  • 1. Data: 2010-12-29 22:16:08
    Temat: gts znowu problemy z routingiem
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    To już któryś raz w ciągu ostatnich paru tygodni. Czy oni powymieniali
    routery na znaną firmę na "H" czy co ...

    liczba prefixów: 117030 ...

    Na infolinii "wszyscy konsultanci sa zajęci" udało się zgłosić po 12
    minutach wiszenia na telefonie.

    wojtek

    --
    polecam stronę: www.nartyrowery.pl
    największy sklep ze sprzętem narciarskim i snowboardowym

  • 2. Data: 2010-12-29 22:55:33
    Temat: Re: gts znowu problemy z routingiem
    Od: "Sied@r" <s...@d...lub.pl>

    W dniu 29.12.2010 23:16, crazy bejbi pisze:
    > Witam,
    >
    > To już któryś raz w ciągu ostatnich paru tygodni. Czy oni powymieniali
    > routery na znaną firmę na "H" czy co ...

    A co ma piernik do wiatraka.

    Darek

  • 3. Data: 2010-12-29 23:04:15
    Od: Piotr Gackiewicz <g...@i...pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> wrote:
    > Witam,
    >
    > To już któryś raz w ciągu ostatnich paru tygodni. Czy oni powymieniali
    > routery na znaną firmę na "H" czy co ...
    >
    > liczba prefixów: 117030 ...

    No to może te brakujące Ci prefiksy wysyłają do mnie zamiast do Ciebie.
    Updejty niektórych prefiksów dostałem nawet po 100 razy w ciągu ostatnich 2
    godzin ;-)

    --
    Piotr Gackiewicz

  • 4. Data: 2010-12-30 00:20:12
    Od: Przemysław Gubernat <r...@W...r3pc10.pl.na.newsach>

    W dniu 2010-12-29 23:16, crazy bejbi pisze:
> [...]
    >
    > liczba prefixów: 117030 ...
    >
    > Na infolinii "wszyscy konsultanci sa zajęci" udało się zgłosić po 12 minutach

    Od ok. 18 do 22:30 GTS u mnie "pływał" tak co 15-20 minut "standard" do
    praktycznie zerowego ruchu. Może jakiegoś MieTka testowali ;-)

    --
    [WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
    CB: Intek M-490 ML 145

    +-=-=-=-=-=-=-=- Przemysław Gubernat -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    =-=-=-=-+

  • 5. Data: 2010-12-30 08:57:51
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

> [...]
    > routery na znaną firmę na "H" czy co ...
    >
    > liczba prefixów: 117030 ...
    >
    > Na infolinii "wszyscy konsultanci sa zajęci" udało się zgłosić po 12

    Witam.

    Ich infolinia deklarowała czas naprawy do 1h. Trwało to ponad 4h.
    Niestety robi się to już nudne, wieczne problemy z routingiem.
    Korzystam z ich łącz od paru lat i w ostatnim czasie to łącze sypie się
    częściej niż abonenckie łącze z kablówki za 50 zł z tv.

    Kpina.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-12-30 12:28:32
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-12-30 09:57, Krzysztof Magosa pisze:

> [...]
    > Korzystam z ich łącz od paru lat i w ostatnim czasie to łącze sypie się
    > częściej niż abonenckie łącze z kablówki za 50 zł z tv.

    do mnie napisali, że naprawione o 1.20 w nocy

    Wojtek

  • 7. Data: 2010-12-30 12:33:05
    Od: Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij>

    Osoba crazy bejbi napisała na pl.internet.polip:

    > do mnie napisali, że naprawione o 1.20 w nocy

    multimo 6Mb ma transfer ok. 600kb/s. Pingi do gtsu zawyżone. No, ale
    przynajmniej zagranica w ogóle działa, nie to co wczoraj. Pod wieczór
    przypuszczalnie znowu będzie padaka.

    Marcin Kocur

  • 8. Data: 2011-01-10 11:53:00
    Od: Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl>

    crazy bejbi wrote:

    > Witam,
    >
    > To już któryś raz w ciągu ostatnich paru tygodni. Czy oni powymieniali
    > routery na znaną firmę na "H" czy co ...

    Dziś powtórka z rozrywki? Świata nie widać z ich własnego datacenter.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 9. Data: 2011-01-10 12:22:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-01-10, o godz. 12:53:00
    Arek <a...@...a.z.e.t.a.pl> napisał(a):

    > Dziś powtórka z rozrywki? Świata nie widać z ich własnego datacenter.

    Powtórka. Panienka na infolinii duka że mają "awarię jednego DSL-a" -
    dokładnie coś takiego mi powiedziała zanim poprosiłem żeby mnie
    połączyła z działem technicznym. A i tak od 40 minut czeka połączenie
    na telefonie - widać że trafiło solidną liczbę ludzi.

    Zdrówko

  • 10. Data: 2011-01-10 12:27:02
    Od: DK <c...@W...wroclaw.pl>

    Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

> [...]
    > połączyła z działem technicznym. A i tak od 40 minut czeka połączenie
    > na telefonie - widać że trafiło solidną liczbę ludzi.

    Wyglada to na awarie globalna GTS.

    pozdrawiam