  • 11. Data: 2016-11-25 10:50:48
    Temat: Re: Podwyżka OC - rekord?
    Od: z <...@...pl>

    http://www.rmf24.pl/ekonomia/news-wojna-cenowa-ubezp
    ieczycieli-pod-lupa-uokik-sprawdzaja-czy-b,nId,23117
    23

  • 12. Data: 2016-11-25 18:46:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > A nie jest tak że szkody liczą wg użytkownika(bo w UFG po peselu
    > sprawdzają) a nie auta/polisy? Więc jak miałeś szkodę na jednym aucie
    > to uderza we wszystkie Twoje polisy

    Nie. To auta na inna osobe - ta osoba a raczej te osoby bo jest dwóch
    włascicieli nie miał zadnej szkody.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 13. Data: 2016-11-25 18:46:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > lol.
    > dzisiaj oc za moje punto van - 550pln mialem, zaproponowali 691 a w AXA
    > zaproponowali mi pincet. Bez dwóch złotych:)
    >
    > za to w rankomacie najniższa oferta to link4 za 726pln

    Gdzie szukasz? Masz jakiegos agenta pod reka czy strona po stronie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 14. Data: 2016-11-25 20:08:24
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2016-11-25 o 18:46, Budzik pisze:
    > Użytkownik sirapacz n...@s...pl ...

    > Gdzie szukasz? Masz jakiegos agenta pod reka czy strona po stronie?

    691pln to samo pzu mi wyslalo jako propozycje kontynuacji.
    rankomat to rankomat.pl - agreguje oferty roznych towarzystw
    axa akurat dla tego samochodu w rankomacie nie wyskakiwala wiec
    pofatygowalem sie sam na ich stronę i tam wyszło mi 498pln.

    odezwal sie do mnie agent i zaproponowal 691 samo oc albo 655 jesli
    wezmę OC i NNW :)
    coś czuję, że się pożegnam na rok z pzu.

  • 15. Data: 2016-11-26 19:04:44
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2016-11-24 o 23:00, Budzik pisze:
    > Proama
    > Ubezpieczenie dotychczas - ok 300zł.
    > Brak jakichkolwiek szkód.
    > Przyznane zniżki - 70%.
    > Proponowana aktualna stawka - 1300zł...
    >
    > Ponad 4x więcej...?
    > WTF?

    Działalność gospodarcza?
    Firmowe?

    Sławek

  • 16. Data: 2016-11-27 00:07:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Slavekk s...@g...pl ...

    > Działalność gospodarcza?
    > Firmowe?

    Jeden ze wspolwłaściceli rzeczywiście prowadzi DG.
    Auto osobowe, niefirmowe, to stara osobówka z 95r. warta pewnie te
    1300zł.:)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeśli będąc w towarzystwie kobiety potrafisz z niej czytać jak z

  • 17. Data: 2016-11-27 22:14:14
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    coś panikujecie.
    Ja właśnie do wiosny wymienię 5 samochodów (3 sprzedam, 2 wezmę w
    posiadanie :P ), kalkulatory zarówno dla dotychczasowych na kontynuację
    (1,9-2.2 turbodizle suvy albo "rodzinne vany") jak i dla nowych
    (wolnossak 2.0 i wolnossak 3,2-4.2 hatchbaki) wychodzą rozsądne, choć
    droższe o o ok. 30% od dotychczasowych).
    Towarzystwa dotychczasowe: netowe directy rózniaste, max zniżki po
    60-70%, brak szkód od kiedy pamiętam.

  • 18. Data: 2016-11-28 05:42:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Scobowski s...@t...pl ...

> [...]
    > droższe o o ok. 30% od dotychczasowych).
    > Towarzystwa dotychczasowe: netowe directy rózniaste, max zniżki po

    Panikujecie? Kto?
    Ja tylko podaje przykład tej niewielkiej podwyzki...
    Oczywiście zakładam, ze znajde coś tanszego niz proponuje proama, niemniej
    fakt zaproponowania takiej stawki bez słowa wyjasnienia pozostaje faktem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

  • 19. Data: 2016-11-28 10:52:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    0.0.1...
    Użytkownik Scobowski s...@t...pl ...
> [...]
    > (wolnossak 2.0 i wolnossak 3,2-4.2 hatchbaki) wychodzą rozsądne,
    > choć
    > droższe o o ok. 30% od dotychczasowych).

    30% razy 5 ... powod do leciutkiej paniki

> [...]
    >niemniej
    >fakt zaproponowania takiej stawki bez słowa wyjasnienia pozostaje

    Byc moze zawazyla ta jedna szkoda na innym aucie.
    I w tym momencie twoje zalozenie moze byc zle :-)

    Dostalem i ja propozycje z Proamy - bylo 1200, jest 1400.
    Z tym, ze to jest OC+AC, wiec samo oc moglo podrozec o 200 zl.
    Z powiedzmy 600 na 800 ... no, 30%.

    Co ciekawe - auto jest w/g nich warte ciut wiecej niz rok temu, wiec
    ciekaw jestem - skutek spadku wartosci zlotowki, czy i tu chca mnie
    oskubac.

    Druga propozycja z Avivy - z 530 skoczylo na 792. Chyba im wypowiem, w
    imie, **, zasad :-)

    J.

  • 20. Data: 2016-11-28 11:40:34
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 28 Nov 2016 10:52:56 +0100, w
    <583bfe7a$0$5156$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > 30% razy 5 ... powod do leciutkiej paniki

    Trafiłem ostatnio na takie wyliczenie w necie -- nie wiem czy jest prawdzwie,
    ale nie mam czasu posprawdzać, więc poddaje po osąd grupie.

    W ciągu ost. 4 lat TU miały na OC stratę łączną 4 mld zł (czyli jakiś 1mld
    rocznie).
    Przy zarejestrowanych 20mln aut tę stratę powinna zrekompensować podwyżka OC o
    27 (czy 37zł - nie pamiętam).

    Jest chyba więcej :)