  • 11. Data: 2021-06-10 10:13:05
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2021 08:52, _Master_ wrote:
> [...]
    haczylo-o-dziecko-na-hulajnodze-5116382

    > I taka procedura pomoże? Komu?
    > Chyba temu wariatowi żeby nie pójść za kratki.

    Za probe morderstwa w przypadku pelnej poczytalnosci nie idzie sie w PL
    siedziec?

  • 12. Data: 2021-06-10 10:14:14
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2021 08:50, heby wrote:

    > To z netu ma uśrednione klatki, więc kiepska. Miejmy nadzieje, że
    > oryginał z monitoringu nie jest aż tak spieprzony.

    Udalo sie ustalic sprawce, jest w rekach policji, wystarczy.

  • 13. Data: 2021-06-10 10:18:24
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-10-czerwca-2021 o 10:13, K pisze:
    > Za probe morderstwa w przypadku pelnej poczytalnosci nie idzie sie w PL
    > siedziec?

    Jak się ma pomroczność jasną to NIE ;-)

  • 14. Data: 2021-06-10 10:35:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 10 Jun 2021 08:38:03 +0100, K napisał(a):

    > Tak jak to by byla jakas kara. Szczegolnie dla debili, ktorych samochody
    > sa w kredycie, sa zarejestrowane na babcie albo lapy na nich polozyl
    > komornik za alimenty.

    K, jesteś nieodmiennie głupi jaki byłeś zawsze :) W tych przypadkach
    które wymieniłeś można zastosować inną dolegliwą karę, współmierną do
    przepadku samochodu. Np. rok więzienia bez nawiasów. Mam zaufanie do
    bliźnich jeśli chodzi o wymierzanie kar.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 15. Data: 2021-06-10 10:56:20
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2021 09:18, _Master_ wrote:

    > Jak się ma pomroczność jasną to NIE ;-)

    Przeciez to jest jakis lokalny dzban. Zdziwie sie jak w toku
    postepowania nie wyjda jakies inne sprawy i nie pojdzie siedziec jak nie
    za to to za cos innego.

  • 16. Data: 2021-06-10 10:58:52
    Od: K <n...@e...com>

    On 10/06/2021 09:35, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    > przepadku samochodu. Np. rok więzienia bez nawiasów. Mam zaufanie do
    > bliźnich jeśli chodzi o wymierzanie kar.

    Mimo, ze sprawiasz wrazenie debila to ci odpowiem. Najpierw proponowales
    odebranie samochodu czego prawo nie przewiduje, a teraz pierdolisz o
    roku bezwzglednego wiezienia mimo, ze nie wiadomo czy chlop sie
    kwafilikuje. Masz jeszcze jakies ciekawe historie do opowiedzenia?

  • 17. Data: 2021-06-10 11:03:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 9 Jun 2021 22:51:47 +0200, Shrek wrote:
    > https://streamable.com/dcqhsz
    > Ile on miał na budziku? 136 tak jak mistrzu z sokratsa?

    Szacuje, ze ciut mniej, ale ponad 100.

    > Noż kurwa - krew się gotuje - jaki mandat przewidujecie?

    Zaden - sprawca nieodnaleziony.

    Za taka predkosc i wyprzedzanie na przejsciu sie jednak nalezy.

    > PS - kto pierwszy napisze że wspólwina wtagiwującego albo

    No zobacz - mamusia dala rade. Tatus (?) byl jeszcze bardziej
    ostrozny. Mozna? Mozna :-)

    A hulajnoga nozna, czy elektryczna?
    Co nowe przepisy o przejezdzaniu przejsc i wieku kierujacego ? :-P

    > skod co się zatrzymała w niedozwolonym miejsuc?

    Ubiegles mnie.
    Bedzie zaslaniala pieszych, ktorzy wejda na przejscie, bo maja
    pierwszenstwo. Wiec mandat sie chyba nalezy :-)

    J.

  • 18. Data: 2021-06-10 11:05:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2021 00:41:29 +0200, _Master_ wrote:
    > To niech się teraz jakiś lewak wypowie jak wyeliminować takie skurwysyństwo?
    > Edukacją? Perswazją? A może wystarczy unijna dyrektywa czy
    > zabezpieczenie tsue?
    > Ja pier...

    Przeciez do tego wystarczy policjant z bloczkiem mandatowym.
    Ale nie raz na rok.

    J.

  • 19. Data: 2021-06-10 11:05:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2021 06:04:10 +0200, Shrek wrote:

    > Dobre pytanie - w prawilnej EU jest chyba o rząd wielkości mniej takich
    > przypadków niż w województwie polskim.

    PRzeciez pisalismy - w Niemczech bardzo malo takich przejsc :-P

    J.

  • 20. Data: 2021-06-10 11:06:58
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 10 Jun 2021 09:12:52 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Niezła jakość nagrania. Odłowią go niechybnie. Ja tam za taki numer bym
    > skazywał na przepadek narzędzia.

    Widzisz numer?
    Jesli oryginal nie jest lepszy, to moze sie nie udac.

    J.