  • 31. Data: 2012-07-11 10:56:13
    Temat: Re: Najgłupsi kierowcy na A2
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, July 11, 2012, 10:24:45 AM, you wrote:

    > g* prawda - z jakiej odleglosci widzisz bramki np pod Wroclawiem ?
    > I gdzie masz wyrazna tablice ze tu jest ostatni zjazd przed bramka ?

    Nie wiem - nie podjeżdżałem od tamtej strony po wprowadzeniu opłat...
    Ale my tu piszemy o konkretnej bramce na zupełnie innej autostradzie -
    tam ponoć jest dobrze oznakowane.

    [...]

    > Tylko sprobuj np przed szlabanem na Olawe zawrocic i pojechac dalej do
    > Gliwic. A we Wloszech sie dalo, barierki sie tuz przed budka konczyly

    Nawet tak nie żartuj - chcesz zezwolić na zawracanie na autostradzie?
    Przypomnij sobie, co się działo zaraz za Krzywą.

    > P.S. Wczoraj rano widzialem przed Wroclawiem od zachodu kilkanascie km
    > korka. Wypadek jakis czy to do bramek wjazdowych ?
    > Jak do bramek ... to sie mija z celem..

    Było nie protestować na Winietou... Ja od samego początku uznaję
    bramki za totalny bezsens organizacyjny i ekonomiczny.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 32. Data: 2012-07-11 11:16:58
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> writes:

    > Nawet tak nie żartuj - chcesz zezwolić na zawracanie na autostradzie?

    No ale co komu zaszkodzi, jak zawrócę przy bramkach? Oczywiście nie
    tak, żeby jechać pod prąd, tylko z przejazdem na nitkę w drugą stronę.
    Tam nikt szybko nie jedzie, choćby chciał.

    MJ

  • 33. Data: 2012-07-11 11:33:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości
    Hello J.F,

    >Nie wiem - nie podjeżdżałem od tamtej strony po wprowadzeniu opłat...

    No to z daleka ich nie widac, aczkolwiek czy jest dobra informacja to
    juz nie powiem - na bielanach to teraz policji wypatruje (80) :-)

    >Ale my tu piszemy o konkretnej bramce na zupełnie innej
    >autostradzie -
    >tam ponoć jest dobrze oznakowane.

    Ponoc. A fotki gdzie :-)

    >Nawet tak nie żartuj - chcesz zezwolić na zawracanie na autostradzie?

    Na jakiej autostradzie - na bramkach bocznego wezla, sam niedawno
    pisales ze to juz nie autostrada :-)

    A nawet i na autostradzie - tuz przy bramkach czemu nie, skoro
    wszystkie pojazdy sa zatrzymywane i musza ruszac.

    >Było nie protestować na Winietou... Ja od samego początku uznaję
    >bramki za totalny bezsens organizacyjny i ekonomiczny.

    Ale to Tusk je wprowadzil w zycie, nie Winietu, bylo sie zastanowic
    przed wyborami :-)

    J.

  • 34. Data: 2012-07-11 11:51:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Michal,

    Wednesday, July 11, 2012, 11:16:58 AM, you wrote:

    > No ale co komu zaszkodzi, jak zawrócę przy bramkach? Oczywiście nie
    > tak, żeby jechać pod prąd, tylko z przejazdem na nitkę w drugą stronę.
    > Tam nikt szybko nie jedzie, choćby chciał.

    Na autostradzie nie wolno zawracać. Z samej zasady. Zezwalajac na
    zawracanie odbierasz status autostrady. Poza tym - to strasznie
    niebezpieczne - TIRa w miejscu nie zawrócisz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2012-07-11 12:05:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]

    >zawracanie odbierasz status autostrady. Poza tym - to strasznie
    >niebezpieczne - TIRa w miejscu nie zawrócisz.

    Stawiajac jakies przeszkody w poprzek drogi tez odbierasz status
    autostrady, a jak kolejka do nich trwa dlugo to tym bardziej.

    J.

  • 36. Data: 2012-07-11 12:37:06
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, July 11, 2012, 11:33:43 AM, you wrote:

    > No to z daleka ich nie widac,

    Że bramek nie widać, to oczywiste - są w dołku. Ale, że nie widać
    znaków?

    > aczkolwiek czy jest dobra informacja to juz nie powiem - na
    > bielanach to teraz policji wypatruje (80) :-)

    Oni tam zawsze stali, stoją i będą stać - dopóki ktoś mądry nie
    zdejmie tego idiotycznego ograniczenia.

    > Ponoc. A fotki gdzie :-)

    Mam pojechać i zrobic? Sam se zrób :P

    > Na jakiej autostradzie - na bramkach bocznego wezla, sam niedawno
    > pisales ze to juz nie autostrada :-)

    Aaaa - chodzi Ci o zjazd na Oławę - tu oczywiście.
    Myslałem, że piszesz nadal o Bielanach.

    > A nawet i na autostradzie - tuz przy bramkach czemu nie, skoro
    > wszystkie pojazdy sa zatrzymywane i musza ruszac.

    Jaką średnicę zawracania ma TIR? Zablokujesz całość, ktoś nie zauważy,
    ruszy ostro i nieszczęście gotowe. Poza tym - nie na autostradzie, u
    diabła! Tuż przed bramkami jest wiadukt jakies drogi lokalnej -
    moznaby zrobić wjazdy i zjazdy na niego/z niego...

    > Ale to Tusk je wprowadzil w zycie, nie Winietu, bylo sie zastanowic
    > przed wyborami :-)

    Ale co to ma wspólnego z wyborami? Po tym, jak potraktowano Pola nikt
    rozsądny w polityce nie zaryzykuje ponownego podejścia z winietami.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 37. Data: 2012-07-11 12:52:13
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Jakos we Francji nie bylo problemu wyraznie oznakowac, mimo ze po
    > francusku, oraz umiesic ostatnie zjazdy w bezposredniej bliskosci bramek.

    Mało tego, widziałem filmik na YT niemieckiego kierowcy który piał z
    zachwytu że zorganizowano zawrotkę na autostradzie pod Paryżem w wyniku
    jakiejś kolizji i ubolewał strasznie że Niemcy jeszcze do tego nie dorośli.

    Marek

  • 38. Data: 2012-07-11 12:53:46
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > No ale co komu zaszkodzi, jak zawrócę przy bramkach? Oczywiście nie
    > tak, żeby jechać pod prąd, tylko z przejazdem na nitkę w drugą stronę.
    > Tam nikt szybko nie jedzie, choćby chciał.

    I jest ograniczenie do 40, często fotoradary...

    Marek

  • 39. Data: 2012-07-11 13:02:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Że bramek nie widać, to oczywiste - są w dołku. Ale, że nie widać
    >znaków?

    Ale nie jestes miejscowy, to skad masz wiedziec czy to ostatnie
    ostrzezenie, czy jeszcze 30 km i dwa zjazdy czekaja ?

    A zauwaz ze taki drogowskaz powinien stac np przy wroclawskim
    stadionie - tam jadac AOW sie decydujesz czy do Opola chcesz jechac
    autostrada platna, czy droga 94 ..

    >Oni tam zawsze stali, stoją i będą stać - dopóki ktoś mądry nie
    >zdejmie tego idiotycznego ograniczenia.

    Ograniczenie nie jest moze takie glupie, patrzac na caly ten wezel, a
    akurat ja nie pamietam zeby zawsze stali.
    Raz jeden, w przeciwna strone i z lornetka a nie suszarka.

    >Aaaa - chodzi Ci o zjazd na Oławę - tu oczywiście.
    >Myslałem, że piszesz nadal o Bielanach.

    >Jaką średnicę zawracania ma TIR?

    calkiem przyzwoita jak skreci ciagnik o 90 stopni, tylko dziura w
    barierce musi byc dluzsza :-)

    >Zablokujesz całość, ktoś nie zauważy,
    >ruszy ostro i nieszczęście gotowe.

    Nie zdazy sie rozpedzic :-)

    >Poza tym - nie na autostradzie, u diabła!
    >Tuż przed bramkami jest wiadukt jakies drogi lokalnej -
    >moznaby zrobić wjazdy i zjazdy na niego/z niego...

    Ale nie zrobiono, i to wlasnie pietnujemy :-)

    >Ale co to ma wspólnego z wyborami? Po tym, jak potraktowano Pola nikt
    >rozsądny w polityce nie zaryzykuje ponownego podejścia z winietami.

    Ale podejscia z platnymi autostradami jakos sie nie bali :-)

    J.

  • 40. Data: 2012-07-11 13:08:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Wednesday, July 11, 2012, 1:02:46 PM, you wrote:

    [...]

    > Ale podejscia z platnymi autostradami jakos sie nie bali :-)

    Pol chciał zrobić trochę więcej płatnych niż tylko te krótkie odcinki
    autostrad. Przeciętny lodożerca, znaczy wyborca nie lubi bogaczy
    rozbijajacych się autostradami i nie sprzeciwi się opłacie, dopóki
    jego ona nie dotknie.

    --
    Best regards,
    RoMan