  • 21. Data: 2021-03-04 18:00:48
    Temat: Re: Naprawa elektryka
    Od: K <n...@e...com>

    On 04/03/2021 14:37, Shrek wrote:

    > Jasne - wyciągnąłbyś 150k z rora i jazda:P

    Nie o to chodzi. Wiadomo, ze bym go probowal naprawic wymieniajac silnik
    na uzywany. Raczej bym byl mniej oburzony kosztem bo to jednak silnik i
    wymiana na nowy. Zreszta wymiana oleju i filtrow w Insigni w ASO w UK to
    koszt prawie ?300, a za rogiem w polskim warsztacie ten sam olej, te
    same filtry to koszt ~?100.

    > No ponoć nie można;) Przynajmniej nie w aso.

    No ja bym nawet nie wpadl na pomysl wizyty w ASO z czyms takim.

  • 22. Data: 2021-03-04 21:20:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ile darknet?

    -----

  • 23. Data: 2021-03-04 23:29:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-04 o 16:35, Shrek pisze:

    > Tak samo - co kilaset metrów.

    Rzadziej.

    > Bez znaczenia - na tych "brodach" są światła. Takie przejście jak nasze
    > tylko ze światłami.

    Jak są światła to one decydują o pierwszeństwie.

    > Czyli na razie to pierwszy strzał z aso. W sumie żadna sensacja.

    No nie wiem.
    Nagłośnić, rozdmuchać i podziwiać jak sprzedaż marki w danym kraju spada.
    Przy kolejnym modelu nie będą chcieli w aso wymieniać "wanny"
    tylko "naprawią" istniejącą.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2021-03-05 07:11:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.03.2021 o 23:29, RadoslawF pisze:

    > Rzadziej.

    Zależy gdzie spojrzeć.

    > Jak są światła to one decydują o pierwszeństwie.

    A zawsze są na nich światła.

    > No nie wiem.
    > Nagłośnić, rozdmuchać i podziwiać jak sprzedaż marki w danym kraju spada.
    > Przy kolejnym modelu nie będą chcieli w aso wymieniać "wanny"
    > tylko "naprawią" istniejącą.

    Zobacztmy. Generalnie aso to wymieniacze części.

    --
    Shrek

  • 25. Data: 2021-03-05 12:45:42
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-05 o 07:11, Shrek pisze:

    > Zależy gdzie spojrzeć.

    Film pokazywał teren zabudowany. I to dosłownie a nie tylko w definicji.

    > A zawsze są na nich światła.

    Na brodach nie.

    > Zobacztmy. Generalnie aso to wymieniacze części.

    To wszyscy wiemy ale wymiana blachy w podwoziu to wyższy poziom
    tego wymieniactwa.

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2021-03-05 13:08:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2021 o 12:45, RadoslawF pisze:

    > Film pokazywał teren zabudowany. I to dosłownie a nie tylko w definicji.

    Stret view pokazuje, że są mniej więcej jak u nas.

    > Na brodach nie.

    https://youtu.be/AkTRNDgHMQs?t=386 To?

    To są czy nie ma?

    Jeśli masz na myśli te zupełlnie nie oznakowane to one są w strefie 30 a
    nawet 20.

    > To wszyscy wiemy ale wymiana blachy w podwoziu to wyższy poziom
    > tego wymieniactwa.

    No i dlatego tak wyceniil. Onie pewnie nawet nie chcą tego robić.

    --
    Shrek

  • 27. Data: 2021-03-05 15:59:26
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-05 o 13:08, Shrek pisze:

    > Stret view pokazuje, że są mniej więcej jak u nas.

    Wybierz inną ulicę.
    Na filmie który podlinkowałeś dalej gość mija skrzyżowania bez przejść.
    U nas to niespotykane.

    > https://youtu.be/AkTRNDgHMQs?t=386 To?
    >
    > To są czy nie ma?

    Widać na niektórych jednak są.
    Ale usłyszałeś jak pan tłumaczy że jak świateł nie ma czy nie
    działają to pieszy tam pierwszeństwa nie będzie miał?

    Do tego jestem zszokowany że na argument wybrałeś filmik z jak to się
    wyraziłeś "bidną formą przekazu". Nie było z lepszą?

    Też możliwe.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2021-03-05 18:07:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2021 o 15:59, RadoslawF pisze:

    > Wybierz inną ulicę.
    > Na filmie który podlinkowałeś dalej gość mija skrzyżowania bez przejść.
    > U nas to niespotykane.

    Ale to w tempo 30 i 20. U nas na osiedlówkach też przejśc generalnie nie ma.

    > Widać na niektórych jednak są.

    No ja widziałem na wszystkich.

    > Ale usłyszałeś jak pan tłumaczy że jak świateł nie ma czy nie
    > działają to pieszy tam pierwszeństwa nie będzie miał?

    No przecież piszę że (podobno) nie będzie miał. Ale są światła więc
    większego znaczenia to nie ma.
    --
    Shrek

  • 29. Data: 2021-03-05 20:24:01
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 04.03.2021 o 21:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > A ile darknet?

    Ciul wie, bo tam ciemno.

  • 30. Data: 2021-03-06 14:38:38
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-03-05 o 18:07, Shrek pisze:

    > Ale to w tempo 30 i 20. U nas na osiedlówkach też przejśc generalnie nie
    > ma.

    No osiedlówkach nie jechał.
    W pewnym momencie wjechał do centrum i tam miał 30km/h.
    Na początku miał dosyć duże ulice i nie było nasrane przejściami
    przy każdym skrzyżowaniu i przystanku jak u nas.

    > No ja widziałem na wszystkich.

    Co potwierdza tezę że każdy widzi to co chce.

    Jak działają.
    Nie wyłączaja u nich aby na noc?
    U nas są miejsca gdzie wyłączają.