  • 31. Data: 2021-03-06 15:57:23
    Temat: Re: Naprawa elektryka
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2021 o 14:38, RadoslawF pisze:

    > No osiedlówkach nie jechał.

    Ale w strefie z ograniczeniem 20 już tak.

    > W pewnym momencie wjechał do centrum i tam miał 30km/h.
    > Na początku miał dosyć duże ulice i nie było nasrane przejściami
    > przy każdym skrzyżowaniu i przystanku jak u nas.

    Generalnie było przy praktycznie każdym skrzyzowaniu.

    > Co potwierdza tezę że każdy widzi to co chce.

    Dokładnie - ale zapewne nie bedzie problemu, żebyś podał na tym filmie
    linka do "brodu" bez świateł. Pewnie przeoczyłem kilka - tak wiem, na
    jednym nie działały.

    > Jak działają.
    > Nie wyłączaja u nich aby na noc?

    A wyłączają?

    > U nas są miejsca gdzie wyłączają.

    U mnie działają całą dobę na największych zadupiach.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-03-07 13:55:35
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-06 o 15:57, Shrek pisze:

    > Ale w strefie z ograniczeniem 20 już tak.

    > Generalnie było przy praktycznie każdym skrzyzowaniu.

    Generalnie nie.
> [...]

    > Dokładnie - ale zapewne nie bedzie problemu, żebyś podał na tym filmie
    > linka do "brodu" bez świateł. Pewnie przeoczyłem kilka - tak wiem, na

    :-)

    > A wyłączają?

    > U mnie działają całą dobę na największych zadupiach.

    Dawno nie jeździłem po nocy ale u mnie potrafili wyłączyć.
    I miało to swoja logikę, nie ma sensu zatrzymywać kierowcę światłami
    na pustych skrzyżowaniach.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2021-03-07 14:02:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2021 o 13:55, RadoslawF pisze:

    > :-)

    No i sam widzisz. Film jest, każdy widzi co chce;)

    > Dawno nie jeździłem po nocy ale u mnie potrafili wyłączyć.
    > I miało to swoja logikę, nie ma sensu zatrzymywać kierowcę światłami
    > na pustych skrzyżowaniach.

    Dopóki sie nie okazało parę razy w spektakularny sposób, że ci kierowcy
    to jednak idioci i bez światełek sobie nie radzą...

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2021-03-07 23:10:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-07 o 14:02, Shrek pisze:

    > No i sam widzisz. Film jest, każdy widzi co chce;)

    Wreszcie to dostrzegłeś. :-)

    > Dopóki sie nie okazało parę razy w spektakularny sposób, że ci kierowcy
    > to jednak idioci i bez światełek sobie nie radzą...

    Jakiegoś linka na potwierdzenie tej teorii.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2021-03-08 06:48:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.03.2021 o 23:10, RadoslawF pisze:

    > Jakiegoś linka na potwierdzenie tej teorii.

    Znaczy że co - mam pojechać i nagdrać działające światła w nocy?

    --
    Shrek

  • 36. Data: 2021-03-08 20:06:27
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-08 o 06:48, Shrek pisze:

    > Znaczy że co - mam pojechać i nagdrać działające światła w nocy?

    Ja bym poszukał czyjeś nagranie. Ale skoro nie potrafisz inaczej
    to możesz sam nagrać. Nie jest to zabronione. :-)

    Pozdrawiam

  • 37. Data: 2021-03-08 20:13:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.03.2021 o 20:06, RadoslawF pisze:

    > Ja bym poszukał czyjeś nagranie. Ale skoro nie potrafisz inaczej
    > to możesz sam nagrać. Nie jest to zabronione. :-)

    Naprawdę nie widziałeś działających w nocy świateł? Co takie nagranie
    miałoby udowodnić?

    --
    Shrek

  • 38. Data: 2021-03-09 14:55:52
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-08 o 20:13, Shrek pisze:

    > Naprawdę nie widziałeś działających w nocy świateł? Co takie nagranie
    > miałoby udowodnić?

    Widziałem działające jak i nie działające.
    Niedziałające nie z powodu awarii a dla ekologii czyli nie
    trzymania niepotrzebnie aut na światłach przy braku ruchu.
    Co Ty chcesz udowodnić w tej dyskusji nie wiem, chociaż
    domyślam się dla czego.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2021-03-09 18:45:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 14:55, RadoslawF pisze:

    > Widziałem działające jak i nie działające.

    No więc w czym miałoby ci pomóc nagranie działających? Po prostu
    przyjmij do wiadomości, że na przykład w warszawie się na noc świateł
    już od dawna nie wyłącza. Od dawna to mam na myśli coś koło dekady.

    --
    Shrek

  • 40. Data: 2021-03-10 14:09:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-09 o 18:45, Shrek pisze:

    > No więc w czym miałoby ci pomóc nagranie działających? Po prostu
    > przyjmij do wiadomości, że na przykład w warszawie się na noc świateł
    > już od dawna nie wyłącza. Od dawna to mam na myśli coś koło dekady.

    Przyjąłem do wiadomości.
    Współczuje mieszkańcom stolicy.
    No ale sami sobie prezydenta miasta wybierali. :-)