53
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    =?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > właściela, za dużo rzeczy do sprawdzenia, auto bardzo trudne do
    > zajechania, a kilka (naście) częsci i masz wartość auta.

    o kurcze stoi blisko i kusi :)

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C880181
    3

    mi poprzednie auto jeździ i nie ma zamiaru sie popsuć.
    a może by tak kupić to, jedno sprzedac, i zostaną 2 safrany :)

    po co phaeton jak można mieć safrane 330km/h nie pojedzie,
    ale 270 starczy ;)

    pozdrawiam.