  • 41. Data: 2022-06-18 19:49:55
    Temat: Re: Piękna, ekologiczna katastrofa...
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 18-06-2022 o 18:47, r...@k...pl pisze:

    > Teoretycznie tak, ale jak widać ten skok wyszedł im bokiem, bo obywatele bogaci
    > to sobie pokupowali elektryków (by nimi śmigać po mieście) i kółko się
    > zamknęło.

    Nic się nie zamknęło, a jeśli ktoś sobie uroił, że elektryki rozwiążą
    przy okazji problem korków i zużywających się opon, to chyba wcześniej
    musiał mocnego baranka w ścianę zaliczyć.
    Temat totalnie z dupy.

    Równie dobrze można napisać że nie rozwiązały też problemu zidiocania
    społeczeństw, co jest katastrofą ekologiczną.....

  • 42. Data: 2022-06-18 21:34:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 18 Jun 2022 19:33:49 +0200, w <16b25ffkih0s$.dlg@myjk.org>, Myjk
    <m...@n...op.pl> napisał(-a):

    > Sat, 18 Jun 2022 18:56:01 +0200, r...@k...pl

    > Jak się nauczysz, że to jest grupa publiczna i mogę dowolnie
    > komentować twoje ułomne wypociny, to wtedy wróć do poważnej
    > dyskusji.

    Komentuj, ale najpierw trochę zmądrzej, zacznij wyciągać jakieś sensowne
    wnioski, bo na razie dałeś się pozna jako debil, który im mniej wie, tym więcej
    gada.

  • 43. Data: 2022-06-19 00:24:31
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-czerwca-2022 o 17:09, Myjk pisze:
    > siłą
    > rzeczy mniej emitują (bo ponoć jest ich tak dużo, że stoją w korkach,
    > a jak stoją to nie powodują wtórnej emisji)

    Gdyby smog wydobywał się z rury to miałbyś rację.

    Ale nie tylko wydobywa się z rury. A nawet z rury wydobywa się jego małą
    część.

    Ale tępe dzidy nadal będą wychwalać te wynalazki jako capaneum ;-) na
    miejskie trucie.

    To tak nie działa. Życie jest bardziej skomplikowane.

  • 44. Data: 2022-06-19 13:06:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu piątek-17-czerwca-2022 o 21:01, ii pisze:
    > Konie, łyse konie!

    Konie STRASZNIE zatruwają planetę. Chcesz podpaść ekologom? ;-)

    > Tak, moja 18-letnia Tigra śmierdziała na LPG dokładnie tak samo jak na
    > E95. No ale spalała 1 litr oleju na 1000km.

    Jak się nie dba o samochód to każdy będzie SMRODZIŁ

  • 45. Data: 2022-06-19 13:10:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-18-czerwca-2022 o 17:11, Myjk pisze:
    > Może standardowo zapomnieli że niska emisja EV mniej ludzi truje i co za
    > tym idzie więcej zostaje w kasie bo nie trzeba ludzi leczyć ze SMOGu.

    A może fizyka się nie dała nagiąć do ekofaszystowskich wierzeń? ;)

    Cięższe pojazdy, więcej pyłu, whoooj kasy wydanej na niewielki spadek e
    lecznictwie (jeśli jakiś był)

  • 46. Data: 2022-06-19 14:28:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-18 o 14:22, _Master_ pisze:

    > Jednemu przeszkadza drugiemu nie. Jeden potrafi pracować w drukarni a
    > drugi NIE.
    >
    > Jeszcze nie ma prawa które karałoby za smród. Oczywiście nie mówimy o
    > zakładach przemysłowych w środku miasta.
    >
    > Nie podoba Ci się smród to się przeprowadź.
    >
    > Nie podoba Ci się pylenie drzew, to się przeprowadź.
    >
    > Nie podoba Ci się pogoda to się przeprowadź.

    Lubisz spaliny? To nasadź szlauch na wylot rury wydechowej swojego
    samochodu, drugi koniec umieść w kabinie. Wsadź do środka swoje dzieci,
    uruchom silnik i voila :-)

  • 47. Data: 2022-06-19 14:36:32
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-17 o 20:51, ii pisze:

    > Właściciele smrodzących samochodów są wyjątkowi, nie czują tego smrodu.

    Nic dziwnego, wylot rury wydechowej jest na zewnątrz i jadąc samochodem
    nie wdycha się własnych spalin. Ja też lubię jechać samochodem, ale nie
    lubię, kiedy jestem w parku z dzieckiem, a obok wyją, ryczą, warczą i
    dudnią i zasmradzają samochody i młotory. Na tym polega ta sztuczka.
    Są jednak ludzie, którzy mają samochody, jeżdżą nimi, ale nie zawsze i
    nie wszędzie. Potrafią też wysiąść z samochodu, przejść się na własnych
    nogach, albo jechać rowerem, pociągiem lub usiąść na ławce. Są też
    ludzie, którzy wszędzie jeżdżą samochodem, jak mają do napisania SMSa,
    rozmowę telefoniczną, to wsiadają do samochodu, włączają silnik i tak
    tam tkwią generując w miejscu spaliny i hałas. To są ludzie, którzy
    podjeżdżając pod bierdonkę muszą wjechać 4 kołami w drzwi sklepu, żeby
    przypadkiem nie przejść 20 metrów na nogach. Ludzie, którzy wyjeżdżając
    na wakacje starają się wjechać do jeziora, rzeki, morza samochodem, mieć
    go zawsze przy sobie, nigdy nie tracić kontaktu wzrokowego ze swoim
    samochodem. Uważają, że jazda tramwajem, to coś PRLowskiego, a hałas
    silnika spalinowego to jest ich zdaniem osiągnięcie cywilizacji.

  • 48. Data: 2022-06-19 14:42:43
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2022-06-18 o 19:49, Cavallino pisze:

> [...]
    >
    > Równie dobrze można napisać że nie rozwiązały też problemu zidiocania
    > społeczeństw, co jest katastrofą ekologiczną.....

    Jeszcze trzeba niejednego skoku, żeby matoły zrozumiały, że - ja to
    mówią "We don't need more driverless cars. We need more carless
    drivers". Optymistyczne jest to, że paliwa drożeją i energia ogólnie
    drożeje, co powinno skłonić niektórych ludzi do zastanowienia się, czy
    naprawdę jest sens jechać samochodem.

  • 49. Data: 2022-06-19 17:04:24
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 18 Jun 2022 21:34:16 +0200, r...@k...pl

    > Komentuj, ale najpierw trochę zmądrzej, zacznij wyciągać jakieś sensowne
    > wnioski, bo na razie dałeś się pozna jako debil, który im mniej wie, tym więcej
    > gada.

    Już ci napisałem, ale widać jesteś kompletnym debilem skoro nie
    zrozumiałeś, zatem powtórzę specjalnie dla ciebie. Póki piszesz na
    publicznej grupie będę komentować kiedy mi się podoba, nie tobie o tym
    decydować. Nie umiesz dyskutować na argumenty to się zwyczajnie za dyskusję
    nie bierz.

    Dostałeś proste pytanie które miało cię doprowadzić do właściwego wniosku,
    a nie wyciągniętego z tyłka. Nie odpowiedziałeś ani mnie, co mnie w sumie
    nie boli jakoś szczególnie, bo miałeś odpowiedzieć sobie, w zamian za to
    wziąłeś się za przytyki jak jakiś burak spod budki z piwem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 50. Data: 2022-06-19 17:08:08
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-19-czerwca-2022 o 14:28, Poldek pisze:
    > Lubisz spaliny? To nasadź szlauch na wylot rury wydechowej swojego
    > samochodu, drugi koniec umieść w kabinie. Wsadź do środka swoje dzieci,
    > uruchom silnik i voila

    Jeździłem T55. Wiem jak pachnie proch i PRAWDZIWE spaliny.

    Jeśli chodzi Ci o walory zapachowe to zabiegaj o PRAWDZIWE badania
    techniczne a nie wylewanie dziecka z kąpielą tracąc bez sensu siły i
    środki i jak widać również ZDROWIE ;-)