  • 11. Data: 2010-12-31 17:18:57
    Temat: Re: OT - "kradzie? impulsow VoIP" - prosba/pytanie
    Od: wm <...@w...pn>

    no to prawda ale jeśli przestały działać ograniczenia i doszło do
    nadużycia to wina lub przynajmniej jej część leży po stronie operatora.

    Nie ma znaczenia co jest przyczyną, mógł dzwonić pracownik Jana
    Pytającego a nawet on sam po pijaku.
    Ograniczenia służą by nie dopuścić do takich sytuacji.

    Nie będąc prawnikiem stawiałbym jednak na Jana w sprawie sądowej z
    operatorem. Tylko pewnie operator co nie ma nawet bilingu online to za
    majątek ma stary serwer i dziurkacz do papieru.

    Pewnie dla operatora bezpieczniej nie oferować takiej usługi, bo jak się
    zepsuje to poniesie stratę. Ale tak samo bezpieczniej dla klienta omijać
    takiego operatora szerokim łukiem.

  • 12. Data: 2011-01-01 12:12:13
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

    > z calego tego potoku sensowne jest tylko usuniecie blokad
    > jesli zostaly zamowione prawidlowo, to powinny dzialac
    > tp dla przykladu zwraca co do grosza koszty polaczen, ktore doszly do skutku
    > pomimo prawidlowo zamowionej blokady
    > czasem (rzadko) wymaga to dwoch reklamacji, ale dziala

    Też tak to widzę.
    Jedyny punkt zaczepienia to zamówiony i zdjęty bez informowania
    zamawiającego limit.
    Ale do tego musi być jakaś dokumentacja, papiery, faxy, ewentualnie maile.

    Marcin

    p.s. podstawowe zabezpieczenie - polecam ograniczyć dla wszystkich
    abonentów SIP możliwość prowadzenia równoległych rozmów do jednej.
    Pierwszy krok w unikaniu problemów. Niestety jak ktoś się fizycznie
    włamie na maszynę gdzie stoi asterisk to sobie go może przekonfigurować
    i wyczyścić logi... ale t0 już inny rozdział.

  • 13. Data: 2011-01-01 12:12:26
    Od: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>

  • 14. Data: 2013-03-14 21:48:28
    Temat: Re: OT - "kradzież impulsow VoIP" - prosba/pytanie
    Od: r...@a...pl

    W dniu piątek, 31 grudnia 2010 00:49:03 UTC+1 użytkownik Jan Pytajacy napisał:
> [...]
    > stacjonarne w Polsce.
    > Czy dostep do gatewaya przez internet (bez vpn) bez mozliwosci
    > ustawienia limitu kwotowego, brak systemu do wykrywania anomalii/
    > fraudow, znikajace dyskryminatory po aktualizacji systemu, o ktorej
    > nie poinformowali, brak mozliwosci monitorowania online bilngu/
    > polaczen + kilka tego typu kwiatkow, to nienalezyte wykonanie umowy i
    > pomimo odrzucenia mojej reklamacji mam szanse w postepowaniu sadowym?
    > Jaka droge radzicie wybrac (sad, postepowaniu polubowne)?
    >
    > Bede wdzieczny za wszelie sugestie i pomoc. Jesli chodzi o UKE - poki

    Witam
    Właśnie spotkał mnie dokładnie taki sam problem
    Czy mogę liczyć na informację jak sprawa się zakończyła?
    Jak wyglądała kwestia rozliczeń i operatora?
    Zgłosiłem dzisiaj sprawę na Policję i zastanawiam się co dalej....
    pozdrawiam
    RM

  • 15. Data: 2013-03-14 22:02:05
    Od: r...@a...pl