  • 11. Data: 2020-05-17 14:00:10
    Temat: Re: Nowy/młody samochód na długie trasy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    UĹźytkownik JDX j...@o...pl ...

    > Ale V6 to jakaś bieda wersja. Standard to przecież V8. W każdym razie,
    > tak zupełnie poważnie, aby było komfortowo, to silnik musi być min. 6
    > cylindrowy – zwłaszcza przy dizlu, aby autem mniej telepało przy
    > ruszaniu czy na wolnych obrotach.

    :)
    Bez kozery powiem pincet! (V12!)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 12. Data: 2020-05-17 18:12:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:5ec0d3c4$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    user Q. pisze tak:

    > Przyszedł czas na wymianę samochodu na nowszy, co byście polecali
    > przy takich założeniach:

    Jak chcę kupić samochód, dobry i tani a nie bardzo wiem jaki to w
    niedzielę po mszy idę pod dom sołtysa (jak jest śwagier sołtysa w
    gościach) i jak widzę na podwórku dwa jednakowe wozy to już wiem

    Honda Accord

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 13. Data: 2020-05-17 19:19:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2020 o 18:12, PiteR pisze:

> [...]
    > niedzielę po mszy idę pod dom sołtysa (jak jest śwagier sołtysa w
    > gościach) i jak widzę na podwórku dwa jednakowe wozy to już wiem

    Fajny wózek, nie wiem jak nowe wersje, ale stare nie do zajebania;)
    Przesiadłem się z accorda 1.8 do volvo s60 2,5t i prawdę mówiąc więcej
    frajdy było z accorda. Ale zdecydowanie volvo wygrywa w rankingu tego
    czego szuka op.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-05-17 23:55:52
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W sensie że na długich trasach co 150 km sama zmieni bieg?
    A manual wg Ciebie do miasta?

    -----

  • 15. Data: 2020-05-18 06:42:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2020 o 23:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > W sensie że na długich trasach co 150 km sama zmieni bieg?
    > A manual wg Ciebie do miasta?

    Automat jest wygodny i w mieście i w trasie (nie trzeba redukować przy
    wyprzedzaniu). Inna sprawa, że ja wolę manual bo tak, ale nie o to pytał op.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-05-18 08:12:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wiem co to jest automat i oczywiście on zwykle redukuje przy wyprzedzaniu - wolisz
    jak za Ciebie wybiera, akurat przy wyprzedzaniu?
    Bo przy wzniesieniach i lekkich zjazdach to jeszcze rozumiem, choć posiadanie
    automata skutecznie zniechęciło mnie do kolejnego.
    W ostrych górach też automat?
    Najwygodniejszy jest przy trzymaniu w ręce fona i pisaniu prawa ręką SMS-ów przy
    skręcaniu w mieście ;-)
    Skoro "konieczny na długie trasy", to kiedy niekonieczny?

    -----

  • 17. Data: 2020-05-18 09:31:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2020 o 08:12 ąćęłńóśźż <...@...pl> pisze:

    > Wiem co to jest automat i oczywiście on zwykle redukuje przy
    > wyprzedzaniu - wolisz jak za Ciebie wybiera, akurat przy wyprzedzaniu?
    Wszystkie którymi jeżdzę robią to dobrze - tzn w zalezności od szybkości
    wcisnięcia gazu redukują o 1,2 lub 3 biegi.
    Są takie co tego nie potrafią?

    > Bo przy wzniesieniach i lekkich zjazdach to jeszcze rozumiem, choć
    > posiadanie automata skutecznie zniechęciło mnie do kolejnego.
    > W ostrych górach też automat?
    Przede wszystkim w górach :-) - ale są rózne automaty i nie każdy daje
    radę, wtedy przechodzisz na tryb "ręczny" i zmieniasz jak manualem.

    > Najwygodniejszy jest przy trzymaniu w ręce fona i pisaniu prawa ręką
    > SMS-ów przy skręcaniu w mieście ;-)
    > Skoro "konieczny na długie trasy", to kiedy niekonieczny?
    Automat jest wszędzie wygodny, zwykła skrzynia to masochizm.
    Co kto lubi.

    TG

  • 18. Data: 2020-05-18 10:09:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Myślałem, że kierownica to masochizm.

    -----

  • 19. Data: 2020-05-18 15:40:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    On 2020-05-17 08:03, Q. wrote:
    >Do jazdy na długich dystansach i do tego spokojnej to, nie
    >przypuszczałem, że kiedykolwiek to powiem, dizla bym sobie kupił.
    >Przy

    A benzynak w trasie nie pali jakos porownywalnie z dieslem ?
    No i zagazowac mozna

    >dużych przebiegach to nawet nie trzeba będzie sobie zapisywać w
    >kalendarzu, że DPF-a trzeba wypalić. :-D

    Hm, moja vectra wypalala sobie filtr na drugi dzien po jezdzie
    autostrada ...

    >Benzynka to obowiązkowo do miasta.

    Ekologiczne myslenie, czy inne powody ?

    >Lub do jazdy niespokojnej. ;-)

    A dieslem to nie mozna niespokojnie ?

    J.

  • 20. Data: 2020-05-18 17:52:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2020 o 08:12, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wiem co to jest automat i oczywiście on zwykle redukuje przy
    > wyprzedzaniu - wolisz jak za Ciebie wybiera, akurat przy wyprzedzaniu?

    Akurat jak pisałem wole manual. Ogólnie. Ale największą zaletą automatów
    jest właśnie automatyczna redukcja.

    > Bo przy wzniesieniach i lekkich zjazdach to jeszcze rozumiem, choć
    > posiadanie automata skutecznie zniechęciło mnie do kolejnego.
    > W ostrych górach też automat?

    Pisałem - ogólnie wole manual. A w górach - pewnie daje radę - w
    ostateczności jest jakiś tiptronic.

    --
    Shrek