  • 11. Data: 2009-07-03 13:40:15
    Temat: Re: Pistolet do kleju
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > W tej chwili mam FL-158 i jest to typowy chiński syf.

    Czy ktoś używa i może polecić Topex?
    K.

  • 12. Data: 2009-07-03 13:56:42
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Da się zidentyfikować producenta i typ tego pistoletu?
    > K.

    Tutaj masz opis (instrukcja obsługi ).Około 500kilo.
    http://www.kompernass.com/pages/index.php?page=1,2,1
    ,1&product=263

    Pzdr

  • 13. Data: 2009-07-03 16:24:13
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Tutaj masz opis (instrukcja obsługi ).Około 500kilo.
    > http://www.kompernass.com/pages/index.php?page=1,2,1
    ,1&product=263

    Serdeczne dzięki.
    K.

  • 14. Data: 2009-07-03 17:32:54
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-07-03 15:40:15 +0200, John Smith <d...@b...pl> said:

    > Czy ktoś używa i może polecić Topex?

    Polecam... nie kupować ;)

    --
    DJ

  • 15. Data: 2009-07-03 17:54:22
    Od: "henry1" <h...@i...pl>

    > Serdeczne dzięki.
    > K.

    Nie ma za co .Mam taki chyba ze dwa lata i jestem zadowolony.W Lidlu maja
    też
    wkłady klejowe do nich. Możesz obserwować ich ofertę w necie. Mają swoją
    stronę .Pewnie znowu się pojawi.
    Pzdr

  • 16. Data: 2009-07-03 18:57:14
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 03 Jul 2009 15:40:15 +0200 John Smith <d...@b...pl>
    napisał:

    >Czy ktoś używa i może polecić Topex?

    Używał. Nie poleca.

    --
    I really hate this damn machine,
    I wish that they would sell it.

  • 17. Data: 2009-07-03 20:36:38
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Używał. Nie poleca.

    Dzięki, takie informacje też bardzo potrzebne. Bo na papierze wyglądają dobrze.
    K.

  • 18. Data: 2009-07-03 21:03:23
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    John Smith pisze:

    > Czy ktoś używa i może polecić Topex?

    Używałem aż się nie spalił.
    NIE KUPUJ.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 19. Data: 2009-07-03 21:03:50
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    John Smith pisze:

    > Dzięki, takie informacje też bardzo potrzebne. Bo na papierze wyglądają
    > dobrze.

    Chyba jak leżą niewłączone na tym papierze...

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 20. Data: 2009-07-03 21:53:11