  • 201. Data: 2020-11-02 17:07:27
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 02-11-2020 o 15:58, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Irokez"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Swoja droga ciekawe - na naszych drogach koleiny dosc czeste, widac ze
    > woda stoi, a nieprzyjemnosci na szczescie nie ma ..

    I to już właśnie zależy od opon.
    Kiedyś też tak popłynąłem, ale opony były dość zużyte, bieżnika wiele
    nie było, więc zmieniłem i zapomniałem o temacie.
    Ale to też w sumie mógł być rodzaj bieżnika, a nie samo zużycie.

  • 202. Data: 2020-11-02 17:15:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2020 o 11:07, Shrek pisze:
    > Do miasta - śniegu pewnie nie zobaczą, a jak już to w końcu jak dobre
    > opony potrzebne do agresywnego stania w korku:)

    Dobra - jak nikt mnie nie przekona do jutra że inaczej to bedą na lato
    blueresponse a na zimę całorczne nokiany WeatherProof. Wygląda na to że
    o wiele lepiej poradzą sobie z akcją zima w mieście niż typowe sniegowe,
    nie trzeba będzie się zastanawiać czy już, a i jak w góry pojadę to już
    sobie na całorocznych radziłem - tym razem mam napęd na cztery łapy.

    Czyli będzie to o czym kiedyś myślałem - dreamteam - na lato letnie na
    zimę całoroczne.

    --
    Shrek

  • 203. Data: 2020-11-02 17:20:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale nie wiem, czy sie bac wyjazdu z obszaru lasu, czy wjazdu :-)

    Zawsze boj sie nieoczekiwanej zmiany warunków

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 204. Data: 2020-11-16 18:57:21
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-10-17 11:42, Shrek wrote:
    > letnie już mam - kwestia czy na zimę zmieniać na zimówki
    > czy całoroczne;)

    moje subiektywne zdanie - nie widziałem różnicy na asfalcie w okolicach
    -10 między goodyear vector 4seasons g2 a falkenami eurowinter hs449
    jechało się tak samo, hamowało tak samo, w zakrętach bez różnicy

  • 205. Data: 2020-11-16 19:32:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2020 o 18:57, m4rkiz pisze:

    > moje subiektywne zdanie - nie widziałem różnicy na asfalcie w okolicach
    > -10 między goodyear vector 4seasons g2 a falkenami eurowinter hs449
    > jechało się tak samo, hamowało tak samo, w zakrętach bez różnicy

    Przy - 10 to na suchym asfalcie będzie bez różnicy, pytanie jest jak
    będzie na mokrym przy +10, bo na śnigu to w zasadzie bez znaczenia;)

    Ps - jednak dębice HP2 pójdą.

    --
    Shrek

  • 206. Data: 2020-11-17 21:09:52
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2020-10-28 11:11, Cavallino wrote:

    > Na świecie długo

    Śmiem wątpić.

    https://thedriven.io/2020/11/11/south-australia-to-i
    mpose-road-user-tax-on-electric-vehicles-from-2021/

    I jak wynika z artykułu stan Kalifornia już opodatkowuje wszystkie auta
    niezależnie od napędu.