    From: Verox <a...@b...veroxsystems.com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Operator z Czech w Polsce
    Date: Mon, 28 Mar 2011 13:07:40 +0000 (UTC)

    Poważnie zastanawiam się nad przeniesieniem działalności do Czech, bądź
    Słowacji. Przeczytałem dziś list który dostałem z UKE i wszystkie instrukcje,
    bez wnikania w szczegóły - podpada mi to pod nękanie...
    Czy ktoś z Was orientuje się, jak wygląda w Polsce świadczenie usług przez
    spółke zarejstrowaną poza granicami Najjaśniejszej?

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB