  • 11. Data: 2022-02-19 13:21:44
    Temat: Re: NTG, ale może ktoś wie: W10 i .net FrameWork 3.5
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Jednym słowem jak przy instalacji tego potrzebnego
    > Ci programu pokaże się komunikat z monitem o wersję 3.5 to każ mu się
    > wypchać i instaluj dalej.

    Nie ma takiej opcji. Nie ma F.W. to na drzewo z instalacją :(

    > Jakieś komunikaty są na wstręty systemu do łączenia się z netem?

    Tak, Mogę się podłączyć na tyle długo, żeby nie zdążył niczego
    zaktualizować :)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 12. Data: 2022-02-19 13:23:46
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    W dniu 15.02.2022 o 09:36, ąćęłńóśźż pisze:
    > Producent tego programu nie dośle Ci 3.5?
    > Często sami z siebie dołączali NET-y na instalkach.

    Nie tym razem. Soft z 2014 roku, dosyć specyficzny. Mam wrażenie, że
    pisany przez dzieci, albo programistów którzy nigdy nie użyli go w
    praktyce - tak ładnie zoptymalizowany w użytkowaniu :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 13. Data: 2022-02-19 13:57:28
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Kiedyś szukałem w necie repozytorium na FW i są tam narzędzia również do
    > resetu.
    > https://www.itechtics.com/net-framework-versions-off
    line-installers/

    Inną drogą trafiłem na te same linki, nie pomogło, jak na razie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 14. Data: 2022-02-19 14:04:53
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > a probowales
    > https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.asp
    x?id=21

    To jest link do wersji online, próbowałem offline, ale jak piszesz, dla
    starego windows i nie banlga :(

    > W Win10 chyba mozna zablokowac aktualizacje.
    > Ale ten instalator z kolei moze wymagac aktualnego windowsa -
    > cos tam MS zmienial przez lata.
    >

    > To pomoze?
    > https://docs.microsoft.com/pl-pl/dotnet/framework/in
    stall/dotnet-35-windows

    Wydaje mi się, że pobrałem instalatora offline dla W10, ale próba
    uruchomienia i tak kończy się gustownym 0x800F0900

    > https://docs.microsoft.com/pl-pl/windows-hardware/ma
    nufacture/desktop/deploy-net-framework-35-by-using-d
    eployment-image-servicing-and-management--dism?view=
    windows-11

    Próbuję przez dism, na razie bezskutecznie.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 15. Data: 2022-02-19 14:09:04
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    > Ale z tego co pamiętam, to potrzebny jest pendrive lub płyta z instalką
    > tej konkretnej wersji/kompilacji Windowsa 10.

    I ta metoda wydawała się najbardziej obiecująca, ale kończy się
    0x800f0818, i tak w kółko macieju.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 16. Data: 2022-02-19 14:16:33
    Od: "Irek.N." <i...@t...jest>

    Dzięki wszystkim za próby pomocy, ale odpuszczam. Grzebię z tym gównem
    kilka godzin bez powodzenia i zwyczajnie nie mam już na to więcej ochoty.

    Spróbuję zlecić to znajomemu informatykowi.

    Irek.N.
    ps. kiedyś inne oprogramowanie też miało problem z poprawną pracą.
    Dostawca próbował przez 2 miesiące znaleźć problem (przez ten czas
    pożyczałem kompa od klienta, aby coś przeprogramować!), nawet przyjechał
    inżynierek z DE, ale poddał się po kilku godzinach grzebania.
    Przypadkiem po kilka miesięcy później zmieniłem nazwę komputera i
    oprogramowanie zaczęło działać.
    Okazuje się, że nazwa komputera nie może składać się z cyfr, a kiedyś
    windows dopuszczał takie nazwy! Informatyka to straszna dziwka, całe
    szczęście że wypisałem się z niej kilkadziesiąt lat temu, bo teraz
    pewnie miał bym wrzody ;)

  • 17. Data: 2022-02-19 22:58:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 19.02.2022 o 14:09, Irek.N. pisze:

    > I ta metoda wydawała się najbardziej obiecująca, ale kończy się
    > 0x800f0818, i tak w kółko macieju.

    Z tego co pamiętam musisz podać dokładną nazwę pakietu, co do cyfry i
    litery.
    "microsoft-windows-netfx3-ondemand-package.cab" to tylko taki przykład,
    przed .cab są przeważnie jeszcze jakieś znaki.

  • 18. Data: 2022-02-20 19:12:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 19.02.2022 14:16, Irek.N. wrote:
    > Dzięki wszystkim za próby pomocy, ale odpuszczam. Grzebię z tym gównem
    > kilka godzin bez powodzenia i zwyczajnie nie mam już na to więcej ochoty.
    >
    > Spróbuję zlecić to znajomemu informatykowi.

    A próbowałeś DISM?

    Co zwraca Dism /Online /Get-Packages /Format:Table? A co Dism /Online
    /Get-Features /Format:Table

    Na jednej z list powinieneś widzieć paczkę, przykładowo
    "Microsoft-Windows-NetFx3-OnDemand-Package~31bf3856a
    d364e35~amd64~~10.0.19041.1"
    bo część za "Microsoft-Windows-NetFx3" może się różnić i jej stan obok -
    czy zainstalowana czy nie itd.

    Potem odpowiednio Dism /Online /Add-Package...lub Dism /Online
    /Enable-Feature...

    Wszyscy przez lata narzekali że W to G bo okienka okienka nie to co
    fajny linuks, można wszystko zrobić z wiersza poleceń. Przez ostatnie
    lata M$ wprowadził mnóstwo narzędzi do obsługi z terminala i co?

    Posłużenie się DISM z dużym prawdopodobieństwem wypluje w konsoli
    przyczynę dlaczego okno wyświetla się puste.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz