  • 191. Data: 2020-10-31 22:39:08
    Temat: Re: Opony na zimę
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 20:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > kombinuj, kombinuj...

    > Rozumiem, to rzeczywiście bardzo przykre doswaidczenie skoro co
    > hamowanie to dzwon.

    Przekombinowałeś.
    Jeśli przyjmiesz moje założenie, to będzie
    średnio jeden dzwon na niecały milion km.

  • 192. Data: 2020-11-01 08:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Przekombinowałeś.
    > Jeśli przyjmiesz moje założenie, to będzie
    > średnio jeden dzwon na niecały milion km.

    CZyli jednak nie *zawsze*... Uff... ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 193. Data: 2020-11-01 15:20:25
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-11-01 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > CZyli jednak nie *zawsze*... Uff... ;-P

    Zawsze, zawsze - kolejny błąd wnioskowania.
    Takie trzeba przyjąć założenie, że zawsze za Tobą
    jedzie jakaś lebiega i nie hamować gwałtownie
    na żółtym czy przed przejściem.
    Uchroni Cię to w praktyce przed większą ilością
    wjazdów w bagażnik.

  • 194. Data: 2020-11-01 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

> [...]
    > jedzie jakaś lebiega i nie hamować gwałtownie
    > na żółtym czy przed przejściem.
    > Uchroni Cię to w praktyce przed większą ilością

    Ej, ej - to tobie ktos wjechał wiec nad swoja jazda popracuj zamiast
    dawac innym rady :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 195. Data: 2020-11-01 22:52:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-11-01 o 19:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ej, ej - to tobie ktos wjechał wiec nad swoja jazda popracuj zamiast
    > dawac innym rady :)))

    To nawet nie rady tylko opis doświadczenia życiowego.
    Od czasu kiedy mi ktoś wjechał, to już się nie
    powtórzyło :-)

  • 196. Data: 2020-11-02 07:58:44
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-10-31 o 19:40, Shrek pisze:

    > Frigo 2 czy frigo 2hp?

    Ani opon, ani tamtego samochodu już nie mam, ale patrząc po obrazkach w
    necie, to były frigo2.

    --
    viktorius

  • 197. Data: 2020-11-02 11:42:55
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak Ci przyłoży ze 100 to możesz mieć kark złamany, co i nie wiadomo jak daleko i
    dokąd odskoczysz (może akurat na tory pod
    lokomotywę?)
    Przy 30 oglądam, czy hak nadal prosty.

    -----

  • 198. Data: 2020-11-02 15:52:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >Ale wiesz ze to to samo miejsce tylko ze zi nnego punktu widzenia? :)

    Ale nie wiem, czy sie bac wyjazdu z obszaru lasu, czy wjazdu :-)

    J.

  • 199. Data: 2020-11-02 15:58:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irokez" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-10-30 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    >I ciesz się. Nic przyjemnego.
    >Przez 30 lat tylko na Passio mnie ta "przyjemność" dopadła. W sumie
    >nawet kolein nie było, prosta droga (mega szczęście) i to jeszcze
    >lekko w dół, deszcz.

    Swoja droga ciekawe - na naszych drogach koleiny dosc czeste, widac ze
    woda stoi, a nieprzyjemnosci na szczescie nie ma ..

    >Dobrze że prosta. Po prostu nagle koła zaczęły kręcić się szybciej
    >niż jadę, obroty silnika skoczyły i takie uczucie jakby samochód się
    >uspokoił, mniej trzęsło (nie rzucało jak to piszesz).
    >Po prostu opony zamieniły samochód w wodolot. Komplet śpiących
    >pasażerów, bo to noc była, nikt nic nie poczuł. Moją reakcją było
    >odpuszczenie gazu i trzymanie dalej prosto kierownicy aż osiądzie
    >łajba na dnie i wytracanie silnikiem prędkości. Dobrze że prosta była
    >inaczej pewnie byśmy nie pisali.

    Pytanie czy grozi, ze jedno kolo wypadnie jak plytszy kawalek, i ze
    zakonczy sie piruetem ...

    >Działa pobudzająco lepiej jak najlepsza kawa.

    Pod warunkiem ze zauwazysz i wiesz czym to grozi.
    Bo jak piszesz - mozna nie zauwazyc :-)

    J.

  • 200. Data: 2020-11-02 16:13:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    Nie chodzi o skutek.
    A jak będzie jechał czołgiem, to nic po mnie nie zostanie.
    Zerojedynkowo nadal jest sytuacja:
    wjechał - nie wjechał.