    From: Smok Eustachy <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Operator z Czech w Polsce
    Date: Mon, 28 Mar 2011 14:17:09 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 14:06:28 +0000, Verox napisał(a):

    > Sam se wniknij, przecież te dokumenty są publiczne.
    >
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?
    place=Lead24&news_cat_id=450&news_id=6536&layout=8&p
    age=text

    Za samo przeczytanie tego UKE powinno płacić godzinówkę. Jak żem gasił
    scptycyzmem onegdaj entuzjastów UKE to się popisąłem prorockim
    uniesieniem. To jest bez sensu. Kadencja do końca maja ale jak myślicie,
    że następca będzie sensowny to się mylicie.