  • 11. Data: 2020-07-14 12:35:42
    Temat: Re: O co chodzi z tymi małymi bączkami?
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-12 o 13:59, Peter pisze:
    > Bo ja nie wiem, jest tego co raz więcej na allegro i ulicach WTF?
    >
    > Dla kogo to ma być?
    >
    > dla inwalidów ?
    >
    > rozumiem że bez prawka ale czy na pewno? i jak i po co?
    >

    > chodzi o te 5KM aixiam,ligier itd czy coś tak w nazwie

    Chodzi o to, że nie ma potrzeby taszczyć ze sobą wszędzie 2 tony
    złomu/plastiku 5×2×2 metry, żeby przemieścić się o parę kilometrów z
    punktu A, do punktu B.

  • 12. Data: 2020-07-14 12:37:19
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-13 o 10:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Peter"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Gdzie ich tak duzo? W Warszawie ?

    Nie widziałem, ale jest sporo BMW i3.

  • 13. Data: 2020-07-14 19:24:08
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-14 o 12:35, Poldek pisze:

    > Chodzi o to, że nie ma potrzeby taszczyć ze sobą wszędzie 2 tony
    > złomu/plastiku 5×2×2 metry, żeby przemieścić się o parę kilometrów z
    > punktu A, do punktu B.

    Potrzeby faktycznie nie ma. Ale jak ktoś jest przewidujący
    to pojedzie na te parę kilometrów dwu tonowym pancerzem
    zamiast plastikowym maluchem składającym się jak skorupka jajka.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2020-07-15 03:42:06
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-07-14 19:24, RadoslawF wrote:
    [...]
    > Potrzeby faktycznie nie ma. Ale jak ktoś jest przewidujący
    > to pojedzie na te parę kilometrów dwu tonowym pancerzem
    > zamiast plastikowym maluchem składającym się jak skorupka jajka.
    A gdy idziesz na spacer do lasu czy do parku to kask zakładasz? :-D Bo
    wiesz, gałąź na łeb może spaść. Albo nawet i całe drzewo. :-D W zasadzie
    to i w samochodzie też wypadałoby w kasku jeździć. Nawet w poduszkę
    lepiej jest uderzyć uzbrojoną niż gołą głową. Przewidywać trzeba! :-D

  • 15. Data: 2020-07-15 03:56:17
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-14 o 19:24, RadoslawF pisze:

    > Potrzeby faktycznie nie ma. Ale jak ktoś jest przewidujący
    > to pojedzie na te parę kilometrów dwu tonowym pancerzem
    > zamiast plastikowym maluchem składającym się jak skorupka jajka.

    I czterema kołamy wtranżoli się do wnętrza biedronki, gdyż przejście 20
    m na nogach jest niewyobrażalne.

  • 16. Data: 2020-07-15 21:57:09
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-15 o 03:56, Poldek pisze:

    > I czterema kołamy wtranżoli się do wnętrza biedronki, gdyż przejście 20
    > m na nogach jest niewyobrażalne.

    No proszę, krytyka i już zmieniasz założenia.
    Tak dla przypomnienia to wcześniej pisałeś "o parę kilometrów"
    a nie o 20 metrach. :(

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2020-07-15 21:59:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-15 o 03:42, JDX pisze:

> [...]
    > to i w samochodzie też wypadałoby w kasku jeździć. Nawet w poduszkę
    > lepiej jest uderzyć uzbrojoną niż gołą głową. Przewidywać trzeba! :-D

    Po lasach nie łażę, zakaz był, ale chętnie zobaczę jak tak
    przewidujący człowiek jak ty jeździ tym bączkiem w kasku.
    Daj link do fotki. :-)

    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2020-07-16 12:00:09
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-07-15 o 21:57, RadoslawF pisze:

    > No proszę, krytyka i już zmieniasz założenia.
    > Tak dla przypomnienia to wcześniej pisałeś "o parę kilometrów"
    > a nie o 20 metrach.  :(

    Można obcinać paznokcie sekatorem spalinowym, a włosy strzyc kombajnem
    Bizon, a do kiosku po papierosy jechać 2 tonowym samochodem z napędem na
    4 koła i parkować na trawniku, albo na chodniku przy przejściu dla
    pieszych. Da się? Da się. A jeśli się da, to czemu tego nie uczynić?

  • 19. Data: 2020-07-16 17:57:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-07-16 o 12:00, Poldek pisze:

> [...]
    > 4 koła i parkować na trawniku, albo na chodniku przy przejściu dla
    > pieszych. Da się? Da się. A jeśli się da, to czemu tego nie uczynić?

    Ty naprawdę to wszystko robisz? Szacun.
    A skąd masz taki duży samochód?

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2020-07-16 22:17:32
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-07-15 21:59, RadoslawF wrote:

    > Po lasach nie łażę, zakaz był, ale chętnie zobaczę jak tak
    > przewidujący człowiek jak ty jeździ tym bączkiem w kasku.
    > Daj link do fotki.  :-)
    Ja nigdzie nie napisałem, że jestem przewidujący. W zasadzie to jestem
    nieprzewidujący, bo czasami nawet rowerem jeżdżę po ruchliwych
    krajówkach. Bez kasku oczywiście. :-)

    A drzewa to nie tylko w lasach rosną. Np. był kiedyś w Polsce przypadek,
    że parafia zbankrutowała, gdy na cmentarzu parafialnym jakieś kobiecie
    gałąź na łeb spadła i mocno ją poturbowała, chyba została nawet
    niepełnosprawną. A gdyby była w kasku, to być może sprawy potoczyłyby
    się inaczej... A tak swoją drogą... Chyba nie brakuje przypadków, gdy
    zapatrzony w smarkfona pieszy czy rowerzysta przywali łbem np. w
    latarnię bądź wlezie pod samochód. Kaski pomagają... :-D