  • 181. Data: 2021-06-16 16:45:10
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 12:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pomyśl teraz, że jedziesz na rowerach z dziećmi 9 l. oraz 11 l. - jak
    > jechać, droga polucjo polska, jak jechać??
    > Chodnikiem, śmieszką, jezdnią??

    W domu siedzieć a nie koronawirusa roznosić!

    --
    Shrek

  • 182. Data: 2021-06-16 16:58:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 12:34, K pisze:

    > Bo wyczyny twojego gowniaka nie sa medialne.

    Zaraz - pisałeś że jabać, karać, nie wyróżniać - a teraz jednak chcesz
    wybiórczo po medialności?

    > Dokladnie, jak wyzej. Gdyby to robili przy kazdej sprawie to by nie bylo
    > problemu ale oni zaczynaja pracowac albo moze lepszym okresleniem tutaj
    > bylby "wloski strajk" dopiero gdy sprawa jest medialna.

    Ależ to nic dziwnego - naturalnym stanem kulsona jest stan ustalony -
    czekanie na emkę tak żeby nic nie robić i komendanowi się w oczy nie
    rzucać. I problemem tu są nie przestępcy, patusy czy zjeby za kierownicą
    bo te były są i będą - dopust boży, dzika przyroda jak mówią rozjanie -
    nic się nie da zrobić. Problemem są porządni obywatele, których chuj wie
    czemu ubzdurali sobie że kulsony są po to żeby ich chronić i im służyć i
    jakieś kurwa przestępstwa zgłaszajom!

    A tu kretyn mało co rodziny nie rozjebał i trzeba dupę ruszyć. Przy czym
    jak przyjrzysz się sytuacji dokładniej to problemem nie jest debile że
    zapierdalał i wyprzedzał na przejściu (bo nie robił tego pierwszy raz),
    ani nawet to że mało co nie zabił (bo w końcu już raz zabił i świat się
    nie zawalił), ale to że się nagrało i dupę trza ruszyć bo teraz te chuje
    dziennikarze nieodpowiedzialni imbe będą robić. No to trudno - trzeba
    ruszyć dupę to trzeba - przy okazji dojebać poszkodowanym to następnym
    razem nie będą dupy zawracać!

    --
    Shrek

  • 183. Data: 2021-06-16 16:59:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 12:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > Robią.
    > Od miesięcy uprzejmie donoszę (naczołówka).
    > Kierowca przejechał po paznokciach dzieciom znajdującym się na pasach.
    > Wysyłam na stopagresji.
    > Dzwoni do mnie dumna dyżurna "oglądałam z kolegami i na cieniu rzucanym
    > na jezdnię Pan miał nogę na pedale, wykroczenie".

    Normalnie bym nie uwierzył, ale...

    --
    Shrek

  • 184. Data: 2021-06-16 17:03:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 11:52, J.F pisze:

    > No, ciekaw jestem wyroku niezawislego sadu :-)

    Być może się dowiemy. Na razie za skorzystanie z pierwszeństwa mu pięć
    lat grozi:P

    --
    Shrek

  • 185. Data: 2021-06-16 17:41:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2021 17:03:21 +0200, Shrek wrote:

    > Być może się dowiemy. Na razie za skorzystanie z pierwszeństwa mu pięć
    > lat grozi:P

    Ale czy sad bedzie niezawisly, i co wyjdzie w apelacji :-)

    J.

  • 186. Data: 2021-06-16 17:47:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 16 Jun 2021 16:58:28 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > nic się nie da zrobić. Problemem są porządni obywatele, których chuj wie
    > czemu ubzdurali sobie że kulsony są po to żeby ich chronić i im służyć i

    No ale widzisz - jedni obywatele chca jechac przez wies 100,
    a drudzy mowia, ze jechali 50 i ich piraci wyprzedzali.

    Ktorzy obywatele maja racje?
    I co ma zrobic kulson, aby mu emerytury nie obnizyli w przyszlosci?

> [...]
    > dziennikarze nieodpowiedzialni imbe będą robić. No to trudno - trzeba
    > ruszyć dupę to trzeba - przy okazji dojebać poszkodowanym to następnym

    Otoz to. Tu szczesliwie mamy pirata recydywiste,
    ale innym razem padnie na obywatela, ktory tylko jechal 100/70.
    Albo zaparkowal na zakazie, bo inaczej sie nie dalo.
    A jak ten obywatel wygra wybory?

    Zniechecic kapusiow, to sie bedzie mozna pochwalic, ze sie stoi z
    suszarka i pilnuje :-)

    J.

  • 187. Data: 2021-06-16 18:26:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 17:41, J.F pisze:

    > Ale czy sad bedzie niezawisly,

    Raczej tak - to nie jest sprawa polityczna.

    > i co wyjdzie w apelacji :-)

    Obstawiam trzy lata - grubo jak na to że niby miał pierwszeństwo:P

    --
    Shrek

  • 188. Data: 2021-06-16 18:41:31
    Od: K <n...@e...com>

    On 16/06/2021 15:58, Shrek wrote:

    > Zaraz - pisałeś że jabać, karać, nie wyróżniać - a teraz jednak chcesz
    > wybiórczo po medialności?

    Nie, pisalem zeby karac wszystkich ktorzy popelnili w tej sytuacji
    wykroczenia/przestepstwa i jak najbardziej jestem za tym aby zawsze
    karac, a nie tylko gdy kamera nagra bo inaczej im sie nie chce/nie
    oplaca. Osobna kwestia sa debilne przepisy.

  • 189. Data: 2021-06-16 18:48:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.06.2021 o 18:41, K pisze:

> [...]
    > wykroczenia/przestepstwa i jak najbardziej jestem za tym aby zawsze
    > karac, a nie tylko gdy kamera nagra bo inaczej im sie nie chce/nie

    Czyli jesteś za tym, żeby mojego gówniaka podać do sądu rodzinnego jak
    pojedzie ścieżką rowerową albo obsypie kogoś piaskiem na placu zabaw
    (nie mówiąc już o tym jak się obnaży i odda mocz w miejscu publicznym)?

    --
    Shrek

  • 190. Data: 2021-06-16 19:23:35
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2021-06-16 o 18:48, Shrek pisze:

    > Czyli jesteś za tym, żeby mojego gówniaka podać do sądu rodzinnego jak
    > pojedzie ścieżką rowerową

    Ja jestem jak najbardziej.
    Rodzice beztrosko uwielbiają chodzić/jeździć obok dzieci na jeździkach,
    rowerkach, wrotkach, deskach i ch... wie, czym jeszcze, właśnie na
    drogach dla rowerów. Szczególnie, że takie bydło, po grzecznym zwróceniu
    uwagi, potrafi zbluzgać. Bo przecież "gówniak" jedzie rowerkiem, to
    gdzie ma jechać, jak nie po drodze dla rowerów?
    :/

    > albo obsypie kogoś piaskiem na placu zabaw
    > (nie mówiąc już o tym jak się obnaży i odda mocz w miejscu publicznym)?

    Tu już niekoniecznie. Ale rodzice powinni trochę wychowywać swoje
    dzieci. Dzieci nie zawsze muszą przenosić rodzinne zwyczaje z domu na
    plac zabaw.

    --
    -
    Akarm