  • 61. Data: 2012-07-12 20:28:46
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Zalezy kto jedzie, gdzie i kiedy. Jak byles Prawdziwym Polakiem (a nie
    > tam w kapeluszu), to sobie chwaliles dwa pasy, bo po lewym mozna bylo
    > jechac te 100+.
    > Prawdziwi Niemcy jakis nadzwyczajnych hamowan nie prezentowali, ale
    > respektowali te 80, widac ich FR wychowaly :-)
    > A teraz ponoc fotki i do Polski przysylaja :-)
    >
    > A przeciez moglo byc pod gore, czy kierowca tira jakis bojazliwy i
    > pojedzie 70 .. a francuzy za nim ..

    bezpieczniej za nim niz kilkanaście cm obok niego zwłaszcza, że niemcy
    na zwężkach wyprzedzają tiry np. busami. Taki remont A4 w niemczech to
    miejscami tragedia. Teren górski, droga kręta, zwężka na styk, z jednej
    strony beton, z drugiej osobówka i jej beton. Po ciemku tam tiry jezdża po
    prostu środkiem tych zwężek. Nie widziałem, zeby osobówki jakos
    szczegolnie protestowały trąbiąc czy mrugając.

    Z tego co zauważyłem to we Francjii akurat te jednopasmowe zwezki
    dzialaja. Są dosc szerokie jak na jeden pas a osobówki nie hamują na
    siłę do limit-10 jak niemcy.

    --
    WildS

  • 62. Data: 2012-07-12 20:51:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On 2012-07-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    >[...]

    >bezpieczniej za nim niz kilkanaście cm obok niego zwłaszcza, że
    >niemcy

    Kapelusznik. Gaz ci ukradli czy co ? Albo wyprzedzasz, albo jedziesz
    za nim z przepisowym odstepem, tak samo bezpiecznie jak we francy.

> [...]
    >prostu środkiem tych zwężek. Nie widziałem, zeby osobówki jakos
    >szczegolnie protestowały trąbiąc czy mrugając.

    No coz, ja tam wiele tirow wyprzedzilem i nie mam zlych wspomnien.
    Z wyjatkiem jednej pani w osobowce, co to chcialaby ale boi sie i w
    efekcie jak suka ogrodnika ...

    J.

  • 63. Data: 2012-07-12 21:07:00
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2012-07-12, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Kapelusznik. Gaz ci ukradli czy co ? Albo wyprzedzasz, albo jedziesz
    > za nim z przepisowym odstepem, tak samo bezpiecznie jak we francy.

    To ja jade Tirem :)

    > No coz, ja tam wiele tirow wyprzedzilem i nie mam zlych wspomnien.
    > Z wyjatkiem jednej pani w osobowce, co to chcialaby ale boi sie i w
    > efekcie jak suka ogrodnika ...

    Zaliczam regularnie niemieckie zwężki i wolałbym na nich całkowity zakaz
    wyprzedzania bo to co czasami widzę w lusterkach albo przed maską woła o
    pomstę do nieba - wielu kierowców osobówek nie ma dobrego wyczucia
    swoich gabarytów i przekraczaja linie dzielaca pasy w najmniej
    oczekiwanych momentach.
    Jedni wyprzedzają sensownie, inni są rozdarci pomiędzy wyprzedzaniem a
    przekroczeniem 80 i w efekcie pol zwezki jada rowno z tirem.

    Jedynie nieliczne zwężki mają obrazki zachęcające do jechania 2 pasami
    bez wyprzedzania.

    --
    WildS

  • 64. Data: 2012-07-12 21:50:50
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-07-12 14:04, kamil pisze:
    > Wiesz, cudów nie wymagajmy. Większość z nich doskonale wie, że nie
    > powinna była wjeżdżać czy zawracać, ale i tak ma to w dupie. Tak samo,
    > jak ograniczenia prędkości, podwójne ciągłe i wiele innych zasad,
    > których ułańska fantazja i "co mi idioci będą mówić" zabrania przestrzegać.

    Zgodzę się z dwoma "ale"

    1. Ograniczenia prędkości dość często są absurdalne i niczym
    nieuzasadnione, a to niestety bezpośrednio prowadzi do tego, że
    zaczynamy olewać wszystkie.

    2. Nadmiar wszystkich znaków na drogach prowadzi do ich lekceważenia...

  • 65. Data: 2012-07-12 21:51:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    > Do zjazdu na Łęczycę koszt dla osobówki to 4 PLN, dla motoru 2 PLN ...
    > Kurwa mać- trzeba być ostro poronionym debilem by dla kwoty mniejszej
    > niż 4 PLN ryzykować taką ilośćludzkich istnień .... Dla 4 PLNów nawet
    > bym motylińskiego nie zabił ... poważnie.

    Odpierdol się.

  • 66. Data: 2012-07-12 21:56:47
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jtna1u$8ug$2@mx1.internetia.pl>: