  • 191. Data: 2021-06-16 19:35:46
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 19:23, Akarm pisze:

    > Ja jestem jak najbardziej.

    Jeszcze raz się upewnię? Do sądu rodzinnego? To one się teraz tym
    zajmują? BTW - po ilu się przedawnia?

    > Bo przecież "gówniak" jedzie rowerkiem, to
    > gdzie ma jechać, jak nie po drodze dla rowerów?
    > :/

    Ale ja nie o tym. Ma nie jeździć i zasadniczo nie jeździ. Jak mu się
    zdarzy to trudno.

    > Tu już niekoniecznie. Ale rodzice powinni trochę wychowywać swoje
    > dzieci.

    Nie mówię, że nie. No ale przedpisca chciał być konsekwentny. Więc - na
    każdym placu zabaw postawić kulsona z bloczkiem wezwań do sądu
    rodzinnego? W sumie nie głupie - niech się gówniaki od małego uczą, że
    kulson to wróg:P

    --
    Shrek

  • 192. Data: 2021-06-17 00:26:08
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-06-16 o 19:35, Shrek pisze:

    > Ale ja nie o tym. Ma nie jeździć i zasadniczo nie jeździ. Jak mu się
    > zdarzy to trudno.

    Nie. Nie "mu się zdarzy". I na pewno nie "to trudno".
    Albowiem opiekun dzieciaka nie dopilnował, a przez to mógł dziecko
    narazić na śmiertelne niebezpieczeństwo. Na przykład ja mogę jechać
    tamtędy ze 30 km/godz i kiedy taki dzieciak nieświadomy mi wyskoczy,
    mogę mu przetrącić kręgosłup. Nie dość, że dzieciak może do końca życia
    leżeć w łóżku, to jeszcze rodzice będą uważali się za pokrzywdzonych,
    kiedy będą musieli płacić za uszkodzenie mojego roweru. A na dokładkę ja
    będę miał też niełatwo z zasypianiem.
    I tak, takie właśnie takie sprawy powinny trafiać przed oblicze
    sędziego, bo mandat dla tępych rodziców może być mało skuteczny.

    --
    -
    Akarm

  • 193. Data: 2021-06-17 06:55:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.06.2021 o 00:26, Akarm pisze:

    > Nie. Nie "mu się zdarzy". I na pewno nie "to trudno".

    Jak uważasz. Także wracam do propozycji postawienia kulsona przy każdym
    placu zabaw - niech wystawia skierowania do sądu rodzinnego. Najlepiej
    niech ze trzech wyślą bo jedne nie nadąży a i wpierdol może w końcu
    obskoczyć:P

> [...]
    > leżeć w łóżku, to jeszcze rodzice będą uważali się za pokrzywdzonych,
    > kiedy będą musieli płacić za uszkodzenie mojego roweru. A na dokładkę ja

    Przykra sprawa. Powiedziałbym analogicznie, że przed sąd należy zaciągać
    rowerzystów co przejechali metr chodnikiem albo nie zeszli z roweru na
    przejściu, ale nie będę jednak pierdolił głupot:P Był czas że kulsony
    polowały w dzień na rowerzystów bez lampek a połowa pijanych kierowców
    to byli kierownicy rowerów po wioskach i lasach. Na szczęście to już
    przeszłość.

    > I tak, takie właśnie takie sprawy powinny trafiać przed oblicze
    > sędziego, bo mandat dla tępych rodziców może być mało skuteczny.

    To jeszcze raz zapytam - po ilu latach się przedawnia:P

    --
    Shrek

  • 194. Data: 2021-06-17 06:59:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Złośliwy żont od tygodnia gnębi uczęszczaniem na lekcje ;-)

    -----

  • 195. Data: 2021-06-17 07:05:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Do 18-tki?

    -----

  • 196. Data: 2021-06-17 07:07:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Chcesz numer sprawy?

    -----

  • 197. Data: 2021-06-17 07:12:30
    Temat: [OT] Re: O kurwa...
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 16.06.2021 11:31, J.F wrote:

    > Uniewinniajacych?
    ^^^
    Nie poznaję, ale trzymam kciuki ;)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 198. Data: 2021-06-17 09:03:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wszyscy płaczą, że na tej drodze niebezpeicznie... a przez XXX lat nikomu azylu
    nawet nie chciało się zbudować, choć miejsce idealne.

  • 199. Data: 2021-06-17 12:35:25
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    ąćęłńóśźż w

    > Chcesz numer sprawy?

    > -----

    Film pokaż...

    --
    'Tom N'

  • 200. Data: 2021-06-17 15:39:03
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 16.06.2021 o 16:43, Shrek pisze:
    > Tak samo - tu zakładasz że nikt nie wyprzedza pod prąd, tam zakładasz że
    > nikt nie jeździ 140 po mieście... I jednego i drugiego się nie spodziwasz

    Jednego się spodziewam, drugiego nie bardzo.
    Jadących za szybko (może nie 140 ale 100-120), "zwykłego" wyprzedzania
    (czyli są 2 pasy, na jednym się zatrzymują, na drugim nie) się
    spodziewam (i nie jestem szczególnie zaskoczony). Jazdy pod prąd się
    spodziewam zdecydowanie mniej.

    Zresztą... Wyobraź sobie taką sytuację: jesteś pieszym, przechodzisz po
    przejściu na drodze jednojezdniowej o jednym pasie w każdym kierunku, na
    pasie przez który najpierw przechodzisz jest korek, samochody stoją
    przed i za przejściem (dla pewności ustalmy, że bezpośrednio przed
    przejściem i bezpośrednio za przejściem stoją duże autobusy), na drugim
    pasie korka nie ma. Wychodząc zza autobusów, w którą stronę patrzysz? Na
    pewno obserwujesz równie uważnie oba kierunki czy jednak skupiasz się na
    tej stronie, z której się spodziewasz samochodów?

    --
    SW3