  • 11. Data: 2009-09-10 10:09:20
    Temat: Re: PROJEKTOR
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:h82eei$5nj$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    41.html?sortuj=cena_rosnaco

    > Zastanow sie przede wszystkim nad rozdzielczoscia tych prezentacji.
    > IMHO - 800x600 to za malo na wspolczesne programy.
    >
    > A z kolei te "Maksymalna rozdzielczość SXGA(1280 x 1024)" budzi
    > podejrzenie ze "projektor nie potrafi wiekszej rozdzielczosci
    > przeskalowac do swoich 800x600".

    > Niektorzy ludzie nie znosza DLP.

    To pewnie maja klopot w kinach 3D.

  • 12. Data: 2009-09-10 10:43:06
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > To pewnie maja klopot w kinach 3D.

    Nawet w zwykłym kinie cyfrowym od czasu do czasu widać tęczę.

  • 13. Data: 2009-09-10 11:18:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet w zwykłym kinie cyfrowym od czasu do czasu widać tęczę.

    A nawet dwie.

  • 14. Data: 2009-09-11 00:05:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Ghost pisze:

    > To pewnie maja klopot w kinach 3D.

    Spokojnie, projektory DLP wyższej klasy mają 3 matryce lusterek, bez
    kółka kolorów (podobnie jak projektory 3xLCD). Wtedy efekt tęczy nie
    występuje. Problem jest tylko przy 1-matrycowych projektorach.

    Pierwszy z brzegu przykład to InFocus SP777:
    http://www.infocus.com/Support/Products/Projectors/S
    P777.aspx

    Oczywiście w kinach stosuje się urządzenia o wyższej jasności i
    rozdzielczości.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 15. Data: 2009-09-11 09:56:45
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    P777.aspx

    > Oczywiście w kinach stosuje się urządzenia o wyższej jasności i

    Paczpan, a Bonawentura widzi tecze. Mię tłumoczyć nie potrzeba.

  • 16. Data: 2009-09-11 13:29:39
    Od: "William Bonawentura" <n...@i...pl>

    > Użytkownik "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> napisał w wiadomości

    P777.aspx

    > Paczpan, a Bonawentura widzi tecze. Mię tłumoczyć nie potrzeba.

    Dodam jeszcze, że widzę ją tylko podczas "cięć" z przejściem do białego. No
    ale może nienormalny jestem :)