  • 11. Data: 2010-03-02 15:25:12
    Temat: Re: Nowe wyglądające jak stare, ale które...? ;)
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-03-02 16:04, Ivam pisze:

    > kurcze, gdyby nie to:
    >
    > to bym powiedzial, ze mowisz o ducati z serii sportclassic,

    Wszystko fajnie,tylko CENA!!!,tak z 7 tys, ale Euro:-/

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 12. Data: 2010-03-02 15:29:56
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Tak, znam ten sprzęt, ale choć bardzo mi się podoba, to musiałem
    > zrezygnować z poszukiwań zdrowej Japonii z lat 70 czy nawet 80, bo to jak
    > wygrać w Totka a jednego zabytka na 2oo już mam, dlatego szukam coś w
    > stylu "nowe retro"... ;)

    ale sr500 było produkowane chyba nawet do 99r.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 13. Data: 2010-03-02 15:36:54
    Od: falco <m...@w...pl>

    Dzięki chłopaki za szybki i konkretny odzew! ;)

    Jak celnie zauważył Jasio moje "doświadczenie" jak na razie mówi
    stanowcze "nie" dla dużej mocy.
    Dlatego choć niektóre przykłady cieszą oko, to jednak za wysokie progi
    na moje nogi... ;)

    Wiem, że to temat rzeka, zresztą sam go nie raz poruszałem, ale cały
    czas nie mogę pojąć czemu jest tak mała nisza klasyków rzędu 400-500. Na
    większy na pewno się nie zdecyduję a 250, choć ma swoje niezaprzeczalne
    zalety, jednak dużo ludzi raczej odradza...

    Ciężko nowicjuszowi wyczuć jak dany sprzęt się sprawdzi, zwłaszcza na
    początku "drogi", dlatego zgłębiam temat gdzie tylko się da... ;)
    Dla mnie ogromną zaletą jest to, że 250 jest zgrabna, lekka, tania w
    eksploatacji, zwłaszcza przy dystrybutorze... ;)

    Jazda będzie tylko w pojedynkę, bez plecaczka, co najwyżej z torbą i
    małym namiotem. ;)
    Kręcą mnie wypady po PL dalsze i bliższe, ale nie na zasadzie wylot
    rano, powrót w nocy, bardziej łykendowe, jednak nie chcę typowego
    Turystyka, bo... tylko Klasyki mnie... kręcą... Ot, takie zboczenie... ;)

    Delektowaniem się samą jazdą, ale jednak ciut sprawniej niż Babcią
    Jawcią, która wyciąga... 8 dyszek a przelotową ma 66 i ma prawo odmówić
    posłuszeństwa jak na Babcię przystało... ;)

    Droga Przyjaciółko... oto niekończące się dylematy zielonego...

    --
    Pozdr! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    SenNa... Jawa 356 '58 175
    Jagermeister 1.6+kilka koników...

  • 14. Data: 2010-03-02 15:42:00
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > Wciąż nieśpiesznie rozglądam się za klasycznym sprzętem nawiązującym do
    > pięknej linii lat 60-70, ale now(sz)ej generacji czyli produkcji z lat 90,
    > myślałem o pojemności 250, ale zaczynam mieć ból głowy czy to jednak nie
    > za mało, by pojechać na luzaku po PL...

    http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M172750
    3
    trochę ponad budżet

    http://www.allegro.pl/item944461841_cafe_racer_kawas
    aki_w650_nie_norton_triumph_royal.html

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 15. Data: 2010-03-02 15:45:45
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

> [...]
    > Dla mnie ogromną zaletą jest to, że 250 jest zgrabna, lekka, tania w
    > eksploatacji, zwłaszcza przy dystrybutorze... ;)

    zobacz sobie jeszcze GN 250, może akurat taki styl Ci podpasuje

    Tanie, popularne.

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 16. Data: 2010-03-02 15:50:37
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 02 Mar 2010 16:36:54 +0100) ktos podajacy sie za falco
    wyklawiaturowal co nastepuje:

> [...]
    > stanowcze "nie" dla dużej mocy.
    > Dlatego choć niektóre przykłady cieszą oko, to jednak za wysokie progi

    Moim zdaniem majac doswiadczenie z jakiegokolwiek innego motocykla
    spokojnie ogarniesz cos co ma okolo 80KM.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 17. Data: 2010-03-02 15:53:07
    Od: falco <m...@w...pl>

    Scyzoryk pisze:

    > zobacz sobie jeszcze GN 250, może akurat taki styl Ci podpasuje

    Gienka oglądałem i dopóki się nie przymierzyłem, to byłem bliski
    decyzji, jednak okazał się dla mnie za malutki. ;)
    Co do SR500, to też brałem pod uwagę, ale ze względu na praktycznie
    zerowy rynek wtórny odpuściłem.
    Ponoć mało kto chce je odsprzedać, bo gdy już kupi, to nie ma szans na
    rozstanie... ;)

    Z tych wszystkich, które do tej pory napotkałem najbardziej podoba mi
    się W650, ale też praktycznie nie do dostania...

    Tak, to jest gdy ma sie gust inny niż ogólne kanony... ;)

  • 18. Data: 2010-03-02 16:49:34
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:hmjatq$6b6$1@mx1.internetia.pl...

    > ale sr500 było produkowane chyba nawet do 99r.

    A teraz to sr400 i to na wtrysku można sobie zażyczyć.
    Bo robią znowu.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 19. Data: 2010-03-02 16:50:58
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "falco" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Z tych wszystkich, które do tej pory napotkałem najbardziej podoba
    > mi się W650, ale też praktycznie nie do dostania...

    W 9tysiącach to nie do dostania, racja.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 20. Data: 2010-03-02 16:55:14
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Scyzoryk" <g...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:hmjbkf$bbd$1@mx1.internetia.pl...

    > http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M172750
    3
    > trochę ponad budżet

    W Polsce nadal nawet Triumph jest egzotyką, a Enfielda to się tylko na
    obrazku widuje. A pytający ma już klasyka z wszystkimi tego
    konsekwencjami.

    > http://www.allegro.pl/item944461841_cafe_racer_kawas
    aki_w650_nie_norton_triumph_royal.html

    Wiesz, licytacje motocykli i aut to raczej po to, aby wzbudzić
    zainteresowanie, a nie żeby coś sprzedać.
    Bo poniżej 15000zł to pewnie koleś nie będzie chciał sprzedać.

    --
    Jasio
    vx etz