  • 171. Data: 2021-06-16 11:31:02
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2021 07:59:08 +0200, Cavallino wrote:

    > Pedalarzom nagminnie jeżdżącym przez pasy jakoś nie wystarczają, parę
    > głośnych wyroków pewnie miałoby lepszy skutek dydaktyczny.

    Uniewinniajacych? Kierowce samochodu, wyrok pedalarz juz otrzymal.
    Teraz moze jeszcze tylko regres na naprawe pojazdu.

    Ale tak prawde mowiac ... rowerzysci mogliby przejezdzac przejscia.
    Ale "z predkoscia pieszego". I moze jeszcze po udzieleniu
    pierwszenstwa samochodem przed wjechaniem na przejscie.

    > Teraz dochodzą do tego e-hulajnogarze, którymi również jeździć po pasach
    > nie wolno.
    > Na pasach pierwszeństwo ma pieszy i TYLKO pieszy, a w/w już go nie
    > posiadają, bo pieszymi nie są.
    > Także ten - w razie czego byłaby conajmniej współwina rodziców.

    No niby tak, choc daleki bylbym od skazywania - zachowal sie niemal
    jak pieszy.

    Tylko uwazac, czy na znaku ostrzegawczym nie ma dodatkowego rowerka,
    bo moze to przejscie z przejazdem.
    Ktorych teraz pewnie przybedzie.
    Chyba, ze zrobimy lobby niemieckie i przejscia zlikwidujemy :-(

    A dziecko do lat 10 na rowerze, pod opieka osoby doroslej, jest
    pieszym.
    Ale na rowerze, nie na hulajnodze elektrycznej :-)

    J.

  • 172. Data: 2021-06-16 11:39:50
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 16-06-2021 o 11:31, J.F pisze:

    > No niby tak, choc daleki bylbym od skazywania - zachowal sie niemal
    > jak pieszy.

    Ale pieszym nie był i pierwszeństwa nie miał.
    Miał je samochód.

    Nawet jeśli wjazd na te pasy poprzedził złamaniem kilku innych przepisów
    i przy okazji naruszył pierwszeństwo innych pieszych prowadzących rowery.

    > Tylko uwazac, czy na znaku ostrzegawczym nie ma dodatkowego rowerka,
    > bo moze to przejscie z przejazdem.
    > Ktorych teraz pewnie przybedzie.
    > Chyba, ze zrobimy lobby niemieckie i przejscia zlikwidujemy :-(

    Jestem za.

    > A dziecko do lat 10 na rowerze, pod opieka osoby doroslej, jest
    > pieszym.
    > Ale na rowerze, nie na hulajnodze elektrycznej :-)

    Dokładnie.

  • 173. Data: 2021-06-16 11:52:14
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2021 11:39:50 +0200, Cavallino wrote:

    > Ale pieszym nie był i pierwszeństwa nie miał.
    > Miał je samochód.

    No, ciekaw jestem wyroku niezawislego sadu :-)

    Choc jesli mozna skazac kierowce za potracenie pieszego na czerwonym
    swietle, bo mial 54/50, to rownie literalnie traktujmy przepisy i tu
    kierowca niewinny :-)

    > Jestem za.

    Ale masz za malo pieniedzy na lobbowanie :-P

    J.

  • 174. Data: 2021-06-16 12:15:25
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 10.06.2021 o 17:10, Shrek pisze:
    > W poprzedniej dyskusji przy sokratesa sprawca zapierdalał prawie dwa
    > razy szybciej a i tak znależli się tacy co widzieli współwinę pieszego,
    > bo przecież powinien uważać na startujące samoloty, wyprzedzające na
    > przejściu...

    Łatwiej się ustrzec samochodu zbliżającego się normalnie (normalnym
    pasem tyle że z dużą prędkością) do przejścia niż wyprzedzającego pod
    prąd (i też z dużą prędkością) cały sznurek samochodów które się
    zatrzymały i przepuszczają.

    --
    SW3

  • 175. Data: 2021-06-16 12:22:10
    Temat: Re: ZABO. dyktatorków rządzących Polską.
    Od: "Erdek" <o...@w...pl.pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > Przez takich jak Ty Budka z Czaskoskim znowu przerżną O WŁOS. ;-)

    Coś Ci się poPiSiło.

  • 176. Data: 2021-06-16 12:34:38
    Od: K <n...@e...com>

    On 15/06/2021 18:57, Shrek wrote:

    > No właśnie - nie mogą traktować wybiórczo więc powinni pisać za do sądu
    > rodzinnego za kazdym razem jak gówniak:
    >
    > - uderzy kogoś misiem,
    > - przejdzie na czerwonym świetle,
    > - wejdzie na trawnik,
    > - odda mocz w miejscu nie przeznaczonym,
    > - obsypie kogoś piaskiem na placu zabaw,
    > - będzie uczestniczył w jednooobowym zgromadzeniu,
    > - massaj!
    >
    > A jeśli tego nie robią (a chyba nie robią - przynajmniej mojemu
    > gówniakowi to na sucho uchodzi) to właśnie teraz zrobili coś wybiórczo.

    Bo wyczyny twojego gowniaka nie sa medialne.

    > Ja już też nie. I najlepiej to świadczy o tym że policja to po prostu
    > pojebana instytucja.

    Dokladnie, jak wyzej. Gdyby to robili przy kazdej sprawie to by nie bylo
    problemu ale oni zaczynaja pracowac albo moze lepszym okresleniem tutaj
    bylby "wloski strajk" dopiero gdy sprawa jest medialna.

  • 177. Data: 2021-06-16 12:47:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pomyśl teraz, że jedziesz na rowerach z dziećmi 9 l. oraz 11 l. - jak jechać, droga
    polucjo polska, jak jechać??
    Chodnikiem, śmieszką, jezdnią??

    -----

  • 178. Data: 2021-06-16 12:57:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Robią.
    Od miesięcy uprzejmie donoszę (naczołówka).
    Kierowca przejechał po paznokciach dzieciom znajdującym się na pasach.
    Wysyłam na stopagresji.
    Dzwoni do mnie dumna dyżurna "oglądałam z kolegami i na cieniu rzucanym na jezdnię
    Pan miał nogę na pedale, wykroczenie".
    No qrwa miałem na pedale, bo pieszo z rowerem w plecaku dzieciaka na przejściu nie
    dogonię, a jeśli nie dogonię to go rozjadą.
    Co do dowodu z cienia wyślę im film szkoleniowy "Psychoza" ('Psycho').

    -----

  • 179. Data: 2021-06-16 13:00:44
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od kiedy każde zapierdalające gówno ma kamery, to nie przejeżdżam.
    Dostojnie przechodzę pół minuty.
    Ach te bezcenne dźwięki gaszonych i zapalanych motorów...
    Gdybym przejeżdżał nawet nie musieliby zwalniać te 50-40 metrów przed pasami.

    -----

  • 180. Data: 2021-06-16 16:43:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 12:15, SW3 pisze:

> [...]
    > pasem tyle że z dużą prędkością) do przejścia niż wyprzedzającego pod
    > prąd (i też z dużą prędkością) cały sznurek samochodów które się

    Niby dlaczego łatwiej? Tak samo - tu zakładasz że nikt nie wyprzedza pod
    prąd, tam zakładasz że nikt nie jeździ 140 po mieście... I jednego i
    drugiego się nie spodziwasz, choć jak widać są takie elementy.

    --
    Shrek