  • 11. Data: 2010-03-04 11:10:42
    Temat: Re: Nowa grupa dyskusyjna alt.pl.misc.samochody.vw
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik gosmo napisał:

    > Jakiś kompleks...
    A emotikony widzial :-)
    Kompleksow nie mam, ale zawsze mnie bawi jak ludzie/znajomi majacy auta
    z grupy VW mowia jakie to niezawodne auta są a pozniej w rozmowie przy
    piwie wychodzi ile to razy u mechanika byli.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 12. Data: 2010-03-04 11:17:00
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Gabriel'Varius' pisze:
    (...)
    > A emotikony widzial :-)

    Nie wiesz jak reagują właściciele pancerwagenów na jakiekolwiek żarty?:)

    > Kompleksow nie mam, ale zawsze mnie bawi jak ludzie/znajomi majacy auta
    > z grupy VW mowia jakie to niezawodne auta są a pozniej w rozmowie przy
    > piwie wychodzi ile to razy u mechanika byli.

    Do tego z jaką emfazą opisują awaryjność konkurencji - w szczególności
    tej francuskiej :)

  • 13. Data: 2010-03-04 12:58:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 04 Mar 2010 11:17:00 +0100, Artur 'futrzak' Maśląg napisał(a):

    > Do tego z jaką emfazą opisują awaryjność konkurencji - w szczególności
    > tej francuskiej :)

    Włoskiej! :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-03-04 13:37:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    Endriu wrote:

    > Jak wiesz jak to zrobiae to prosze cie powiedz króko i zwi?OEle, a jak nie
    > wiesz to nie irytuj kolegi niepotrzebnie.

    Odpuść sobie i tak nikt tam nic nie będzie pisał. Polski usenet został
    już dawno zarżnięty przez jego włodarzy z powodu sztucznego utrudniania
    tworzenia nowych grup i bramek www2news, większość sensownych dyskusji
    przeniosła się na fora.

    --
    cokolwiek

  • 15. Data: 2010-03-04 14:11:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    Waldek Godel pisze:

    > dobra, zacznijmy od łatwiejszych rzeczy:
    > http://groups.google.com/group/pl.news.nowe-grupy/ab
    out
    > (szczególnie polecam pole Decription)

    Waldku drogi, on nie chce zakładać grupy w hierarchii pl.*
    Może coś bardziej na temat?

  • 16. Data: 2010-03-04 14:12:35
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 mar 2010 o 13:37 GMT, to napisał(a):

> [...]
    > już dawno zarżnięty przez jego włodarzy z powodu sztucznego utrudniania
    > tworzenia nowych grup i bramek www2news, większość sensownych dyskusji

    Z tego co widze, grupa juz powstala :)

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 17. Data: 2010-03-04 21:41:45
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 4 Mar 2010 08:59:35 +0100, "Endriu" <n...@i...pl>
    wrote:

    >Chiałbym powołac do życia grupę dyskusyjną alt.pl.misc.samochody.vw
    >Zainteresowanych proszę o głosowanie proszę o głosowanie na
    >pl.news.nowe-grupy.

    Na grupy alt. nie trzeba przeprowadzać głosowania. Wystarczy ją po
    prostu założyć.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2010-03-04 21:43:23
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 04 Mar 2010 11:10:42 +0100, Gabriel'Varius'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    >Kompleksow nie mam, ale zawsze mnie bawi jak ludzie/znajomi majacy auta
    >z grupy VW mowia jakie to niezawodne auta są a pozniej w rozmowie przy
    >piwie wychodzi ile to razy u mechanika byli.

    Dzisiaj jeden taki niezawodny Passat utknął w Warszawie na wiadukcie
    przy Dworcu Zachodnim ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2010-03-04 22:00:38
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Na grupy alt. nie trzeba przeprowadzać głosowania. Wystarczy ją po
    > prostu założyć.

    No to jak umiesz, to załóż.
    Nazwa

    alt.pl.misc.samochody.vw

    I żeby była widoczna na news interia.pl
    Jak już założysz to prześlij mi w mail'u jak to zrobiłes krok po kroku.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2010-03-04 22:34:43
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 04 mar 2010 o 22:00 GMT, Endriu napisał(a):

    > No to jak umiesz, to załóż.
    > Nazwa
    >
    > alt.pl.misc.samochody.vw

    Ale jest juz zalozona taka grupa, dzisiaj...

    Pozdrawiam
    Brzezi