  • 81. Data: 2021-06-11 11:32:32
    Temat: Re: O kurwa...
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ile razy więcej przez [nieoznakowane] przejścia dla pieszych?

    -----

  • 82. Data: 2021-06-11 11:37:30
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Mnie ułamek sekundy zabrakło do wydania komendy "jedź" (bo patrzyłem w lewo i nic z
    lewej nie jechało), a debile ścigali się z
    prawej pod prąd omijając wysepkę z niewłaściwej lewej strony i przejechali nam po
    paznokciach.
    Policja cyt.: "niewykrycie, dostałem od szefa po 33 dniach, a monitoring trzymali
    przez 30 dni", dziękuję Ci Polsko (a może Unio).

    -----

  • 83. Data: 2021-06-11 12:12:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 11 Jun 2021 09:38:49 +0200, w
    <1wergwao6xuib$.1p0w1pm2t5s3$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Mnie wychodzi ze jak sie zaczela 18:41:26 to byl "3 samochody od
    > przejscia", a jak skonczyla, to byl prawie na zebrze.
    >
    > Pierwszy samochod byl okolo 1 dlugosci samochu od zebry, drugi mial
    > odstem ciut wiekszy, trzeci chyba mniejszy. Plus same dlugosci
    > samochodow.
    > Czyli ok 30m/s, a to 108km/s. No chyba, ze przyjac 4m na samochod, to
    > 24m/s, to 86km/h.

    Masz linię na jezdni, która jest unormowana, więc po co zgadywać?

  • 84. Data: 2021-06-11 13:20:53
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    r...@k...pl w

    > Fri, 11 Jun 2021 09:38:49 +0200, w
    > <1wergwao6xuib$.1p0w1pm2t5s3$.dlg@40tude.net>, "J.F"
    [...]
    > Masz linię na jezdni, która jest unormowana, więc po co zgadywać?

    To kawał chujka trollika.
    Szkoda na niego czasu z dyskusjami!

    --
    'Tom N'

  • 85. Data: 2021-06-11 13:47:39
    Temat: Re: O kur. pisowiec nazista ?
    Od: "Erdek" <o...@w...pl.pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości

    > A za użycie "województwo polskie" możesz dostać w ryj ;-)

    A ty co taki hitlerowiec pisowiec nazista ?

    Województwo polskie jest tak samo dobre jak województwo
    czeskie, niemieckie, lub inne.

  • 86. Data: 2021-06-11 13:48:44
    Temat: Re: O kurwa Shrek.
    Od: "Erdek" <o...@w...pl.pl>

    > --
    > Shrek

    Shrek kurwa.

  • 87. Data: 2021-06-11 13:49:42
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 11.06.2021 o 09:26, heby pisze:

    > Ostrożnie. Tego typu zachowania są powszechne wśród pieszych, młodych
    > czy starych. Smochody się zatrzymują, wchodzimy spokojnym krokiem na
    > przejście. Nie ma w tym nic dziwnego, to naturalne.
    >
    > Nienaturalne jest wyglądanie z za każdego samochodu czy ktoś go nie
    > omija. To jest patologia.

    Co Ty gadasz. Nienaturalne to jest chodzenie po jezdni przeznaczonej jak
    sama nazwa wskazuje do jeżdżenia. To jest patologia.

> [...]
    > w lewe lusterko. Raz widząc rozpędzony samochód omijający mnie w
    > podobnej sytuacji zatrąbiłem i ruszyłem agresywanie do przodu o metr,
    > strasząc pieszego, co spowodowało że popukał się w głowę, nie wszedł na
    > przejscie i nie został rozjechany. Kosztowało mnie to zostanie w jego
    > oczach burakiem, co było nikłym kosztem wobec potencjalnego wypadku.
    > Tutaj dziwie się troche pasywności ludzi na chodniku, w samochodach
    > stojących. Zdaje się że jeden trąbił. Zaznaczam jednak że nie uważam że
    > powinni coś zrobić, zachowali się zgodnie z przepisami, troche tylko

    Moim zdaniem, piesi powinno mieć rogatki otwierające się jak samochód
    nie jedzie.

    :-)

  • 88. Data: 2021-06-11 13:54:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Jun 2021 12:12:36 +0200, r...@k...pl wrote:
    > Fri, 11 Jun 2021 09:38:49 +0200, w
    > <1wergwao6xuib$.1p0w1pm2t5s3$.dlg@40tude.net>, "J.F"

    > Masz linię na jezdni, która jest unormowana, więc po co zgadywać?

    Unormowana, ale nie wiadomo czy dobrze namalowana :-)

    Poza tym nie mam podgladu poklatkowego, wiec nie wiem jaki czas zajelo
    przejechanie.

    A Tobie jaka predkosc wychodzi ?

    J.

  • 89. Data: 2021-06-11 13:55:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 11 Jun 2021 09:25:38 +0100, K wrote:
> [...]
    lajnoge-dwa-zarzuty-dla-kierowcy-5116382

    > Nie, ciekawi mnie czy w ogole poszedl siedziec czy sie np. wykupil tak
    > jak Hajto.

    To chyba musisz doczytac znaczenie slowa "kwintesencja" :-)

    A Hajto, jesli dobrze guglam - trzezwy byl, to sie nie musial
    wykupywac.
    Choc jakby to bylo dzisiaj ... no, ciekawe jaki bylby wyrok.

    J.

  • 90. Data: 2021-06-11 13:58:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nienaturalne jest przejeżdżanie z rozpędem po PRZEJŚCIU DLA PIESZYCH.
    Czego nie rozumiesz???
    BTW dziecko na rowerku czy hulajnodze to ustawowo pieszy.

    -----