eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleFerie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni? › [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    From: Arni <a...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są
    chętni?)
    Date: Tue, 14 Dec 2010 08:37:43 +0100

    Lovtza pisze:

    > Nie linkujemy nic na siłę. Myślę, że minimum kultury osobistej (na
    > prawdę absolutne minimum) wystarczy, aby powstrzymać się od komentarzy,
    > które większość odbierze jako wyraz problemów emocjonalnych, żali,
    > życiowych niepowodzeń, tudzież kompleksów.

    wiekszosc doskonale zna mierny poziom wielu uzytkowników forum
    scigacz.pl ktorego to zgniłe owoce przedostają sie na pl.rec.motocykle.
    mam Ci opowiedziec historie juz chyba kilkuletnią? rozumiem ze nie
    zagladasz tu i nie widzisz tego problemu? Zupełnie nie masz pojecia, że
    działał przez dlugi czas cancelbot wycinajacy Wasze przecieki bo ich
    poziom był juz legendarny? Niestety przestał działac i problem odnowił
    sie jak wrzód na tyłku.

    > Jeśli chodzi o komercję, to portal nie ma żadnego zysku (słownie, abyś
    > zrozumiał dokładnie - ani złotówki, nawet grosza) z działania czytnika.
    > Żadnego, ale podejrzewam, że i tak swoje wiesz najlepiej na świecie. Ja
    > np. korzystam z czytnika bo to dla mnie najwygodniejsze rozwiązanie.
    > Tylko tyle i aż tyle.

    rozumiem ze cała działalnosc scigacz.pl łącznie z ta czescią
    http://sklep.scigacz.pl/ to działalnosc charytatywna i ilosc odwiedzin
    nie ma zadnego znaczenia? przyjete jest w usenecie, ze nie sluzy do
    działalnosci komercyjnej.

    > Przeprosiny są jak najbardziej na miejscu, choć nie sądzę aby były
    > szczere. Tym bardziej jestem rozczarowany, że w tym miejscu już nawet
    > nie da się pogadać o jeżdżeniu motocyklem. Katastrofa. Natomiast zgadzam
    > się z tym, że robisz totalnego off-topa, co tak zasłużonemu
    > netykicieżaowi jak Ty doprawdy nie wypada ;)

    robie offtopa tylko i wyłacznie dlatego, żebys nie mogl powiedziec, ze
    nie zauwazyłes osobnego watku zakładanego juz niejednokrotnie w celu
    omówienia problemu Waszej bramki. Pomijam juz ile było dyskusji w innych
    watkach (mogły Cie nie interesowac.)
    Jesli tak Ci zalezy na poziomie farum to przyjmij do wiadomosci, ze
    bardzo wielu ludzi smieje sie z niego (podobnie jak z precla) stawiajac
    znak równosci scigacz.pl = dzieci neostrady.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"