  • Data: 2021-06-30 19:38:02
    Temat: Podwyżka cen za numery tel. w Halonet vs. stawki MTR/FTR
    Od: "Piotr C." <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Taki mail przyszedł z Halonetu, podaję fragment:

    W związku z nowymi zasadami rozliczeń połączeń realizowanych do sieci komórkowych
    (MTR) oraz stacjonarnych (FTR), narzuconymi wszystkim operatorom telekomunikacyjnym w
    Unii Europejskiej aktem delegowanym Komisji Europejskiej z dnia 22.04.2021r.,
    wchodzącym w życie od 1 lipca 2021r. informujemy, że od 1 sierpnia zostaliśmy
    zmuszeni podnieść cenę niektórych usług, przede wszystkim opłat za numery
    telefoniczne.

    Co mają stawki za zakańczanie połączeń do podniesionych opłat za numer telefoniczny
    (z 1zł/rok na 1.23zł/mies. czyli prawie 15x)? W ogóle co to za rozporządzenie, bo z
    tą datą niczego nie znalazłem? Jest tylko postanowienie o stopniowej obniżce opłat? A
    może wpływ jest niebezpośredni, tylko po prostu tracąc część opłat które uzyskiwali,
    muszą to zrekompensować w inny sposób? Jestem trochę uczulony na wycieranie sobie
    ryja rzekomymi "wymogami łUnii" ;)
    https://www.uke.gov.pl/en/newsroom/new-rules-for-ftr
    -and-mtr-settlement,332.html

    P.