  • 191. Data: 2019-10-06 08:57:39
    Temat: Re: POpularno?? j?zyk?w programowania ??
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 10:12, heby wrote:
    > Tacy stanowią większość programistów Pascala w latach 80. Znam firmę w
    > której pracują do dzisiaj.

    Domorosle stwerdzenia mlodego niedouczonego szczeniaka :)
    Jestem _pewny_, ze nie dorastasz im nawet do pięt :)

    AK

  • 192. Data: 2019-10-06 10:31:36
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 15:18, Mateusz Viste wrote:

    > Ano właśnie... Dotyczy to szczególnie kolegi "AK", który jest pod tym
    > względem zupełnie żałosny, ale kolega heby niestety łatwo ulega
    > prowokacji i potem powstają takie przedszkolne tasiemce pt. "kto się
    > bardziej zna".

    Chetnie sie dowiem w czym niby jestem zalosny?
    W assemblerze?
    A moze w Algolu? :)

    AK

  • 193. Data: 2019-10-06 10:32:38
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 15:25, Mateusz Viste wrote:

    > Czyli dalej będziesz się przechwalać, nie mając zupełnie nic do
    > pokazania, tak jak to robi AK? Naprawdę szkoda.

    Co niby mam pokazac?
    Konkretnie :)

    AK

  • 194. Data: 2019-10-06 10:37:17
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 15:38, heby wrote:

    > Łomatko, kiedy ktoś wreszcie doceni że dokarmianie trola AK jest takie
    > fajne.

    Jak sie ma do czynienia z informatycznym _szczeniactwem_ to coz innego
    zostaje jesli nie (jednak w duzym stopniu merytoryczne:) trolowanie? :)

    Nigdy tez sie nie ukrywalem na usenecie.
    Nawet informatyczny szczeniak potrafi mnie natychiast znalezc:)))
    http://karpierz.net/CV/

    AK

  • 195. Data: 2019-10-06 10:42:46
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell>

    On Sun, 06 Oct 2019 10:32:38 +0200, AK wrote:

    > Co niby mam pokazac?
    > Konkretnie :)

    Proponuję dwie rzeczy - w zależności od kontekstu i stawianych tez:
    - argumenty
    lub
    - kod

    Tych wielce brakuje w twoich postach, które nierzadko ograniczają się do
    krótkiego sformułowania tezy (np. "jesteś gupi"), bez ciągu dalszego. Nie
    wykluczam, że wiesz o czym piszesz i masz podstawy by to pisać, ale bez
    poparcia tego czymkolwiek nie sposób tego stwierdzić. Rzekomy wiek
    emerytalny nie wystarczy.

    Mateusz

  • 196. Data: 2019-10-06 10:43:17
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 15:18, Mateusz Viste wrote:

    > A to już zależy od kontekstu. W "poważnym", dzisiejszym zastosowaniu -
    > zgodzę się. Ale ja tam lubię sobie czasem coś w czystym asm poskrobać,
    > niejako dla higieny umysłowej:
    >
    > https://sourceforge.net/p/bsum/code/HEAD/tree/trunk/
    bsum.asm
    > https://sourceforge.net/p/dwol/code/HEAD/tree/trunk/
    dwol.asm
    > https://sourceforge.net/p/ethflop/code/HEAD/tree/tru
    nk/ethflop.asm

    Naprawdę doceniam.
    Szczegolnie wake_on_lan, ale najbardziej floppy emulator :)

    AK

  • 197. Data: 2019-10-06 10:45:04
    Od: Mateusz Viste <m...@w...tell>

    On Sun, 06 Oct 2019 10:31:36 +0200, AK wrote:

    > Chetnie sie dowiem w czym niby jestem zalosny?
    > W assemblerze?
    > A moze w Algolu? :)

    Ani pierwszego, ani drugiego nie mamy jak sprawdzić. Może i jesteś bogiem
    asemblera, ale mamy wierzyć tak na słowo?

    Wspomniana żałosność dotyczy li tylko pustych przechwałek "a ja wiem
    lepiej".

    Mateusz

  • 198. Data: 2019-10-06 10:49:24
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 15:39, g...@g...com wrote:

    > No nie, on akruat z nas wszystkich coś jednak osiągnął - mianowicie wiek
    emerytalny.

    Jeszcze nie, ale marzę o tym _codziennie_ patrzac na mialkosc,
    bufonowatosc i niedouczenia dzisiejszego polskiego pokolenia
    informatycznego :)

    >>> [https://www.quora.com/Why-does-Putin-typically-resp
    ond-to-criticism-
    -Vorobiev]

    > No. Ale zobacz, jak to od razu zmienia odbiór tych dyskusji :)

    Jako syn przedwojennego oficera WP, potem AK-owca i w koncu Sybiraka
    naprawde doceniam takie zaszeregowanie pochadzace od dzisiejszej
    "polskiej mlodziezy" :) Suuuper :)

    AK

  • 199. Data: 2019-10-06 10:50:58
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 16:05, J-23 wrote:
    > A nie zauważasz tego że biblioteka LCL choć mocno niedopracowana raz
    > użyta odpalisz ją wszędzie? bez dokładania i szukania bibliotek. LCL to
    > tylko przykład.

    LCL ? Czy VCL ? Super biblioteka to byla.

    AK

  • 200. Data: 2019-10-06 10:53:37
    Od: AK <n...@n...net>

    On 2019-10-05 16:12, heby wrote:

    > A takie Qt jest w czymś gorsze?

    Gdy VCL byla w pelni dojrzala, to o Qt nawet plemnik jeszcze nie myslal.
    PS: Poza tym VCL byla przenosna: dzialala z Pascalem i C++

    AK