  • 51. Data: 2022-06-19 17:14:06
    Temat: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-19-czerwca-2022 o 14:36, Poldek pisze:
    > dudnią i zasmradzają samochody i młotory. Na tym polega ta sztuczka.
    > Są jednak ludzie, którzy mają samochody, jeżdżą nimi, ale nie zawsze i
    > nie wszędzie. Potrafią też wysiąść z

    Kurwa weź się PRZEPROWADŹ. Zagłosuj nogami i nie zmuszaj innych do
    wywalania pieniędzy w błoto bo Ci śmierdzi.

  • 52. Data: 2022-06-20 15:11:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 18 Jun 2022 19:49:55 +0200, Cavallino wrote:

    > Nic się nie zamknęło, a jeśli ktoś sobie uroił, że elektryki rozwiążą
    > przy okazji problem korków i zużywających się opon, to chyba wcześniej
    > musiał mocnego baranka w ścianę zaliczyć.
    > Temat totalnie z dupy.

    Ale czy tu nie chodzi o cos innego?

    W Norwegii (i Danii) sa kolosalne podatki na samochody.
    Rzedu 200%. Co w jakis tam sposob ograniczalo ilosc samochodow w
    posiadaniu i na ulicach.

    Elektryki z podatku zwolniono, jak im jeszcze dac darmowe parkingi
    i buspasy, a Norwegowie maja wysokie zarobki,
    to co sie dziwic, ze problem narasta :-)

    Ktos go chyba wyolbrzymil na razie, ale w przyszlosci cos Norwegia
    bedzie musiala z tym zrobic. Bo to i samochodow za duzo, i podatkow za
    mało :-)

    > Równie dobrze można napisać że nie rozwiązały też problemu zidiocania
    > społeczeństw, co jest katastrofą ekologiczną.....

    Film "Idiocracy" ?

    J.

  • 53. Data: 2022-06-20 23:18:19
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.06.2022 o 14:42, Poldek pisze:

    > Jeszcze trzeba niejednego skoku, żeby matoły zrozumiały, że - ja to
    > mówią "We don't need more driverless cars. We need more carless
    > drivers". Optymistyczne jest to, że paliwa drożeją i energia ogólnie
    > drożeje, co powinno skłonić niektórych ludzi do zastanowienia się, czy
    > naprawdę jest sens jechać samochodem.

    I co, wsiądą na konia?

  • 54. Data: 2022-06-20 23:21:59
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 18.06.2022 o 14:22, _Master_ pisze:

    > Jednemu przeszkadza drugiemu nie. Jeden potrafi pracować w drukarni a
    > drugi NIE.
    >
    > Jeszcze nie ma prawa które karałoby za smród. Oczywiście nie mówimy o
    > zakładach przemysłowych w środku miasta.
    >
    > Nie podoba Ci się smród to się przeprowadź.
    >
    > Nie podoba Ci się pylenie drzew, to się przeprowadź.
    >
    > Nie podoba Ci się pogoda to się przeprowadź.

    Ty się przeprowadź. Ja tylko napisałem, że masz urojony problem ze
    smogiem o którym tu nikt jeszcze nie napisał. A teraz znowu inny problem
    masz i tak w kółko.

  • 55. Data: 2022-06-20 23:27:07
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.06.2022 o 17:08, _Master_ pisze:

    > Jeździłem T55. Wiem jak pachnie proch i PRAWDZIWE spaliny.
    >
    > Jeśli chodzi Ci o walory zapachowe to zabiegaj o PRAWDZIWE badania
    > techniczne a nie wylewanie dziecka z kąpielą tracąc bez sensu siły i
    > środki i jak widać również ZDROWIE ;-)

    Po co badać stare samochody? By złomować i kupować elektryki?

  • 56. Data: 2022-06-20 23:37:01
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.06.2022 o 17:14, _Master_ pisze:

    > Kurwa weź się PRZEPROWADŹ. Zagłosuj nogami i nie zmuszaj innych do
    > wywalania pieniędzy w błoto bo Ci śmierdzi.

    Śmierdzi każdemu. Wystarczy powiązać fakty.

  • 57. Data: 2022-06-20 23:41:50
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.06.2022 o 13:06, _Master_ pisze:

    > Konie STRASZNIE zatruwają planetę. Chcesz podpaść ekologom? ;-)

    Chcę uświadomić, że samochody to postęp. Jest tylko kwestia by nie
    smrodziły.

    > Jak się nie dba o samochód to każdy będzie SMRODZIŁ

    18-letni samochód złomuje się i kupuje elektryka.

  • 58. Data: 2022-06-21 00:06:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 19 Jun 2022 17:04:24 +0200, w <o...@m...org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Sat, 18 Jun 2022 21:34:16 +0200, r...@k...pl

    > Już ci napisałem, ale widać jesteś kompletnym debilem skoro nie
    > zrozumiałeś, zatem powtórzę specjalnie dla ciebie. Póki piszesz na
    > publicznej grupie będę komentować kiedy mi się podoba, nie tobie o tym

    Więc ja komentuję twoje debilizmy i sugeruję, że lepiej zamknąć gębę niż dalej
    się kompromitować.

    > decydować. Nie umiesz dyskutować na argumenty to się zwyczajnie za dyskusję
    > nie bierz.
    >
    > Dostałeś proste pytanie które miało cię doprowadzić do właściwego wniosku,

    Podobno nie ma głupich pytań, ale twoje udowodniło że jest inaczej.

  • 59. Data: 2022-06-21 01:37:20
    Od: Collie <c...@p...pl>

    W poniedziałek, 20.06.2022 o 23:41, ii napisał:

    > 18-letni samochód złomuje się i kupuje elektryka.

    Twizy, za przeproszeniem.

    --
    Collie

  • 60. Data: 2022-06-21 12:16:44
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 19.06.2022 o 14:36, Poldek pisze:

    > Nic dziwnego, wylot rury wydechowej jest na zewnątrz i jadąc samochodem
    > nie wdycha się własnych spalin.

    Ale jak jedziesz za kimś to już czujesz smród taki sam jak z twojego
    samochodu. Albo chodnikiem obok. Więc to jednak jest dziwne, że ich to
    nie rusza a np nawóz z pól im śmierdzi.

    > Ja też lubię jechać samochodem, ale nie
    > lubię, kiedy jestem w parku z dzieckiem, a obok wyją, ryczą, warczą i
    > dudnią i zasmradzają samochody i młotory.

    A w jakim parku tak jest? Parku samochodowym?

    > Na tym polega ta sztuczka.
    > Są jednak ludzie, którzy mają samochody, jeżdżą nimi, ale nie zawsze i
    > nie wszędzie.

    A co robią? Stoją obok samochodu? Samochód obok nich?

    > Potrafią też wysiąść z samochodu, przejść się na własnych
    > nogach, albo jechać rowerem, pociągiem lub usiąść na ławce.

    No ale co im to daje w temacie rozwiązania potrzeb transportowych. Jak
    na razie samochód jest jedynym sensownym środkiem transportu. Żadne tam
    piechtochody, rowery, pociągi i stojławki. Samochód po prostu działa.

    > Są też
    > ludzie, którzy wszędzie jeżdżą samochodem, jak mają do napisania SMSa,
    > rozmowę telefoniczną, to wsiadają do samochodu, włączają silnik i tak
    > tam tkwią generując w miejscu spaliny i hałas.

    Na to właśnie wymyślono elektryki i kabrio.

    > To są ludzie, którzy
    > podjeżdżając pod bierdonkę muszą wjechać 4 kołami w drzwi sklepu, żeby
    > przypadkiem nie przejść 20 metrów na nogach.

    I bardzo dobrze.

    > Ludzie, którzy wyjeżdżając
    > na wakacje starają się wjechać do jeziora, rzeki, morza samochodem, mieć
    > go zawsze przy sobie, nigdy nie tracić kontaktu wzrokowego ze swoim
    > samochodem.

    W czym problem?

    > Uważają, że jazda tramwajem, to coś PRLowskiego,

    PRLowski jest cały ten ruch transportu masowego. Jechałem wczoraj i ..
    no jak w PRLu. Każdy powinien mieć mały osobisty samochód. Żeby sobie
    mógł dojechać tam gdzie chce i kiedy chce. Miał gdzie bagaże umieścić,
    było mu wygodnie. Ewentualnie z szoferem jak nie umie sam prowadzić.

    > a hałas
    > silnika spalinowego to jest ich zdaniem osiągnięcie cywilizacji.

    Z d..y argument.