  • 190. Data: 2013-12-19 00:50:59
    Temat: Re: Osły na letnich oponach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Taki jak z kontrolą trzeźwości. Nieuzasadnione naruszenie swobód
    > obywatelskich.

    Nie mam pojecia o czym mówisz.
    A jaki jest problem z kontrolą trzeźwości?

    > Na jakie cele ? Podgrzewane skrzyżowania ? Ty się chcesz w ZOMO bawić
    > ot co

    Nie "na jakie cele", tylko za kare, ze jezdzisz samochodem nieprzygotowanym
    do warunków utrudniajac tym samym zycie innym i dodatkowo pewnie powodując
    niebezpieczesntwo.

  • 192. Data: 2013-12-19 01:10:07
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Bardzo merytorycznie...

    Prawda kole w aureolę

  • 193. Data: 2013-12-19 18:20:03
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie mam pojecia o czym mówisz.
    > A jaki jest problem z kontrolą trzeźwości?

    Właśnie taki

    > Nie "na jakie cele", tylko za kare,

    To wiadomo. Pytam co z zrobisz z cudzym majątkiem ?

    > ze jezdzisz samochodem nieprzygotowanym
    > do warunków utrudniajac tym samym zycie innym i dodatkowo pewnie powodując
    > niebezpieczesntwo.

    Pierdoły

  • 194. Data: 2013-12-19 20:59:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Właśnie taki

    Znaczy jaki?

    > To wiadomo. Pytam co z zrobisz z cudzym majątkiem ?

    Ty na serio pytasz, czy po prostu sobie jaja robisz?
    O budzecie słyszałes?

    Merytorycznie poproszę...

  • 195. Data: 2013-12-20 05:12:37
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Znaczy jaki?

    Narusza podstawowe swobody obywatelskie

    > Ty na serio pytasz, czy po prostu sobie jaja robisz?
    > O budzecie słyszałes?

    A Ty odróżniasz karę od kradzieży ?

    > Merytorycznie poproszę...

    Nie, to ja proszę a Ty mi pierdoły pociskasz. Mnie się wydaje, że ktoś komu
    samochód nie jedzie sam opony zmienia i nie trzeba mu na tę okoliczność
    niczego kraść.

  • 196. Data: 2013-12-20 11:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Narusza podstawowe swobody obywatelskie

    To znaczy jakie? Jeżdzenie po pijaku nie jest swobodą obywatelską.
    A badanie nie jest jakoś specjalnie inwazyjne...
    Więc musisz wyjaśnić co masz konkretnie na myśli.

    > A Ty odróżniasz karę od kradzieży ?

    Tak. A Ty?
    Kara jest za przewiny. Według Ciebie, jeżeli prawo stanowiłoby dla dobra
    ogółu ze w czasie opadu sniegu nie wolno jezdzic na letnich oponach to
    osoba łamiąca ten zakaz nie jest winna wykroczenia?

    > Nie, to ja proszę a Ty mi pierdoły pociskasz. Mnie się wydaje, że ktoś
    > komu samochód nie jedzie sam opony zmienia i nie trzeba mu na tę
    > okoliczność niczego kraść.

    Jakaś nieskładna ta wypowiedź ale spróbuje się domyślić:
    sugerujesz, ze przecież nikt nie wyjedzie na snieg na letnich bo etedy by
    mu samochód nie jechał, wiec za wczasu wymieni na zimowe?
    skoro tak, to nikt mu niczego nie ukradnie, bo kara byłaby tylko za
    niewymienienie. A skoro wymieni to wszystko jest ok.
    No chyba, ze sugerujesz, ze fakt wymienienia moze nastapic dopiero po
    pierwszej obserwacji: o samochód mi nie jedzie bo mam letnie a tu snieg.

    Ale wtedy sprowadzamy ludzi do poziomu idiotów co to musza sprawdzic, czy
    rzeczywiście samochód na letnich po sniegu słabo jedzie.
    A takie sprawdzania kosztuje niestety paraliz miasta.
    Pytanie wiec, dlaczego ktos kto nie jest w stanie uwierzyc na słowo, ze
    letnie po sniegu nie jezdza, musi takie tesy robic w srodku miasta,
    paralizujac przejazd innym, przygotowanym?

  • 197. Data: 2013-12-20 21:57:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > To znaczy jakie? Jeżdzenie po pijaku nie jest swobodą obywatelską.

    A chodzenie po pijaku ?

    > A badanie nie jest jakoś specjalnie inwazyjne...

    No i co z tego ?

    > Więc musisz wyjaśnić co masz konkretnie na myśli.

    > Tak.

    Nie widać

> [...]
    > ogółu ze w czasie opadu sniegu nie wolno jezdzic na letnich oponach to
    > osoba łamiąca ten zakaz nie jest winna wykroczenia?

    I jak zapłaci to wszystko będzie ok ?

    > Jakaś nieskładna ta wypowiedź

    Bo czytać nie umiesz ?

> [...]
    > No chyba, ze sugerujesz, ze fakt wymienienia moze nastapic dopiero po
    > pierwszej obserwacji: o samochód mi nie jedzie bo mam letnie a tu snieg.

    Skoro sam sobie poradzi to po co kara i dlaczego finansowa

    > Ale wtedy sprowadzamy ludzi do poziomu idiotów

    Znaczy Ty ich sprowadzasz

    > co to musza sprawdzic, czy
    > rzeczywiście samochód na letnich po sniegu słabo jedzie.
    > A takie sprawdzania kosztuje niestety paraliz miasta.

    Paraliż bierze się z ... wielosezonowych w TIRach

  • 198. Data: 2013-12-20 22:29:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > To znaczy jakie? Jeżdzenie po pijaku nie jest swobodą obywatelską.

    Jest, aczkolwiek nie nadaje się do chronienia.
    Twoja wolność kończy się ta, gdzie zaczyna ograniczać wolność kogo innego.

    Jazda po pijaku, na letnich oponach zimą, czy też uparcie lewym pasem,
    zdecydowanie do takich należą.

  • 199. Data: 2013-12-21 08:59:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > A chodzenie po pijaku ?

    Mnie to nawet specjalnie jezdzenie rowerem nie przeszkadza o ile gośc nie
    jedzie napruty srodkiem autostrady. I zarówno w przypadku roweru czy
    chodzenia ewentualne karanie ograniczyłbym tylko do skutków.
    Ale samochód to inna bajka - zbyt duze niebezpieczenstwo zwiazane z moca,
    masa itp.
    Ale nie do konca rozumiem do czego dążysz. Czy mogłbys, zamiast podpytywzć
    połsłówkami, napisać wprost? Jesteś za tym, aby było mozna jezdzic
    samochodem po alkoholu?

    > No i co z tego ?

    Do czego dążysz?

    > Nie widać

    > I jak zapłaci to wszystko będzie ok ?

    Ok bedzie, jak nie bedzie blokował ruchu.
    Kara ma mieć równiez działanie zapobiegające.
    Jeżeli bowiem masz wymienić opony za powiedzmy 600zl a ryzykujesz
    zapłacenie 500zł mandatu to ryzykowanie jest nieekonomiczne.

    > Bo czytać nie umiesz ?

    Nie, bo piszesz nieskładnie :)
    Ale odpowiadając - nie, ludzie sami nie zmieniają.
    Jadą, próbują, mówią, że jakoś to będzie, że śnieg u nas nie często itp.
    A potem się dziwią, że mały opad i miasto zablokowane na kilka godzin.

    > Skoro sam sobie poradzi to po co kara i dlaczego finansowa

    Po pierwsze dlatego, że nie zrobił tego zawczasu i przez to doprowadzał do
    blokowania miasta.
    Po drugie dlatego, ze pomimo tego, iż wiedział, że samochód ma niesprawny,
    dalej próbuje jechac na zasadzie: 2 km na godzine, ale jakos dojade. A inni
    mnie nie interesują.

    > Znaczy Ty ich sprowadzasz

    Nie, Ty ich sprowadzasz.
    Argumentowi BO TAK zawsze przeciwstawiam argument BO NIE!

    > Paraliż bierze się z ... wielosezonowych w TIRach

    Tez.
    Ale zauwaz - ja nie postuluje karania za letnie opony.
    Ja postuluje karanie za skutki.
    Wiec jezeli masz letnie ale jedziesz dobrze, nie masz problemu z ruszaniem
    itp. to ja się takich osób nie czepiam.

    > Pierdoły

    Ciekawy argument.
    Musisz go przedstawić w inynch dyskusjach przy stole wigilijnym!

  • 200. Data: 2013-12-21 09:14:29
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-21 08:59, Budzik pisze:

    > Mnie to nawet specjalnie jezdzenie rowerem nie przeszkadza o ile gośc nie
    > jedzie napruty srodkiem autostrady. I zarówno w przypadku roweru czy
    > chodzenia ewentualne karanie ograniczyłbym tylko do skutków.

    Otóż to! Karanie ograniczyć do skutków, a nie karać za "posiadanie
    aparatury". Zauważcie ile problemów wtedy znika!
    Ale przecież nie o to chodzi! Motłoch musi mieć co roztrząsać, żeby nie
    przyszło mu go głowy interesować się miliardowymi łapówkami w
    ministerstwach.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.